logo :)

petak, 21. listopada 2016.

Too Faced Better Than Sex maskara

Hello kittens!!

Dugujem vam ispriku, svakoj od vas koju moj post barem malo razveseli, nasmije ili pruži inspiraciju. Za razliku od velike većine djevojaka, ja pisanje ovog bloga ne mogu shvatiti kao obvezu, normu koju moram ispuniti pa ću pisati o bilo čemu zato da nešto napišem. Ne kažem da je to loše ali ja nisam takva , pišem iz srca, iz radosti, emocija koje u meni budi make up, lookovi , proizvodi, živim, dišem za ove objave i u svakoj od njih ostavljam maleni dio sebe. 

Ipak, zahvaljujući porukama u inboksu stranice bloga (Elvira Make Up - Beauty Meowing) , shvatila sam da stvarno nedostajem ponekim curkama kad me nema duže. I zbog toga ću uvesti unatoč svemu raspored pisanja kako bi me sve vi mogle lakše pratiti - svakog tjedna pisat ću dva članka , oni će izlaziti utorkom i petkom te ću na YouTubeu jednom tjedno izbacivati video i to na hrvatskom upravo zato da bi vam se što je više moguće približila. Ne znam hoće li biti i dalje na engleskom verzije, ovisi o zahtjevima subscribera. Video će izlaziti četvrtkom. Moj YouTube kanal je Elvira Novosel , Instagram elviranovosel_makeup a Snapchat Elvira Novosel. Bilo bi mi drago da me zapratite na Snapu jer ću tamo davati svakakve savjete i raditi mini tutorijale a i vi mi možete postavljati bilo kakva pitanja na koja ću rado odgovoriti.

Možda će ponekad biti koji članak ili video više ako bude potrebe ali manje od obog rasporeda do daljnjega neće biti. Ovo je moj hobi i ogromna ljubav , nije posao kao što mi je šminkanje ali uživam tipkajući, slikajući, isprobavajući proizvode za vas i imam jako puno novih ideja i jedva čekam sve vam pokazati! Nadam se da vam se sviđa ovaj plan, voljela bi da mi ostavite u komentatima svoje mišljenje kao i uvijek. 



Tema ovog posta ipak je najprodavanija maskara na svijetu (trenutno). Riječ je o hitu brenda Too Faced Cosmetics koji je svojedobno bio dostupan u Sephori u Zagrebu a sada nažalost doći do proizvoda ovog brenda je prava nemoguća misija. Naime većina online shopova koji dostavljaju kod nas ne drže ovaj brend, njihov službeni site ne dostavlja u Hrvatsku pa je jedino riješenje da vam kupi netko na putovanju nešto što vam se sviđa od njihove ponude. Možete naravno naručiti preko ebaya i slično ali cijene su abnormalne pa je ovo nekako bolja opcija. Ako se sjećate , pisala sam o Chocolate Bar paleti koja mi je definitivno najdraža u cijeloj mojoj kolekciji a sada sam napokon dobila priliku isprobati to malo čudo od maskare.






Moram naglasiti da mi je Too Faced jedan od tri najdraža brenda svih vremena, obožavam njihove inovativne pristupe, ambalaže, i činjenicu da su cruelty free! Predivan brend a cijene su kao MAC, nisu drogerijske ni blizu ali nisu ni luksuzne kao Chanel . Ovo je u pravom smislu high end brend. Znam da je skup za naše pojmove ali kad god mi se ukaže prilika da kupim nešto njihov iskoristim je jer ih obožavam.


Da ne duljim, maskara obećaje 1,994% veći volumen trepavica te tvrdi da su korisnice 93% njih točnije izjavile da su primjetile podizanje trepavica od korijena do vrhova, 100% njih je uvidjelo dramatičan volumen, 100% duže trepavice i 90& ih tvrdi da uz samo jedan sloj uspiju postići dramatičan pogled.


Posebno oblikovana četkica (u obliku pješčanog sata) i njena silueta savršeno razdvaja i uvija trepavice, Već s jednim slojem poput ugljena crne maskare čija je formula obogaćena kolagenom trepavice su pune, definirane i produžene do nevjerojatnih dužina. Sadrži i polimere koji omogućuju da se maskara ne razmazuje tokom nošenja , Acacia Senegal Tree ekstrakt koji njeguje, podebljava trepavice i drži ih uvijenima cijeli dan te jedinstvene peptide , duboko crne, Oftamološki je testirana i pogodna je i za osobe koje nose leće.


Proizvodi se u USA, 6 mjeseci od dana otvaranja bi je trebale potrošiti, što je i logično, sadrži 8 ml što je prilično standardna količina a cijena je 200 kn ( u Pragu u Sephori barem). Pakiranje je prekrasno, tu nema polemike! Baby pink boja metalik finiša, ja sam u raju kad to vidim!!! Ne mogu protiv sebe, ja sam baš girly tip i nježno ružičasta mi je najdraža boja uz nude, ljubičastu i burgundy. 

Maskara ima blagi miris, ništa posebno vrijedno spomena. Tekstura je vrlo zanimljiva, naime potpuno je suha, čim sam je otvorila to me jako iznenadilo ali to je samo značilo da je jednako dobro obavljala svoj posao od prvog dana. 

sastojci
Water/aqua/eau, Synthetic Beeswax, Paraffin, Glyceryl Stearate, Acacia Senegal Gum, Butylene Glycol, Oryza Sativa (Rice) Bran Wax, Stearic Acid, Palmitic Acid, Polybutene, VP/Eicosene Copolymer, Cera Carnauba/Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax/Cire de carnauba, Aminomethyl Propanol, Glycerin, Ethylhexylglycerin, Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Polyester-11, PVP, Cellulose, Trimethylpentanediol/Adipic Acid/Glycerin Crosspolymer, Propylene Glycol, Acacia Senegal Gum Extract, Potassium Sorbate, Dextran, Acetyl Hexapeptide-1. May Contain/Peut Contenir/(+/-): Iron Oxides (CI 77499), Black 2 (CI 77266), Ultramarines (CI 77007). *Vegan-friendly *Formulated without parabens

Efekt je divan priznajem, četkica uhvati svaku pa i najmanju trepavicu i tako ih lijepo razdvoji , baš ima lepezast efekt. Mislim da je jedan sloj potpuno dovoljan za prirodan ali naglašen izgled i to jedan sloj u smislu da doslovno dva puta prođete po trepavicama. Ja nisam od onih koje to vole pa ju stavljam u dva , tri sloja i moram priznati da trepke izgledaju bomba!!! Stvarno se ističu iz daljine i daju dojam umjetnih, čak sam par puta već zbog ove maskare preskočila umjetne! I ono najvažnije, bez obzira na količinu slojeva, nećete izgledati kao da imate dvije trepke, prilično dobro ih razdvaja i ne lijepi ih niti se gruda. 

Meni se nije razmazala nijednom, čak ni kad sam jednom malo plakala. Ne preslikava se kod nanošenja što je super za nas malo nespretne ili uvijek u žurbi, s ovom maskarom ne morate brinuti da ćete se zapackati ili uništiti sjenilo. 

Skidam je Bourjois maramicama za skidanje šminke ili Bioderma Sebium micelarnom i lako se skida, čak imam dojam da njeguje trepavice. 






Imam duge i uvijene trepavice i nisam preizbirljiva po pitanju maskara ali ova je stvarno opravdano najprodavanija maskara i mislim da bi je nastavila kupovati tu i tamo da je dostupnija nama. Stvarno nema drogerijske maskare s kojom bi je mogla usporediti, viidite po dužini ovog teksta i iscrpnosti detalja da je posebna, Inače koristim Maybelline ili Loreal maskare ali ova je sada moja omiljena maskara svih vremena iako tko zna kada će me put odvesti do nje kada je potrošim :D


Što vi mislite o ovoj maskari, volite li Too Faced i da li bi je voljele isprobati? Koja je vaša omiljena maskara? 


xoxo

1 komentar:

  1. moje trepavice su prilično duge,a mogu misliti kako bi s ovom maskarom izgledale!

    OdgovoriIzbriši