logo :)

četvrtak, 21. siječnja 2016.

URBAN DECAY NAKED 3



Skakala bi do neba od sreće, vrištala, pa opet skala jer danas je dan kad sam u ruke dobila Naked 3 paletu, moj predmet želje od trena kad je izašla ! Sve na ovoj paleti mi se sviđa, od dizajna, pakiranja do apsolutno svake nijanse , smatram da je izraz savršenstva i da svatko tko je fan ružičaste i rose gold tonova kao je treba u svom životu jučer. 

Dugo sam oklijevala i to zbog cijene. Onda sam kupila Iconic 3 u nadi da se radi o istoj plaeti. Boje su slične , stvarno jesu ali tu svaka sličnost po mom mišljenju staje. 







Svoj primjerak ove ljepotice sam poklonila sama sebi za rođendan ( radite li i vi takve stvari btw ) , i napokon je doputovala s FeelUnique stranice. Dobila sam pristojan popust na nju (izašla me blizu 300 kn )  tako da sam zažmirila i pritisnula place order. Nekih 7 dana kasnije evo je na mojim vratima ! Koja sreća , rose gold jednorozi trčali su pred mojim očima dok sam je odmatala!














Na fotkama iznad vidite predivno pakiranje , sama paleta dolazi u kartonskoj kutiji na kojoj zlatnim slovima piše Naked 3 dok na stražnjoj strani palete piše kratak uvod u iskustvo ove palete.

U pakiranju ćete dobiti i Urban Decay primere za sjenila u količini dostatnoj za mjesec dana. Zastupljena su sva četiri primera - Original Primer Potion, Eden (mat, Sin (champagne shimmery) i Anti - Ageing. Javit ću svakako koji mi se najviše sviđa iako trenutno me najviše zanimaju Sin i Original.









U paleti se nalazi 12 sjenila : Strange (bijela, highlight nijansa), Dust (shimmer baby roza ) , Burnout ( intenzivnije roza, više nekako zapečena ako ovaj izraz ima smisla), Limit (mat nijansa , nježno ružičaste boje), Buzz ( jako shimmerasta, gotovo mettalic zlatno ružičasta), Trick ( bakreno zlatna mettalic nijansa), Nooner ( mauve taupe mat nijansa, savršena za crease područja ) , Liar ( predivna zagasito taupe ružičasta shimmer nijansa ) , Factory (shimmery nijansa koja u sebi sadrži miks taupe i mseđih tonova ) , Mugshot ( prekrasna antique gold nijansa, mettalic odsjaja ), Darkside (mat sa satin odsjajem duboko taupe boja, idealna za vanjski dio oka ) te Blackheart ( crna boja s predivnim crvenim glitterom ). 

Uz sjenila dobivate i Urban Decay kist koji je s jedne strane namijenjen blendanju a s druge nanošenju sjenila na kapak. Kist je stvarno dobre kvalitete i jako mekan na dodir i jedva čekam da ga isprobam. 










Ovdje vidite testere primera koji su stvarno izdašni. Jedva čekam šminkati se s ovom paletom, ne sjećam se kad sam zadnji put bila ovako uzbuđena!

Sva sjenila su izuzetno nježna na dodir , svilena i tako se lako blendaju na ruci, nadam se da će tako biti i na očima!

















Swatchala sam ih bez ikakve baze, u samo jednom nanosu boje, mislim da će uz bazu ova sjenila biti čista perverzija. Nadogradiva su, stoga neće biti problem nadodati još sjenila na svjetlije nijanse a imajte na umu da je blic od fotića nažalost malo isprao svjetlije nijanse. U svakom slučaju viđat ćete ih u akciji i na blogu i na Instagramu vrlo često tako da nemate straha.










Znam da sam je slikala sto puta ali htjela sam vam pokazati ljepotu koju je slikom nemoguće prenijeti .
Već sutra ću na Instagramu ( elvira_novosel) objaviti look s njom tako da se strpite još malo :))) . Znam da ću se ja jako teško. 

Već sami izgled, tekstura i swatchevi odaju dojam da se radi o visoko kvalitetnim sjenilima i vjerujem da će se tako ponašati i na očima. Zamišljam toliko lookova s njom da vjerujem da će mi dugo biti jedini odabir!





Kad smo već kod rođendanskih darova i ova košulja je među njima, MAC ruž o kojem sam pisala, Olympea arfem i losion, UGG Bow čizmice, dvije divne majice za proljeće, predivan Revlon lak, MAC puder, ljubičasti plišani jednorog , slatkiši, ako vas zanima haul poklona, pišite mi u komentare :)



Eto, naslikala sam se i naswatchala danas i pokazala vam svašta nešto u ovom postu pa am molim za komentare, kako vam se sviđa Naked 3 paleta i da li je želite / imate? Što mislite o ideji rođendanskog haula?


xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar