logo :)

srijeda, 16. rujna 2015.

MAC KINDA SEXY

Hello my loves!

Presretna sam zbog današnjeg posta jer je ovaj ruž nešto što već jako dugo želim i neizmjerno mi je drago da je napokon dio moje kolekcije.

Radi se o MAC Kinda Sexy ružu za usne koji je dio njihove linije mat ruževa za usne.








Pošto su MAC ruževi nešto meni najljepše , najdraže i najfinije što na usnama mogu nositi znam da nisam subjektivna ali ako dijelite moju ljubav prema ovim ruževima zanimat će vas ovaj. Ako pak ne dijelite, dozvolite si da se zaljubite u njihove boje, teksture, finiše i nevjerojatno ugodan i divan miris vanilije. Oprez - meni se uvijek javi želja za slatkim kad ih nosim ! :)

Dakle , nekoliko osnovnih informacija. Ruž dolazi u klasičnom MAC pakiranju, crno, elegantno, pomalo teško u ruci što daje dašak luksuza a sam oblik podsjeća na metak (koji je davno u mom srcu haha ). Količina je isto standardna, 3.5 grama za koje ćete u Zagrebu izdvojiti 151 kunu. Dosta, slažem se ali ja sam jeftine ruževe potpuno prestala kupovati. Kada si priuštim ruž to je MAC ili NYX ,koji je fenomenalan izbor ako niste u novcima trenutno ali o tome sutra.





Ovo je specifična nijansa, ne bi rekla da je potpuno nude iako definitivno spada u ruževe koje možete nositi na bilo koji look a rekla bi i da komplementiraju svakoj nijansi tena što je uvijek super stvar. 

Nijansa  je nude - peachy - beige bi rekla , dakle neki miks svega što je nude i to s mat finišem a rezultat je fenomenalan, usne su baš takve kako kaže naziv nijanse - jako, jako seksi! 

Ističe prirodnu ljepotu i punoću usana i daje seksipil , obožavam ga nositi i super se osjećam kad god mi je na usnama. Ponekad mu dodam malo Japanese Mapela za sjaj, ponekad uživam u divnom mat finišu, u svakom slučaju obožavam ga. Malo je reći da volim MAC, njihove ruževe i apsolutno sve, oni su sve! 





Vidite kako je ovo uistinu posebna boja, meni jedna od najljepših koje sam u zadnje vrijeme vidjela i ovaj ruž zaslužuje biti dijelom svake kozmetičke torbice jer ga možete nositi u baš svakoj prilici i ako želite uložiti u samo dva skuplja ruža , preporučujem Kinda Sexy i jednu crvenu MAC ljepoticu, Lady Danger npr. , ovisi naravno o vašem tenu i ukusu. Kad imate jedan ovakav ruž i savršen crveni, imate sve. 






Pigmentiran je ludo, prekrije boju usana u samo jednom nanosu, ja ga obično nosim uz Essence In The Nude olovku za usne ( stariju verziju , novu nemam) i uz nju baš lijepo izgleda ali naravno možete kombinirati i sa tamnijim olovkama kao što je Whirl , ili pak posvijetliti s Mythom. Možete ga nositi mat ili dodati sjajilo. Daje stvarno bezbroj kombinacija.

Meni usne ne isušuje pretjerano ali ja prije nanošenja obavezno radim piling Lushevim Bubblegumom i nanosim Nuxe Reve de Miel iz teglice u debljem sloju. Kroz dan znam nanijeti i sloj Reve de Miela u sticku ako osjetim da su mi usne baš suhe. 

Trajnost je odlična, meni uz mala popravljanja izdrži i jelo i piće te ga nosim do trena dok ga sama ne odlučim skinuti. 

Dajem mu sve petice svijeta i uvijek ću ga imati <3 <3 <3






Volite li MAC ruževe, i sviđa li vam se Kinda Sexy?

Nema komentara:

Objavi komentar