logo :)

nedjelja, 5. travnja 2015.

USKRŠNJI MAKE UP TUTORIJAL



Dragi svi, želim vam najprije sretan i blagoslovljen Uskrs, provedite ga s onim koje najviše volite i uživajte u ovom lijepom proljetnom danu :)
Za vas sam kako sam i prije nekoliko dana obećala, pripremila jedan proljetni make up look koji je inspiriran današnjim danom i nosiv u raznim prilikama.
Nadam se da će vas moje ideje inspirirati i da ćete iskoristiti neki od mojih savjeta a možda otkrijete i da dijelimo ljubav prema istim proizvodima :)

Počnimo!

Na početku ću vam pokazati kako izgledam bez imalo šminke , iako sam slikala prednjom kamerom pa moji prištići i ožiljci nisu toliko vidljivi :D . Sve su slike slikane na danjem svjetlu, nažalost vrijeme me nije poslužilo pa su zbog oblaka malo lošije kvalitete, nadam se da nećete zamjeriti ! ;)



Moje obrve od polovice uopće ne rastu no o toj žalosti nekom drugom prigodom. Šminkanje uvijek započinjem tako da počešljam obrve i iscrtam ih Catrice olovkom za obrve u svijetlijoj nijansi dok ostatak popunim svijelijom nijansom iz Catrice seta za obrve a trenutno koristim u tu svrhu kosi kist iz BH Cosmetics seta Pink a dot koji obožavam a može se naručiti na Pink Panda web shopu. Radi se o 11-o dijelnom setu visoko kvalitetnih sintetičkih kistova s kojima je šminkanje pravi užitak.

Catrice set i olovka


uređene obrve

U posljednje vrijeme kao primer za sjenila koristim Aqua Seal od Make Up Revolutiona koji također možete nabaviti na Pink Pandi. Primijetila sam kako izvrsno fiksira sjenila i pojačava intenzitet boja , moji kapci nisu masni pa ne znam da li pomogao vama s tim problemom ali za ako tažite primer koji će uistinu istaknuti ljepotu boje sjenila, svakako preporučujem ovaj!

Aqua Seal primer
Želja mi je bila uvrstiti žive i vedre boje u ovaj tutorijal a žutu i zelenu vežem uz cvijeće, buđenje prirode i proljeće pa sam ih odabrala za glavne boje na očima. U vanjski kut i u pregib kapka sam kistom za blendanje iz Pink a Dot seta nanijela Diego dalla Palma u tamnozelenoj nijansi s predivnim metalik finišem i fino mljevenim šljokicama. Dobila sam ga pa ne znam koja je točno nijansa ali jako ga volim korisiti za zeleni smokey eyes. S njim sam pomiješala jako zanimljivu neonski zelenu nijansu iz Acid Brights palete Make up Revolution koju sam kupila prošlog ljeta i koja sadrži nijanse idealne za proljetne i ljetne lookove. Te dvije nijanse sam blendala kako bi umanjila vidljivost prijelaza.

Diego dalla Palma mono sjenilo i zelena neon nijansa MUR palete

pregib kapka

BH blending brush

Još sam više puta kasnije nadograđivala zelene nijanse i blendala ali ovako je otprilike izgledao taj prvi korak. Glede pigmentiranosti Acid Brights palete moram napomenti da ovisi od nijanse do nijanse , primerom se poboljšava ali sve u svemu dobar je omjer cijene i kvalitete.
Preko ostatka kapka nanijela sam plosnatim kistom za sjenila neosni žutu nijansu iz Acid Brights palete tako da sam je doslovno utapkala na kapak :D a preko nje Loreal Goldmine zlatno sjenilo kako bi neon žutoj dodala dimenzije i sjaja , pošto sam željela postići efekt svježine a i volim sjajni finiš na očima :)
Loreal Goldmine i neon žuta iz Acid Brights

žuta i zlatna

Nijanse na gornjem kapku sam još blendala a na donji kapak sam nanijela Deborah metalik zlatnu olovku preko koje sam s vanjske strane oka prešla s Diego dalla Palma sjenilom a s unutarnje strane oka s Loreal zlatnim sjenilom. Obožavam Deborah metalik olovke jer su izrazito pigmentirane, mekane i jako ugodne za nanositi te jako dugotrajne, bez problema će izdržati cijeli dan ili pak izlazak ;)

ovdje vidimo nadodanu olovku i sjenila na donjem kapku :)

Deborah Extra metal <3

Područje ispod najvišeg dijela obrve sam osvijetlila Mary Lou Luminizerom koji mi je možda najdraži proizvod ikada a sve koje ste ga imale znate o čemu govorim. Boja je predivna, nježna nijansa boje šampanjca koja pristaje svakom tenu a finiš nešto uistinu posebno, privlači svjetlost na profinjen način i ističe ono najbolje na licu :) . Stavila sam ga i u unutarnji kut oka kako bi otvorila pogled. Pri tome sam koristila Max Factor kist za sjenilo koji sam dobila u nagradnoj igri (hvala Max Factor : ).

Mary Lou


Tuš za oči je nešto bez čega nijedan moj make up look neće proći , koristim ga godinama i obožavam kako lijepo poveća oči i produži ih! Za ovaj look nisam htjela klasični crn već nešto nježniju varijantu pa sam se odlučila za Wet&Wild vodootporan tuš u nijansi Espresso koja je zapravo topla čokoladna smeđa. O ovom proizvodu mogu reći samo najbolje! Pigmentacija je odlična, ne samo da je vodootporan nego ćete se pomučiti da ga skinete s očiju , jednostavan je za korištenje a cijena je fenomenalna! Preporučujem!


obožavam ovako izvučenu liniju tušem

Wet&Wild tuš
Ovoga puta nisam stavljala umjetne trepavice ;((( i to zato jer sam moje omiljene Ardell uništila :D i to tako da sam zaboravila da ih imam i krenula skidat make up s očiju Nivea kremom. Nemoram napomenuti da su završile u smeću :( . Ipak mislim da i maskara lijepo upotpuni ovaj look. Inače imam duge , guste i uvijene trepavice koje su bijele :D da, imam tu sreću da su bez maskare nevidljive. Koristila sam Essence Lash Princess False Lashe maskaru koja mi je fenomenalno otkriće!! Maskara daje odličan volumen, produžuje trepavice i stvarno daje efekt umjetnih trepavica bolje i od puno skupljih maskara. Definitivno ću je kupiti ponovo. Inače volim prenaglašene trepavice i za mene je nezamislivo staviti samo jedan sloj maskare :)))

Essence maskara

konačni ishod :)


Eto, ovo je konačan look na očima, jako sam zadovoljna kako je ispalo, boje su vedre ali ne prenapadne pa ih mogu nositi i cure koje vole hrabriji look i one koje preferiraju nježnije nijanse.

pokušaj da vam bolje prikažem make up na očima
Krećemo na make up na licu! Primer nisam koristila jer iskreno nisam naišla na neki koji je ispunio moja očekivanja, zone koje mi se zamaste (čelo i brada) mi se zamaste čak i brže kad koristim primer a nisam primjetila da produžuje trajanje šminke. Uglavnom, lice sam samo poprskala Vichy termalnom vodom i pričekala da se osuši te krenula s nanošenjem podloge. Trenutno mi je omiljeni puder Vichy Normaderm u nijansi 15 Opal , koji ima srednje ali nadogradivo prekrivanje , ne izaziva prištiće i omogućuje koži da diše. Njega nanosim Sigma Duo Fibre kistom.

lice s nanesenom podlogom

Sigma F50
Za blendanje pudera i besprijekoran finiš koristim Hello Beauty spužvicu kojom u biti samo ujednačim puder oko očiju, između obrva i na mjestima gdje nije ravnomjerno raspoređen. Hello Beauty spužvicu možete nabaviti u Bipa trgovinama a ja sam zadovoljna njome , imam ju već 2 godine i jos je u dobrom stanju. Perem je svakodnevno pošto se koristi vlažna i jedino tako ćete postići pravi efekt s njom.

Hello Beauty blender
Kao korektor za posvijetliti područje ispod očiju, odnosno podočnjake i konturiranje koristila sam MUR korektor Focus&Fix u najsvijetlijoj nijansi. Nisam prezadovoljna ovim proizvodom jer je prerijedak i ne prekriva dobro ali dok se ne dokopam MAC Pro Long concealora , poslužit će svrsi. Za puder u kamenu koristim kabuki kist od Look by Bipa koji je apsolutno divan , gust i mekan a za konturiranje preslatki Eco Tools kabuki set koji sam naručila na Pink Pandi.

kistovi i Essence kompaktni puder koji je pri kraju :)

MUR korektor
Za konturiranje sam koristila Loreal bronzer u najsvijetlijoj nijansi i kist za konturiranje iz BH Cosmetics seta Wild Purple. Obično uvučem obraze i malim kružnim pokretima nanosim bronzer , potom istim postupkom na čelo, uz sam rub kose , na sljepoočnice , te vrlo malo na vrat kako bi smanjila razliku između lica i vrata s obzirom na činjenicu da sam jako svijetle puti. Za rumenilo sam koristila Bourjois rumenilo u ružičastoj nijansi sa zlatnim shimmerom koje je jako svježe na licu , nježno i predivno miriše te dolazi u velikom izboru nijansi! Moje najdraže drogerijsko rumenilo :).
Jagodice sam istaknula Mary Lou Luminizerom koji koristim uvijek bez obzira na prigodu ;D

rumenilo i bronzer
Usne sam osvježila s dva sloja Chanel sjajila u ružičastoj boji sa zlatnim šljkicama koje daje visoki sjaj i dimenziju usnama. Nijansa je 161 Bagatelle , a bila je dio proljetne kolekcije 2012. a ja sam ga nabavila nedavno i stvarno ga često koristim. Sada ću vam pokazati niz slika s konačnim rezultatom :D








prije i poslije :D
Nadam se da vam se moj prvi tutorijal svidio i da ćete pokušati napraviti nešto slično :)
Konturiranje i nanošenje rumenila ovaj put nisam slikala posebno već samo na završnim fotografijama prikazala jer se tako najbolje vidi razlika (bar mislim :D).

Idući postovi će biti recenzija jednog proizvoda , mali new in , njega kose i možda u meduvremenu neki tutorijal ;) Na kraju vam želim da uživate u ostatku dana i sutrašnjem neradnom danu :)
Do čitanja xoxo
Svi komentari su dobrodošli :)

Nema komentara:

Objavi komentar