logo :)

ponedjeljak, 21. prosinca 2015.

Maybelline - the Rocket Volum´Express


Maybelline je moj omiljeni drogerijski brand kada su maskare u pitanju i ta ljubav traje godinama. Mislim da od Collosal pa nadalje nije izašla nijedna a da me nije oduševila stoga kada želim igrati na sigurno , uvijek završim s Maybelline maskarom.

Ovaj vikend Kozmo drogerije su imale 40% popusta na dekorativu i iako sam došla u petak poslijepodne u Importane vidjeti malo što se nudi , police su već bile poharane a hrpa žena se gurala i nabacivala. Stvarno neugodno iskustvo tako da sam brzo uzela Maybelline maskaru slušajući pritom svađu žene s prodavačem koji joj je ljubazno pokušavao objasniti da se maskara ne smije otvarati ukoliko ju ne misli kupiti a ona je kričala da se tako s njom ne razgovara ( omg, jadni prodavači kakvih se sve scena nagledaju) . U svakom slučaju, nadam se da je princeza shvatila iako čisto sumnjam. 

I tako da izbjegnem opću pomutnju , izletim na blagajnu i platim svoju neotvaranu maskaru (jer se to unatoč mišljenju dotične princeze ne radi u dućanu) 48 kn na popustu. Sadrži 9,6 ml , rok trajanja je 6 mjeseci a budimo realni svima nama koje ju nanosimo svakodnevno nemilice , maskara traje maksimalno 2 mjeseca . 



Znam da ovo nije nova Maybelline maskara ali za mene je , jer sam ju prvi put kupila. Dugo sam izbjegavala gumene četkice i bila uvjerena da mi ne odgovaraju sve dok nisam probala Lash Sensational i oduševila se.

Zato sam odlučla i ovoj ljepotici pružiti šansu. Pogađate, nisam požalila. Dolazi u preslatkom , vedrom plavo rozom pakiranju i obećava volumen bez grudica. Grudice očekujem uvijek jer sam od onih koje stavljaju maskaru u 1000 slojeva, pa znam da će pri tome svaka stvoriti grudnice. Ono što me iznenadilo kod ove maskare je to da daje divan volumen, stvarno odličan ali ujedno produžuje trepavice razdvajajući ih.

Naravno da su mi malo slijepljene jer nemam granice kad je maskara u pitanju , a trepavice su mi prirodno duge ( i bijele ). 

U slučaju da volite kao i ja Maybelline maskare ili pak da tražite volumen i blago produživanje trepavica , ovo je maskara za vas. 

Ne preslikava se i ne trusi ( bar meni , za sada ). Mislim da je kao sve njene prethodnice pun pogodak i jako mi je drago da sam ju kupila i uvela malu promjenu glede maskara. 


Sviđa mi se što je izrazito crna i lijepo ističe oči. Ukoliko vas zanima, mogu dodati fotografiju kako izgleda na mojim očima u samo jedan - dva sloja a ovu prilažem jer je ja tako nanosim pa da dobijete što bolji dojam.

U svakom slučaju, ako niste , obratite pažnju na Maybelline maskare općenito i budite dobre i nemojte otvarati maskare :D 

Volite li Maybelline maskare i ako da , koja vam je omiljena?

xoxo


Nema komentara:

Objavi komentar