logo :)

srijeda, 1. travnja 2015.

TRENUTNA NJEGA MOJE KOŽE - KOŽA SKLONA AKNAMA




Kao što kaže naslov današnjeg posta, sretnica sam kojoj svako toliko lice poludi i počasti me s mnoštvom novih crvenih upaljenih stanovnika od kojih svi ostave za sobom crvene a kasnije ljubičaste ožiljke odnosno tragove kako ih ne bi kojim slučajem zaboravila. Kao da je to moguće :D

I dalje ne znam uzrok problema i nastanka akni na koži lica, naravno da hormoni prilično utječu kao i stres ali koji god način borbe odabrala, čini se kako se nikada neću riješiti podstanara na koži mog lica a ni tragova koje ostavljaju zasobom.

Inače moji obrazi su suhi, a T zona masna, akne se pojavljuju povremeno, prištići također a ožiljci su predmet moje svakodnevne borbe. Razmišljam da vas svakako poštedim slika mog tena bez pudera ali ipak ću hrabro na kraju članka objaviti fotografije (slikane ipak pod umjetnim svjetlom :P) , iz razloga da vidite o čemu se radi.

Počnimo s jutarnjom njegom lica:

Pošto ujutro nemam mnogo vremena prije posla , Bioderma micelarnom za masnu kožu očistim kožu lica i nanesem Vichy Aqualia serum za koji se nadam da hidratizira i oporavi kožu nakon noćnih agresivnih tretmana :D

Bioderma Sebium nažalost nije preživjela pad pa je čep puknuo :O


Aqualia Vichy Serum



Potom pomiješam La Roche Posay Effaclar K s Garnier kremicom za uklanjanje hiperpigmentaciija. Nakon što se ovaj mix upije, kao podlogu za puder koristim Bioderma Photoderm Spot sa zaštitinim faktorom 50 jer mi pretpostavljate, ne trebaju novi ožiljci :D . To je kremica koju sam nedavno kupila i počela koristiti s obzirom da nam polako stiže proljeće pa ću detaljnije o njenom učinku moći pisati nakon nekoliko tjedana ili mjeseci. U svakom slučaju za sada sam zadovoljna jer je izvrsna kao podloga za šminku te ne izaziva nered na licu.

na slici su i dnevni i noćni tretman protiv hiperpigmentacija

La Roche Posay Effaclar K





Bioderma Photoderm Spot +50




Večernja njega:

Moram priznati da čim dođem s posla skidam šminku s lica jer želim da se koža maksimalno oporavlja. Šminku s očiju skidam Nivea plavom kremom ili Bourjois maramicama za skidanje šminke i to su jedini proizvodi koji me ne peku za oči. Puder skidam Bioderma micelarnom i nakon toga dubinski čistim lice Clarisonicom s La Roche Posay Effeclar gelom za umivanje. Clarisonic sam kupila prije otprilike godinu dana i mogu reći da sam u početku bila apsolutno oduševljena učinkom ali kako mi koža s vremenom jednostavno poludi , trenutno ne znam kakav bi stav zauzela prema njemu. Definitvno savršeno očisti lice i smatram da je dobro ulaganje jer možda cijena je visoka ali budimo realni - trajat će vam duuugi niz godina tako da je po meni nešto izrazito isplativo i za moju kožu neophodno.
Koristim i lokalni antibiotik Eritromicin koji se izdaje na liječnički recept i koristi lokalno jer jako isušuje kožu. Djelotvoran je ali ne čini čuda. Često se tokom dana ukoliko ne nosim šminku osvježim Vichy termalnom vodom u spreju koju obožavam!
Prije spavanja koristim Bioderma Sebium Serum s glikolnom kiselinom i Garnier Night ANti Dark spot treatment. Iskreno oba su jako učinkovita a ova dva proizvoda Garnier Anti Dark Spot sam vidjela isključivo u Mulleru po cijeni od 80ak kuna pa ako vas zanima detaljnije o njima, mogu pisati jer su mi uperiodu kad sam ih koristila značajno smanjili ožiljke od akni stoga sam se ponovo vratila zadnjih dana njima.


CLARISONIC MIA 2

Vichy termalna voda



La Roche Posay gel za umivanje

Bioderma Sebium serum


Povremeni tretmani:

Loreal Extraordinary face oil nanosim kada želim dubinsku hidrataciiju a masku Garnier Pure Active prilično često i vjerna sam joj godinama, za tu cijenu doista opravdava učinak.

Loreal Face Oil


Polagano gubim nadu da ću se ikada riješiti ožiljaka , iako mi je slijedeći Caudalie Vinoperfect Radiance Serum na wish listi i s obzirom na puno pozitivnih recenzija na stranim blogovima nadam se barem malom efektu prije no što budem prisiljena odlučiti se na dermoabraziju :( 

Primjetili ste kako je većina proizvoda iz ljekarne a ne drogerija, a to je stoga što iskazujem više povjerenja dermatološki testiranim i medicinskim proizvodima za njegu lica. Obećala sam u početku posta slike trenutne situacije na licu pa ću ispuniti obećanje :) Imajte na umu da ipak nisam bila dovoljno odvažna da slikam na danjem svjetlu i da je ovo prilično ublaženo u odnosu na stvarno stanje ali dosta opravdanja, evo slika!
ovako to otpilike izgleda bez pudera i slikano prednjom kamerom, drugom prilikom ću prikazati sliku na danjem svjetlu


Nisam išla u detalje o sastojcima, strukturama proizvoda i cijenama ali ukoliko vas bilo koji od ovih proizvoda posebno zanima, napisat ću recenziju istog a također su dobrodošli savjeti kako se vi borite s aknama i ožiljcima :)

Idući post će biti mali odmor od preparative jer vam spremam uskrsni make up tutorial i jako se veselim tome!
Do čitanja!
xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar