logo :)

utorak, 7. lipnja 2016.

Watt´s Up! by Benefit


Pozdrav svima,

U recenziji mog prvog Benefit proizvoda- Hoola bronzera rekla sam da sam naručila ovaj hihglighter i da ću vam pričati o njemu kad dođe u moje ruke. Prošlo je otprilike 2 tjedna otkad ga koristim i moram reći da sam jednako oduševljena kao i Hoolom. Benefit je brend fenomenalne kvalitete koji nudi jako puno za vaš novac.

Ovaj me proizvod privlači već jako dugo, posebno iz razloga što se nalazi na listi all time favourite proizvoda mnogih YouTuberica ali i svjetskih celebrytija. Zašto je tome tako?

Moram ukratko opisati ambalažu jer ovaj to brend uistinu zaslužuje. Naime highlghter dolazi zapakiran u preslatkoj kutijici kao da je komad nakita a sama ideja je da je proizvod u obliku male lampice što je preslatko jer je riječ o osvjetljivaču. 





Na pakiranju se nalaze osnovne informacije - radi se o nježnom šampanjac sjaju koji klizi po koži te ostavlja divan sjaj. Tekstura ovog highlightera je kremasta ali po nanosu na lice se pretvara u izuzetno finu puderastu teksturu (cream to powder texture). 

Ono što mi se posebno svidjelo je količina - 9.4 grama proizvoda! Mislim da je to čak i meni nemoguće potrošiti :D Highlighter sadrži Shea maslac što znači da je na dodir vrlo kremast i lako se razmazuje i nanosi. Za samo nanošenje nije potreban nikakav poseban pribor , osobno ga nanosim vršcima prstiju na lice, po meni je ovo najjednostavniji i najprecizniji način nanošenja jer možete smjestit proizvod na sam vrh jagodičnih kostiju.

Kremasta tekstura se za sekundu pretvara u vrlo fini , kremasti prah. Swatch izgleda kao da se radi o vrlo kremastom kompaktnom highlighteru. Sjaj je vrlo elegantan i umjeren, baš djeluje kao sjaj iznutra, nema glittera ni šljokica već samo predivno presijavanje. Nadogradiv je , tako da možete staviti preko njega highlighter u prahu ( u tom slučaju ovaj postaje kremasta baza koja produžuje trajnost vašeg highlightera) ili pak možete sam Watt´s Up! nositi u više slojeva. Oni se međusobno lijepo stapaju zbog uistinu divne i nježne teksture tako da nema straha od pretjerivanja. 


swatch na ruci

na suprotnom kraju se nalazi malena spužvica za blendanje rubova i bolje stapanje s kožom lica


Nijansa je prekrasna i mislim da je pogodna za svaki tip i boju kože. Benefit je opisuje kao šampanjac nijansu a ja bi dodala da je neutralnog podtona i to je ono što ovaj proizvod čini pogodnim za baš svakoga. Neće skliznut s lica zbog svoje posebne formule tako da je odličan za masnu kožu a zbog shea maslaca i svog satenskog sjaja je izvrstan i za suhu kožu. Rijetki su ovakvi proizvodi koji usitinu pristaju svima. 






Na fotkama vidite da nije prejak sjaj iako je kombiniran na licu s malo MAC Soft&Gentle highlightera.

Činjenica neutralnog podtona je savršena , nitko nije isključen iz ove ljepote :)

Svoj primjerak sam naručila na LookFantastic.com a platila sam oko 28 eura ( dostava je besplatna) . Meni osobno i nije tako strašna cijena s obzirom na količinu, kvalitetu i brend proizvoda. Pošto se troši jaaaaako sporo i vrlo ga je malo potrebno za istaknuti lice, mislim da će trajati godinama.

Možete ga koristiti i kao kremasto sjenilo/bazu za shimmerasto sjenilo. Hihghlighter je moj omiljeni kozmetički proizvod pa nije čudno što želim skupiti sve za koje mi se ukaže prilika ali moram napomenuti da je ovo biser moje kolekcije, obožavam ga i nosim ga svaki dan, samog ili u kombinaciji s drugim highlighterima. 

Jedva čekam ljeto da malo pocrnim i da ga nosim bez pudera, tada mi izgleda najljepše!

Kako vam se sviđa ovaj hihglighter, volite li Benefit kao brend? Ima li neki proizvod njihov koji bi mi preporučile?

xoxo



4 komentara:

  1. Jeli Lookfantastic baziran sad u USA ili UK? Jer vidila sam da nemaju oznaku uk u imenu stranice a htjela sam naruciti iznos skuplji od onog 160kn koji ne podlijeze carini ili pdvu. Ako znas nesto o tome i hoce li naplatiti pdv ili carinu, reci mi. Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je ipak UK jer sam ja ovo narucila uz jos par stvari i nisam platila nikakvu carinu. A sam ovaj highlighter je oko 200kn, jedino sto je novo je da ne mozes vise proizvode za kosu naruciti, ja sam Kerastase uzimala ali sad mi narudba nije prosla pa sam preusmjerila prijateljici u Sloveniju i tamo je prosla. Ali carine nema, mozda da posaljes mail njima na customer service, odmah ti odgovore , da ne ispadne da sam ti nesto krivo rekla. Ovo je moje iskustvo u zadnjih mjesec dana, nadam se da swm pomogla :)

      Izbriši
    2. Jesi, hvala :) sminka je to sto bi htjela naruciti tako da super :D jos oni imaju cesto neki popust tako da se i isplati, plus dostava besplatna, bas odlicno.

      Izbriši
    3. Nista, hvala tebi na komentaru. Odlican je sajt, ja jako dugo narucujem preko te stranice i nikad nije bilo problema. Cesto imaju akcije pa prodes jos bolje (sad je npr LF15 , 15% na sve stvari u kosarici). Poboljsali su dostavu, stvarno brzo dode paket!

      Izbriši