logo :)

srijeda, 30. rujna 2015.

ESSENCE I CATRICE JESEN/ZIMA 2015

Pozdrav svima,

Žao mi je što me nema zadnjih dana, imala sam gužvu s ispitima. Obećajem da se neće ponoviti, trudit ću se ne biti kampanjac i uvesti neku rutinu u svoje navike. Najteže mi bude kad kolateralna žrtva mojih navika bude pisanje vama jer je to ono što mi donosi osmijeh na lice i svaki novi pregled ili komentar me vesele. A ono što nas veseli uvijek je vrijedno našeg vremena. Ljudi to često zaborave i izgube se u nezadovoljstvima i jednoličnosti. No da ne bi bila predosadna, predstavljam vam danas nekoliko proizvoda s kojima su me iznenadili Essence i Catrice, s time da ću odmah reći koji su me se najviše dojmili te se nadam da ćete mi u komentarima pomoći i reći o kojem proizvodu želite čitati recenziju!



Ovdje vidite parcijalne trepavice Essence, Essence Camouflage, nekoliko lakova, set mini sjajila Essence, Mini Sheer Lipbalm Essence, jedan od novih ruževa Esence, zatim palete Catrice Chocolate Nudes i Essence Roses, Catrice tekući ruž i olovku za nail tattoo te Catrice kamuflažu koja je nekako nestala :D.




Od svih proizvoda, najviše sam oduševljena Catrice tekućom kamuflažom , Essence kamuflažom. Lakovi mi se kao i obično sviđaju te palete sjenila naravno. Glede Catrice ruža, po meni je to više jako pigmentirano sjajilo ali ne želim ovdje ulaziti u detaljne recenzije. Mislila sam Catrice kamuflažu uvrstiti u post o korektorima kada nabavim MAC Prolongwear concealer , ali ako želite mogu pisti zasebnu recenziju. 

Što se iz ove hrpe dojmilo vas i koji proizvod želite vidjeti u akciji :D ?

xoxo

2 komentara:

  1. Jako me zanima ove Essence i Catrice palete sjenila, koja je tebi bolja i zašto? Nadam se da ćešš pisati o njima

    OdgovoriIzbriši
  2. voljela bih čitati post o Essence kamuflaži :)

    OdgovoriIzbriši