logo :)

četvrtak, 24. prosinca 2015.

CHRISTMAS GET READY WITH ME

Bok svima, 

obećala sam ovaj post još prije nekih tjedan dana i napokon je spreman. Nudim vam dva različita looka , oba imaju kao glavnu zvijezdu crveni ruž (nekako mi nema Božića bez njega) ali se zato razlikuje make up na očima. Look s tamnocrvenim ružem sam radila jutros, dakle to je moj izbor za Badnjak. Jako mi se sviđa kako je ispao i nadam se da će izdržati cijeli dan i večer.











Obrve sam iscrtala ABH Dipbrow Pomadeom u Taupe i fiksirala Loreal gelom za obrve u tamnijoj nijansi. Pregib oka sam istaknula toplo smeđom nijansom iz Sleek Vintage Romance palete a na kapku je MAC Naked pigment. Srebrnu crtu sam iscrtala Loreal Infalible Flashback Silver sjenilom i prešla preko BIPA srebrnim tušem sa šljokicama te natapkala Inglot srebrni glitter preko. Donji kapak sam također obrubila srebrnim sjenilom te dodala Inglot šljokice. Umjetne trepavice su s Ebaya a maskara Maybelline. Na usnama imam MAC Diva ruž a na licu Dermablend tekući puder , MAC Studio Fix u NW20 , Catrice Mineral bronzer u 010 nijansi te Laura Geller Gilded Honey highlighter. Područje ispod očiju malo sam posvijetlila MAC Prolongwear korektrom u NC15  nijansi i fiksirala Maybelline Affinitone puderom u kamenu u najsvijetlijoj nijansi. Rumenilo je NYX Baked blush u Foreplay. Sve sam fiksirala MAC Fix + sprejem.






Drugi look : lice i obrve sam jednako šminkala a na oči sam nanijela bakreno zlatno sjenilo iz Morphe 35W palete te u vanjski kut oka čokoladno mat smeđe sjenilo iz iste palete. Nemam umjetne trepavice ali na Božić ću ih svakako nositi :) 

Na usama je NYX Soft Matte ruž u nijansi Amsterdam. Za mačkasti pogled koristila sam Maybelline gel liner a u oba looka za bazu za sjenila poslužilo je Painterly Paint Pot od MACa.



Ovdje na usnama imam NYX Copenhagen te dajem prijedlog za outfit za večernji izlazak u ovaj božićni tjedan. 

Nadam se da vam se sviđa sve i da ste dobile nekoliko ideja :)))

Želim vam divan provod i sretan Božić svima a ja se vraćam u ponedjeljak s make upom za Novu godinu! 

Uživajte u ovom predivnom blagdanskom periodu!

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar