logo :)

srijeda, 24. kolovoza 2016.

Avene - Cleanance Sunscreen 50 SPF


Hello kittens!


Danas vam donosim recenziju proizvoda kojeg sam dobila besplatno i odmah ću napomenuti da ta činjeica nije utjecala na formiranje mog mišljenja. 

Avene predstavlja ovu kremu kao proizvod vrlo visoke zaštite od sunca koji je pogodan za kožu sklonu nastanku akni te osim što pruža učinkovitu zaštitu on i matira kožu , vodootopran je , bez parabena, hipoalergen, nekomedogen ( ne uzrokuje prištiće) te sadrži antioksidans Pre-tokoferil. Formula smanjuje rizik od alergijskih reakcija. Sadrži Avene termalnu vodu koja djeluje izuzetno umirujuće na kožu.


Također je važno npomenuti da ne sadrži ulje što je jako važno za sve koji su skloni aknama. Dolazi u praktičnoj ambalaži tubice koja na otvoru završava s pumpicom pa je doziranje znatno olakšano i lako je odrediti potrebnu količinu. Tubica sadrži 50ml proizvoda koji trebate potrošiti unutar 12 mjeseci od dana otvaranja. Dostupna je u svim ljekarnama a cijena je oko 150 kuna, ovisno o prodajnom mjestu.


Tekstura je pomalo tekuća , prilično se lako razmazuje po koži iako je potrebno doista temeljito utrljati kremu jer inače ostane onaj nesretni bijeli trag od kreme za sunčanje. Osobno me to smeta jer sam je ionako nanosila prije pudera a pošto na moru nisam bila, nisam imala prilike nositi je bez ikakve podloge preko. 

Stvarno ne mogu tvrditi da li je izazvala nered na mom licu jer je moguće da se radi o hormonima, u zadnje vrijeme mi je lice malo buknulo i mislim da je do jajnika a ne do ove kreme jer ima stvarno odlične sastojke a Avene termalna voda je inače moj must have , obožavam taj proizvod i nikad nisam bez njega.





Ono što se meni nije svidjelo je upravo tekstura i miris kreme. Ne volim pretekuće kreme za lice pogotovo kad se radi o zaštiti protiv sunca, Odgovara mi srednje gusta tekstura kao što je npr Bioderma Photoderm krema. Miris je prilično jak i malo oštar , mene osobno to smeta previše ali cure koje su osjetljive na mirise će to zamjeriti. Cijena je relativno visoka, klasična za farmaceutsku kozmetiku. Ipak smatram da ima i drugih brendova koji nude izuzetno dobre proizvode u ljekarnama. Ukoliko želite isprobati ovu kremicu, lovite popuste i svakako zatražite tester u ljekarni da vidite kako vam se sviđa i kako vam koža reagira na nju. 


Avene kao brend koristim i izuzetno volim i cijenim, smatram da imaju jako dobre i kvalitetne proizvode ali ova kremica sveukupno nije ostavila na mene wow efekt. Svidjela mi se ali nije postala moj holy grail. To je ljepota isprobavanja i čar ovog posla , tražiti bisere u moru novih proizvoda koje nam konstantno izbacuju na tržište.


Na vama je za koje od njih ćete posegnuti u novčanik a smatram da vam ovakva recenzija uvelike može pomoći pri odluci. Iskoristite sve prednosti današnjice, uz svijet koji nam je dostupan na dlanu lako nađemo recenziju svakog proizvoda koji nas zanima. 


Drago mi je da sam isprobala nešto novo, vjerojatno bi mi dojam bio nešto bolji da nemam trenutno problema s prištićima ali sve u svemu mislim da je ovo dobra krema za zaštitu od sunca na ljetovanju, kada ćete samo nju nositi na licu. 


Volite li Avene i jeste li probale ovaj novitet?

I na kraju, imam novi video na You Tubeu, radi se o mom glam looku koji mi je omiljen u zadnje vrijeme, pa ako želite , subscribajte se i bacite pogled <3 Klik na sličicu ispod!



xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar