logo :)

utorak, 9. veljače 2016.

NIVEA MEN SENSITIVE AFTER SHAVE BALM - NAJBOLJI PRIMER?!


Hello ... from the other side! 

Haha ne mogu više taj pozdrav napisati bez pjevanja u glavi nastavka. Uglavnom, kako sam i obećala evo me jako brzo natrag s jednim zanimljivim postom. Neke od vas sigurno su već dobro upućene u ovo pitanje ali ja sam tu za sve vas pa zato krenimo.





















Ako na YouTubeu pratite NikkieTutorials, onda već znate o čemu ću pričati. 
Zaboravite na skupe primere, na bacanje novca uzalud a bez efekta, na silikonske primere koji nam samo ostavljaju sklisku površinu za nanošenje pudera. Došao je ON. Nivea Men After Shave. Da je ovo slučajno osmislila neka kozmetička kuća i dizajnirala ga kao ženski proizvod, cijena bi vjerojatno bila br 3 puta veća. Srećom, za ovaj  nevjerojatan proizvod izdvojit ćete samo 50 kn za 100 ml koji će vam trajati zauvijek i duže.

Ambalaža mi je predivna, obožavam staklene bočice iako znam da nama nespretnima nisu najbolji prijatelji. Odaju dozu luksuza i odmah se osjećam nekako vedrije i otmjenije dok koristim dotični proizvod. Ozbiljno, toliko mi se sviđa ova staklena ambalaža da ponekad vadim primer iz ladice samo da ga malo pogledam ( make up freak alert ) .






Glavna tajna ovog primera je glycerin , što , znam , znam , nije neko otkriće ali upravo on čini nazovimo to ljepljivu barijeru na koži koja omogućuje da svi proizvodi od tekuće podloge do bronzera savršeno sjednu i ne miču se nigdje danima. Šalim se, nećemo tako daleko ali ja garantiram da će od 6 -19h vaša šminka izgledati kao da je tek nanesena. Ostali sastojci umiruju kožu lica , što je uvijek dobra stvar a ona malo manje dobra ( doduše kako kome) je to da ćete 15ak minuta mirisati po privlačnom muškarcu. Meni miris ne smeta, volim muške mirise a uostalom vrlo brzo ispari tako da vam ne bi trebao biti smetnja ili prepreka za isprobati ovo čudo.

Ovaj je proizvod bez alkohola te je namijenjen osjetljivoj koži. Ne izaziva osjećaj pečenja, osipe, ili prištiće. Ja ga korstim već nekih mjesec dana svakodnevno i mogu čvrsto posvjedočiti da bolji primer nisam probala.

Na lice se nanosi na način da količinu veličine 1 kune utapkavate ili razmazujete do trenutka kad osjetite da je proizvod pod vašim prstima postao lagano ljepljiv. To je trenutak kada treba započeti s nanošenjem tekućeg pudera. Nemojte očajavati ako se to ne dogodi iste sekunde, meni treba oko minta do dvije da primer postane ljepljiv.

Vrlo je tekuće tekture , mliječnobijele boje i jako ugodnog ali nježnog muškog mirisa. 

KOLIČINA DOVOLJNA ZA CIJELO LICE


Možete ga osim kao primer koristiti nakon depilacija na svim dijelovima tijela jer odlično umiruje kožu zahvaljujući kamilici koja se nalazi vrlo visoko u sastavu a pomaže i pri prevenciji uraslih dlačica.

Ovo je definitivno otkriće godine za mene, već sada znam da će se naći u mojim favoritima 2016e jer nekako sumnjam da ću jako brzo isprobati neki drugi primer. Jednostavno ga morate probati da biste se uvjerile kako odlično sjeda šminka na njega i kako ju čini svježom cijeli dan/noć.

Ovaj će primer posebno usrećiti masnokošce jer mislim da bi mogao biti odgovor na njihove muke. Ja sam na zimu primjetila da mi puder pred kraj dana nekako sklizne s lica iako ga nisam dirala, posebno s t zone. Nakon što sam počela koristiti ovaj primer moj make up je netaknut otpočetka do trena skidanja. Jako rijetko ćete morati popravljati puder ako nanesete ovaj primer prema gore napisanim uputama.




Mislim da je 50 kuna mala cijena za pokušaj pronalaska savršenog primera. Vjerujem da će jako puno vas koje se odvažite probati ovaj trik biti prezadovoljne učinkom.

Jeste li probale Nivea After Shave Sensitive već , ili vam je ovo prvi glas? Hoćete li probati? Pišite mi :)

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar