logo :)

srijeda, 10. veljače 2016.

VALENTINOVO - MAKE UP & OUTFIT


Pozdrav,

vjerujem da niste previše entuzijastične s obzirom na vrijeme vani, ali osmijeh na lice - ovaj tjedan nam je Valentinovo i bilo da ćete ga proslaviti s dečkom/mužem ili frendicama , mamom ; lijepo je urediti se i time dodatno uljepšati taj dan. 

Znam da dosta ljudi ne voli Valentinovo ali ja ne spadam među njih. Volim sve prilike za pokazati bližnjima koliko ih volimo i da, to se radi svaki dan u godini ali lijepo je dobiti ružu jednom godišnje ili se pak počastiti posebnim izlaskom. U svakom slučaju , kakvo god bilo vaše mišljenje o Valentinovu , nadam se da ćete se taj dan super provesti i da ćete doživjeti neko lijepo iznenađenje od strane vaših voljenih.

Kad sam bila mala, uvijek mi je mama ostavljala slatkiše i neku sitnicu i lijepu poruku na taj dan i oduvijek ima posebno mjesto u mom srcu. Danas dobijem parfem ili nakit i cvijeće ali i dalje mi je drago vidjeti predivnu maminu čestitku. 

Uljepšajte i vi nekome taj dan, dijelimo ljubav i jednoroge i sve to <3 










Dakle, moj make up će biti pinky fairy doslovno, sve je u pastelnim nude tonovima sa spotlightom na kapcima koji se sjaji u ružičasto - ljubičastim bljeskovima. 

dio make upa za ovaj look



Krenimo :

1. Obrve - ABH Dipbrow Pomade u Taupe i Essence Brow Gel u nijansi Blonde

2. Oči- MAC Painterly kao baza , zatim sam u pregib kapka pomiješala Limit i Nooner iz Naked 3 palete od Urban Decaya , odnosno svijetlo ružičastu i mauve-taupe mat boju, s time da sam s mauve bojom išla u sam pregib kapka. Preko cijelog kapka nanijela sam nijansu Buzz, prljavo ružičastu boju s puno shimmera a na samu sredinu sam prvo nanijela BIPA srebrni eyeliner a zatim na njega Illamasqua Static pigment. Riječ je o bijeloj boji koja reflektira ružičasto i ljubičasto. 
Vanjski kut oka sam istaknula Darkside nijansom , riječ je o smeđoj nijansi, a njome sam obrubila i donje trepavice i zatim oko njih izblendala sve nijansom Nooner (mauve-taupe mat boja). 
U unutarnji kut oka s donje strane sam povukla crtu BIPA eyelinerom i preciznim kistićem na njega nanijela Illamasqua pigment. Tuš je gel liner od Maybellinea. Dodala sam Loreal Telescopic maskaru i umjetne trepavice s Ebaya. Unutarnji kut oka i dio ispod obrve osvijetlila sam nijansom Dust a to je svijetlo ružičasta boja prepuna srebrnog shimmera te je metalik finiša.

3. Lice - Kao primer koristila sam Nivea After Shave Men Balm a podloga je Loreal True Match u Rose Vanilla nijansi i nju sam nanijela Beauty Blenderom. Lice sam konturirala Beauty UK kontur kitom a za korektor sam koristila MAC Prolong wear u NC15. Korektor sam fiksirala Manhatnn puderom u prahu u nijansi 1 a ostatak lica sam fiksirala MAC Studio Fix u NW20 . Kao bronzer koristila sam Catrice Mineral Sun u 010 Golden Lights a rumenilo je Essence kremasto rumenilo  u ružičastoj nijansi. Highlighter je MAC Cream Base u Luna s Catrice Mineral Glow highlighterom.

4. Usne - Olovka je Essence In The Nude a ruževi su MAC Kinda Sexy i Myth

Mislim da se cijeli look može vrlo lako rekreirati ako imate palete tipa Iconic 3 od MURa ili Essence Roses mislim da se zove a i Catrice ima svoju verziju neuztralnih ružičasto ljubičastih nijansi.
Jedino je pigment koji i je zvijezda looka nešto skuplji i ne znam jeftiniju opciju, znam da isti ima MAC ali cjenovno su tu negdje a i nema u našem MACu.

Za ostatak looka možete jednostavno koristiti make up za lice i usne koji već imate a vjerujem da Essence In the nude olovku ima većina vas ;) 






















Make up je jako romantičan i ženstven iliti girly, obožavam takve lookove. U zadnje vrijeme su vamp lookovi nekako preuzeli scenu i ovakav look dođe kao osvježenje a koji je bolji dan od Valentinova za nositi ga? :)

Evo i prijedloga outfita koji će izdržati nekako tmuran vikend koji predviđaju :)











Na sebi nosim H&M tajice/hlače koje su crno srebrne, ružičasta nježna majica ide uz make up a kupila sam je u KIKU, pleteni crni bolero je iz H&Ma, sat je Dolce&Gabanna (dar) , ogrlica i naušnice su poklon. Srebrne štikle su iz Robreta , umetak za pundžu je iz H&Ma , naravo haha i nosim parfem Paco Rabanne Olympea , nemojte kad se sredite zaboraviti na parfem , kažu da je on ženin potpis i da ga muškarac ne zaboravlja. 

Ja ću nositi spuštenu kosu ali danas idem frizeru pa znate kako je :D

Sutra vam nudim praktične prijedloge za slastice za Valentinovo , znam da ću ja vjerojatno raditi hrpu njih .

Nadam se da vam se sviđa make up , outfit je samo prijedlog i naravno da divno ide i haljina ili pak suknja, ja sam htjela s crnim i srebrnim malo razbiti nježnost make upa a s ružičastom povezati s licem.

Pišite, koje su vam drage uspomene za Valentinovo, kako ćete ga provesti i hoćete li nositi ovakav nježan look ili nešto klasično npr crveni ruž? Želite li još jedan tutorijal?

xoxo

2 komentara:

  1. Prevelika ti je razlika u nijansi lica i vrata..trebala si ili preć i vrat sa puderom ili kupiti puder u odgovarajućoj nijansi..
    Sve skupa je meni ovo malo too much, ali su zato nijanse na očima baš po mom guštu! :)
    I štikle su odlične!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovisi na kojoj slici :D zezalo me svjetlo tj lampe jer sam to radila u 10 navecer. Ma znam, ja obozavam sminku i za mene je svaki dan vise manje ako kuzis kaj hocu reci ali zato sam napomenula da je ovo samo prijedlog boja i opcenito neke teme looka. Tak se ja osjecam kad gledam cure s YouTubea :D :D ali kako tko voli , svi smo razliciti , to sto volim puno sminke je dio mene i kao takvog ga volim da bi voljela druge :)
    Hvala ti, mozda ih jos ima u Robertu, bile su oko 160mislim ;)

    OdgovoriIzbriši