logo :)

utorak, 12. travnja 2016.

SPRING INSPIRED MAKE UP AND HAIR


Pozdrav svima,

Ovaj post neće imati previše opisa, željela sam vam pokazati kakav make up preferiram u ovim proljetnim danima te kako sam se ošišala. 

Make up je izuzetno lagan, na očima je brončani smokey eyes u vrlo toplim tonovima smeđih i neutralnih nijansi a podloga je prozračna i lagana, uz malo bronzera i sjaja te neutralne usne . Zapravo sam kroz dan nosila kombinaciju MAC Whirl olovke i NYX Butter Gloss u Creme Brulee ali ovdje imam samo lagano utapkano sjajilo.

Mislim da će se pobornicama lakšeg make upa ovo svidjeti, u svakom slučaju , jako je lijep i nosiv look , listu proizvoda ću vam napisati a moram ipak i dvije tri riječi o kosi ubaciti.

Naime, imala sam dugu plavu kosu godinama i stvarno sam mislila da nema šanse da se šišam ali ponijeli su me trendovi u zadnje vrijeme a i činjenica da dolazi ljeto a ja zbilja nemam vremena svaki drugi dan gubiti na pranje i sušenje kose sat vremena. Stvarno imam previše obaveza za to , tako da sam skratila kosu i malo ju posvijetlila. Evo fotki.







Oči: MAC Soft Ochre
       MUG sjenila Frappe, Cocoa Bear , Bitten i Morphe Brushes paleta 35W
       MAC Blacktrack liner
       Red Cherry lashes in WSP
       Maybelline Lash Sensational maskara 

OBRVE: ABH Dipbrow in Taupe 
                L´oreal Brow Plumper in Transparent
                Essence Make me brow in Blondy Brows

LICE: EX1 Invisiwear Liquid Foundation in F100
           Bourjois Healthy Mix concealer in 51 
           Catrice Nude Illusion puder za matiranje područja ispod očiju
           Rimmel Stay Matte in Peach Glow
           MAC Give Me Sun! bronzer
           MAC Dainty rumenilo
           MAC Soft&Gentle highlighter

USNE: NYX Creme Brulee Butter Gloss 

Sve sam naravno fiksirala MAC Fix + sprejem i kroz dan osvježavala LRP termalnom vodom.

Nadam se da vam se sviđa moj bronzy spring look i nova frizura i svakako mi pišite planirate li neke promjene u svom izgledu ovo proljeće te kakav make up nosite? 

xoxo

2 komentara:

  1. Odgovori
    1. I ja isto, obicno nosim takve i bas sam htjela predstaviti jedan takav za dolazak proljeca :) <3

      Izbriši