logo :)

srijeda, 27. srpnja 2016.

The Balm - Meet Matt(e) Hughes Liquid Lipstick


Najdraži moji!

Ne mogu vam opisati riječima radost i uzbuđenje koje osjećam tipkajući ovaj post! Nedostajali ste mi , nedostajalo mi je pretakanje mojih misli u bespuća interneta i napokon je završio moj godišnji i vratila sam se puna ideja, planova,  projekata. Iskreno se nadam da ćete u svemu tome biti moji suputnici i da ćete naučiti nešto, ponečem se nasmijati i najvažnije dobro zabaviti i informirati o novitetima te nadahnuti make up lookovima!

Danas vam donosim recenziju tekuććih mat ruževa od brenda The Balm. Spoiler alert - ovo su najbolji tekući ruževi koje sam probala do sada. Odabrala sam za početak dvije nijanse - Charming koja je terracota nude nijansa i Adoring koja je tamnocrvena s hladnim podtonom.

SLIKA JE PREUZETA S NETA

The Balm je američki brend pa se tako i ovi ruževi proizvode u San Franciscu. Karakteriziraju ih veseli i maštoviti dizajn pakiranja te nazivi proizoda zajedno s cjelokupnim konceptom marketinga. Ovaj brend svoje proizvode ne testira na životinjama što je uvijek pozitivna karakteristika a njihovu kvalitetu je prepoznala cijela beauty zajednica. Njihov kultni proizvod je definitivno Mary Lou Manizer , predivan zlaćani highlighter koji je must have svake beauty zaljubljenice.



Ovi ruževi dolaze u pakiranju klasičnom za sjajila i tekuće ruževe , imaju srebrni poklopac i proirnu ambalažu što je po meni odlično jer možete vidjeti nijansu ruža. Na oakiranju je simpatična retro crno bijela sličica muškarca i žene na dejtu što je svakako sladak detalj. Proizvod se mora iskoristit u roku 12 mjeseci od dana otvaranja a količina je 7,4ml što je uistinu pozamašna količina za tekući ruž i moram priznati da me taj podatak oduševio!



Aplikator je vrlo mekan i lagano zakrivljen tako da savršeno obljubi usne i lako , precizno i ravnomjerno nanosi ruž. Miris ruževa je slatkast , nešto kao mint chocolate, ujedno osvježava. Po nanošenju se ne osjeti. 




Pigmentacija je vrhunska, u jednom nanošenju prekrije cijelu površinu usana, a suši se vrlo brzo, kroz otprilike pola minute , minutu je potpuno mat tako da imajte na umu da s njima morate raditi prilično brzo.

Gore: Charming
Dolje:Adoring



Na mojim usnama bez popravljanja traje bez problema 5 sati , posebno ako nisam jela. Ukoliko ga popravljamo, novi sloj sjeda na postojeći vrlo dobro i uopće se ne gruda niti se stvara neka vidljiva razlika između slojeva. Izuzetno je ugodan za nositi, ne zateže usne, ne isušuje ih i ne stvara one neugodne ljuskice. Formula je kremasta i stvarno savršena za nositi biklo cijeli radni dan ili pak otplesati kroz noć s ovim ružem na usnama,


Ovi ruževi su savršeni! :O


Charming



Charming


Adoring




Ispunio je sva moja očekivanja i pretekao MAC tekuće ruževe, Gerard Cosmetics, Beauty UK, NYX... Stvarno je trenutno moj favorit među tekućim ruževima . Jedina zamjerka je što nije baš veliki izbor nijansi ( ima ih nažalost samo 12 ) i voljela bi da se taj broj poveća. Mislim da neke od njih nisu ni dostupne u Hrvatskoj ali ako vam se baš svide, tu je naravno online shoping. Kod nas je The Balm kozmetika dostupna u Bipi i Mulleru a cijena ovih ruževa je 139 kuna. Mislim da kvaliteta opravdava cijenu , ja ove ruževe obožavam i priželjkujem si još koju nijansu. 

Ovdje je popis sastojaka koji se razlikuju od nijanse do nijanse: 


LOYAL, DEVOTED, SENTIMENTAL,CHARMING, HONEST, COMMITTED, CHIVALROUS, DEDICATED, SINCERE, DOTING, TRUSTWORTHYINGREDIENTS: ISODODECANE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, CYCLOPENTASILOXANE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYBUTENE, ISONONYL ISONONANOATE, TRIBEHENIN, PROPYLENE CARBONATE, C18-36 ACID TRIGLYCERIDE, ISOPROPYL MYRISTATE, ETHYL VANILLIN, MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) OIL, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, STEARALKONIUM HECTORITE, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, LIMONENE, LINALOOL. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR [+/- TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), RED 7 LAKE (CI 15850), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), YELLOW 5 LAKE (CI 19140), RED 6 LAKE (CI 15850), BLUE 1 LAKE (CI 42090)]ADORINGINGREDIENTS: ISODODECANE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, CYCLOPENTASILOXANE, ISONONYL ISONONANOATE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYBUTENE, TRIBEHENIN, PROPYLENE CARBONATE, C18-36 ACID TRIGLYCERIDE, ISOPROPYL MYRISTATE, ETHYL VANILLIN, MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) OIL, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, STEARALKONIUM HECTORITE, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, LIMONENE, LINALOOL, RED 7 LAKE (CI 15850), BLUE 1 LAKE (CI 42090)DOTING, SINCERE, TRUSTWORTHY, DEDICATEDINGREDIENTS: ISODODECANE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, CYCLOPENTASILOXANE, ISONONYL ISONONANOATE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYBUTENE, TRIBEHENIN, PROPYLENE CARBONATE, C18-36 ACID TRIGLYCERIDE, ISOPROPYL MYRISTATE, ETHYL VANILLIN, MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) OIL, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, STEARALKONIUM HECTORITE, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, LIMONENE, LINALOOL, RED 7 LAKE (CI 15850), BLUE 1 LAKE (CI 42090) 


Nadam se da vam se svidjela recenzija i da sam odgovorila na vaše eventualne nedoumice oko ovih ruževa. 
Jeste li ih probale i kako vam se sviđaju? Ako niste, hoćete li? Pišite mi :*

xoxo




4 komentara:

  1. Meni se svida ovaj Adoring jako. Al malo su mi skupi. Kakva je trajnost?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se da nisu najjeftiniji ali stvarno dobijes izdasnu kolicinu i neces ga potrositi jaaaako dugo. Trajnost im je odlicna, meni traju na usnama cijeli radni dan bez popravka i nimalo me ne stezu niti suse usne (a imam inace suhe usne).
      U Bipi imas The Balm, bar vecini, znam da ona na Glavnom ima i ona na Bukovackoj , i cesto imaju popust 30% na dekorativu.. Mislim da je tada cijena i vise nego prihvatljiva za kvalitetu koju dobijes ;)
      Nadam se da sam pomogla.
      :***

      Izbriši
  2. mislim da su sad na akciji u mulleru za jedno 89kn ako sam dobro vidjela i ako su to ti

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno nisam bila u Mulleru u zadnje vrijeme pa ne znam. Ako jesu, definitvno uzmi jedan, nećeš požaliti :))

    OdgovoriIzbriši