logo :)

utorak, 16. veljače 2016.

LIP SMACKER CUPCAKE


Pozdrav najdraže!

Primjetile ste zasigurno da jako rijetko pišem o balzamima za usne, ne znam zašto ali osim EOSa i Nuxeovog Reve de Miel nijedan me nije posebno oduševio. Do ovog. 

Tan tan! Lip Smacker Cupcake kolekcija me ostavila bez daha!




Ovo je moja trenutna kolekcija, dakle, imam Birthday Cake koji miriši i ima okus po najukusnijoj torti ikada, Raspberry Jelly koji miriše na maline odnosno na žele od malina i tako je slastan da ćete poželjeti ugristi se za usne dok ga nosite , Red Velvet je usudit ću se reći najpoznatija američka torta uz Cheescake i divna je, izglednom i mirisom, Berry Buttercream je krema od šumskog voća a nedostaju Vanilla & Coconut koje ne treba puno predstavljati, ovisni o vaniliji i kokosu ( ta sam ) znaju kako je to dobar miris te Strawberry Sprinkles odnosno okus svježih sočnih jagoda.











Ovi balzami su me osvojili pakiranjem na prvu, ne možete reći da vam nisu apsolutno najslađi balzami za usne koje ste vidjele! 

Naravno, malo pomalo skupila sam ih sve a neke potrošila već više puta. Ovo je divota od balzama, ne mogu ih dovoljno nahvaliti, pogledajte te boje, kako su samo vedra i vesela pakiranja, unose proljeće i donose osmijeh na naša lica.

Mirisi su divni, moji favoriti su Vanilla & Coconut te Birtday Cake. Oni su prozirni balzami koji usne čine hidratiziranima i punima te daju prirodan sjaj. Obožavam se mazuckati doma s njima ili pak dodati sloj preko ruža kako bi dobila hidrataciju tokom dana.

Laganu boju ostavlaju samo dva okusa - Rapsberry Jelly i Red Velvet , prvi blago ružičastu a drugi crvenkastu. Osobno to mi se ne sviđa i imam dojam da razina hidratacije i njege nije jednaka kod balzama koji boje usne odnosno kao da ova dva malo zaostaju po pitanju njege za ostalim muffinima.





Vidite o kakvoj se točno boji radi, ništa spektakularno ali dovoljno da pruži usnama malo živosti i da promijeni prirodnu boju usana. Red Velvet ponekad kombiniram s crvenim ruževima da mi ne isuše previše usne.

Svi balzami dolaze u količini od 4 grama i za njih ćete izdvojiti 14 kn u DMu , drugdje ih za sada nisam vidjela.

Inače ima još jedan okus kojeg se moram dokopati a to je Salted Caramel, njega baš nigdje nisam uspjela uloviti. 

Ovi balzami po meni njeguju puno bolje od većine drogerijskih i ono što je meni osobno jako važno, kad ih slučajno ili namjerno ( nećemo osuđivati) poližete , nećete imati onaj umjetni okus voska, masnoće ili prazne neke arome u ustima već osjećaj kao da uistinu jedete slasticu po kojoj je određeni balzam dobio ime. Pretty cool, right?

Da li preporučujem? Da, da i da! Za 14 kn nećete naći bolji, ljepši, mirisniji , ukusniji i slađi balzam . 
Ako vam je više do njege odaberite Vanilla & Coconut ili Birthday Cake a ako imate normalne , ne prezahtjevne usne i želite samo hidrataaciju ili malo boje, tu su ostali okusi , samo birajte. 

Koji god odaberete, nećete požaliti. Mislim da je Hugo tako nešto govorio :D 

Swatcheve na usnama ovaj put nisam radila jer se stvarno ne vidi neka razlika pošto je ipak riječ o balzamu. 





Pišite mi svoja iskustva s ovim kolačićima, jeste li ih probale i koji vam je omiljeni?

xoxo

1 komentar:

  1. Hi. Do you know where I could buy the Raspberry Jelly Lip Smacker?

    OdgovoriIzbriši