logo :)

utorak, 22. prosinca 2015.

Laura Geller Baked Gelato Swirl Illuminator - Gilded Honey

Ukoliko volite strane Youtube blogerice, ovaj vam highlighter izgleda jako poznato. U posljednje vrijeme je postigao ogroman uspjeh i razlog je zašto se priča o Laura Geller brandu. 

Za mene ne postoji izraz presjajno, premetalik, općenito "previše" kao pojam nema mjesta u mojoj beauty rutini kada je riječ o highlighterima. Obožavam taj trend i smatram da ga sve koje se malo potrude mogu pretvoriti u saveznika kada je riječ o isticanju crta lica i naglašavanja prirodne ljepote.

Highlighter se nanosi na najviša mjesta lica, te na ona mjesta koja svjetlost prirodno obasjava- vrhove jagodica, vrh nosa, iznad sredine gornje usnice, područje čela iznad obrva. 

Možete birati između tekućih, onih u kremi ili u kamenu , suptilog sjaja ili bum in your face sjaja.

Ja sam osobno tip za ovaj drugi look ali smatram da ukoliko je osoba dovoljno vješta, suptilan sjaj može predivno izgledati. Kao i kod no make up looka, i ovdje smatram da je potrebno više vještine pri postizaju uistinu prirodnog izgleda.

Gilded Honey voli Lustre Lux, mislim da su ga nosile i Carli i Laura Lee te Desi Perkins. Možete misliti kolika je bila moja želja za nabaviti ovo malo slatko čudo!



Ovo je jako mali highlighter u usporedbi s npr The Balmovim, MACovim itd. , sadrži tek 4,5 grama koje treba potrošiti u roku 3 godine. Pigmentiranost je prosječna, nije me specijalno oduševio ali možda je to između ostalog zato što nemam iskustva s drogerijskim highlighterima, kupujem Mary Lou od The Balma godinama i imala sam MAC Soft&Gentle koje sam potrošila. Pigmentiranost je na razini navedenih brendova, možda bi bila jača da kao podlogu koristim neki highlighter u kremi.

Ja sam možda previše očekivala od ovog highlightera, ne mogu reći da sam razočarana jer mi je palo na pamet da ga još nisam isprobala u kombinaciji s MAC Fix + sprejem ali definitivno mislim da za tu cijenu treba biti stepenicu iznad The Balma i MACa. 

Cijena je oko 24 eura na Beauty Bayu, što je skoro kao dva Mary Loua ako ih lovite na akcijama.

Preporučila bi ga za neke večernje prilike, Božić, Novu Godinu jer ne vjerujem da će se nešto posebno sporo trošiti ( govori vam cura koja je potrošila 4 Mary Lou u zadnjih 3 godine ) . 




Ono što malo začuđuje je činjenica da je u pakiranju koje moram priznati djeluje stvarno jeftino, vidimo bogatu zlatnu boju ali kada se swatcha, on je nešt svijetliji te vrlo lagan i prozračan.

Na suncu se vide sitne šljokice ali one su vrlo fino mljevene pa vam ne bi trebale smetati a i vjerojatno ćete ga ionako nositi u večernjim prilikama.



Sladak mi je reljef, žao mi je da ga nisam slikala prije nego što sam navalila na njega ali fotić mi nije bio pri ruci i nisam mislila da će reljef biti uništen nakon jedne uporabe. Postojanost na licu je dobra, inače nemam masne obraze i prije highlightera matiram lice tako da nikada nisam imala problema s time.

Moje mišljenje? Ako vi ili netko vama drag dijeli moju opsesiju highlighterima, zgodan je dodatak kolekciji. Inače preskočite, za te novce bolje uložite u Mary Lou ili MAC. 





Ispričavam se na slikama gdje vidite svaku moju poru ali htjela sam iskoristiti sunčan dan i fotkati efekt na najjačem sunčevom svjetlu.

Kako vam se sviđa ovaj highlighter, jeste li ga probale i koji je vaš omiljeni highlighter?

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar