logo :)

ponedjeljak, 25. travnja 2016.

Bold Spring Make Up Look + Kako napraviti svoj eyeliner u boji


Pozdrav svima,

Znam da u zadnje vrijeme često objavjujem make up lookove ali baš imam inspiracije a onda još škola za vizažiste učini svoje i dogodi se magic moment :D.
Imam za vas u pripremi i neke recenzije te haul ali današnji make up mi se toliko svidio i baš je proljetni , morala sam vam pokušati dozvati proljeće ovim lookom.

Zasluge idu Jacklyn Hill koja je objavila divan look i potaknula i mene da izađem iz sigurne zone neutralnih sjenila. Make up bi trebao biti zabavan i izražavati vaše osjećaje, raspoloženje , vid je kreativnog izričaja i toliko ga volim upravo zbog toga. 

Da skratim , ukoliko niste upoznate s time ili pak ne pratite takve stvari, ovog proljeća veliki je hit plavo sjenilo, šareni eyelineri , i naglasak je više na očima nego na usnama što se meni osobno sviđa , uvijek sam više voljela naglasiti oči.

Ako niste dovoljno hrabre da se poigrate bojama na kapcima, možete svakako unijeti malo boje u dane pomoću eyelinera. Ne predlažem vam kupovinu svijh mogućih boja, već ću vam odati jednostavan trik, potrebno vam je sjenilo u boji koju želite kao eyeliner i MAC Fix + , kapi za oči, otopina za leće ili neki sprej za fiksiranje i jednostavno odvojite malo sjenila , dodajte odabranu tekućinu i voila, imate svoj eyeliner! Jeftino i vrlo praktično! Treba jedino pripaziti pri omjeru sjenila i tekućine - želite dobiti gustoću gel linera, recimo pastu , nikako prerijetku smjesu jer ćete tako izgubiti puno pogmenta i bit će vrlo teško dobiti lijepu i pravilnu liniju.

Za današnji look sam odabrala svijetlo plavu, baby blue nijansu iz Morphe 35W palete , htjela sam tirkiznu ali sam se prekasno sjetila gdje mi je to sjenilo. A ujutro je svaka sekunda bitna :)


Da ne duljim krećem u opis looka i pisanje popisa proizvoda.



OBRVE: ABH Dipbrow Pomade u Taupe + Loreal Brow Artist Transparent + Essence Make Me Brow u Blondy Brows

OČI: paleta Morphe Brushes 35W , u pregib kapka sam stavila narančasto oker boju , nijansu gotovo identičnu Chikadee od MUG i potom je blendala s još nekoliko njoj sličnih. Na sam kapak sam nanijela svijetlokoraljnu boju iz Sleek Oh So Special palete , unutarnji kut oka sam istaknula Mai Tai Duochrome sjenilom od MUG . Maskara koju sam koristila je Maybelline Push Up Drama koju obožavam  a trepavice su s Ebaya. Na donji kapak sam naijena boju iz pregiba kapka - nijansu sličnu Chikadee sjenilu i malo ju produbila toplom smeđom nijansom. Zvijezda svega je plavi eyeliner koji sam napravila tako da sam baby blue boju iz Morphe palete pomiješala s MAC Fix + i nadograđivala dok nisam bila zadovoljna pigmentom.



LICE: Tekuća podloga je EX1 Invisiwear Liquid Foundation u F100 , korektor za podočnjake i highlight je Bourjois Healthy Mix u 51 a područje koje sam posvijetlila sam matirala i napravila baking uz pomoć Babylove dječjeg pudera koji mi je postao odlična i jeftina zamjena za transparente pudere u prahu! Lice sam matirala Rimmel Stay Matte u Peach Glow te konturirala Catrice Prime and Fine u tamnijoj nijansi. Bronzer je MAC Give Me Sun! a rumenilo Catrice Apricot nešto , ne vidi se zbog strgane naljepnice naziv ali riječ je o divnom peachy rumenilu sa zlatnim nježnim shimmerom. 
Highlighter je Laura Geller Gilded Honey i njime sam prošla uobičajena mjesta na licu - vrhove jagodičnih kostiju, iznad gornje usnice, duž nosa i po čeonim kostima ( dio iznad obrva). Fiksirala sam sve MAC Fix + sprejem.



USNE: Obrubila sam ih Essence Longlasting olovkom u Peach Beauty a ispunila miksom MAC Kinda Sexy i Myth ruževa. Na kraju sam dodala Cien Gloss u nijansi Frozen Ice, predivno prozirno sjajilo s milijun sitnih srebrnih šljokica koje daju punoću usnama.





Meni se look jako sviđa i zasigurno ću ovaj trik s eyelinerom često koristiti u proljetne dane. 

Volite li nositi boje i kako vam se sviđa ovaj look i trik s eyelinerom?

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar