logo :)

četvrtak, 20. kolovoza 2015.

KERASTASE ELIXIR ULTIME OLEO COMPLEX


Pozdrav dragi svi ,

dugo sam čekala na dolazak ovog paketa s LookFantastica kako bi vam mogla predstaviti jednog stalnog člana moje postave za njegu kose. Radi se o Elixir Ultime , zlatnom Kerastase ulju za njegu kose. Inače nedavno sam potrošila zelenu verziju, koja je namijenjena oštećenoj kosi ali iskreno puno mi je više za tu namjenu sjela zlatna verzija, bolja mi je tekstura, njega, izgled kose nakon nanošenja, i zadnje ali nikako najmanje važno - miris. Ali o tome svemu kasnije. 





Ulje je došlo dobro zaštićeno, zapakirano u kartonskou kutijicu zlatne boje i omotano celofanom (koji sam skinula prije slikanja). Količina je 125 ml i može vam potrajati prilično dugo iako to ovisi o mnogo drugih faktora kao što su dužina i gustoća vaše kose, te za što sve koristite ovo ulje pošto je riječ o višenamjenskom proizvodu. U svakom slučaju preporučuje ga se potrošiti unutar godinu i pol od dana otvaranja. 

Sastojci: Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Corn Germ Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Camellia Kissi Seed Oil, Pentaclethra Macroloba Seed Oil, Linalool, Alpha - Isomethyl Ionone, Limonene, Coumarin, Benzyl Alcohol, Parfum




Bočica je od čvrste plastike, neće se razbiti pri padu na pod (višestruko provjereno) a doziranje omogućuje elegantna zlaćana pumpica koju se vrlo lako kontrolira čime izbjegavate bacanje proizvoda.

Meni je ovo druga bočica ove zlatne verzije i meni osobno nezamjenjiv proizvod u njezi moje kose. Naravno da su svačije potrebe glede njege kose drugačije i ono što odgovara meni ne mora ili ne može odgovarati i vama zato svakako preporučujem da se prilikom kupovine proizvoda dobro informirate kome je namijenjen i zašto.

Moja je kosa suha , tretirana bojom / blajhom i često je stiliziram stoga joj moram pružati više nego kvalitetnu njegu ukoliko je želim zadržati ovako dugom.

U namjenama ovog ulja navodi se da se može koristiti kao tretman prije pranja kose što sam isprobala ali osobno preferiram njegu kokosovim uljem prije pranja , zatim na mokru kosu kao zaštita pri feniranju, ovo stavljam samo kad nemam Kerastase Ciment pri ruci te kao završnu njegu i pomoć pri stiliziranju kose. Ja ga koristim dakle najčešće na suhoj kosi a samo povremeno na mokroj.

Trenutni učinak je zaglađena, sjajna , mekana i mirišljava kosa, zaglađenost duguje dijelom silikonu a dijelom mješavini ulja u sastojcima ali nevjerojatno mi je kako se kosa preobrazi pri nanošenju ovog ulja. U moje vlasi kose se u potpunosti upija i ne masti je već je ostavlja bogato nahranjenom nakon čega ona ljepše pada.

Miris je jako topao i stvarno poseban, miriši po luksuznom parfemu, kosa miriši kao da ste upravo izašli iz salona. Ako ste ikada probale neki proizvod iz Elixir Ultime linije , znate koji je to miris. Meni je divan a na kosi mi se zadržava cijeli dan a do idućeg pranja na način da ćete ga osjetiti ako mi pomirišete kosu. 

Dugotrajan učinak ulja je u mom iskustvu nahranjena kosa, manje ispucalih vrhova, bolja pokretljivost kose.


Tekstura ulja je srednje gusta, lako se razmazuje i preporučujem ga zagrijati među dlanovima i nanijeti ga tako na kosu , a nakon nanošenja kosu počešljati kako bi ga što kvalutetnije raspodijelili. Ukoliko koristite peglu za kosu, nanesite ga prije peglanja kako bi vam pod utjecajem topline pegle hranjive tvari prodrle duboko u vlasi kose. 

Osim ovog ulja isprobala sam i njegovu zelenu inačicu , Orofludio ulje, Macadamia Healin Oil Treatment, Balena Argan Oil , Schwartzkopf ulje / silikone itd. 

Elixir Ultime mi uvjerljivo najviše odgovara, moja kosa odlično reagira na njega i u mom slučaju je opravdao sva očekivanja. Obožavam to što mi se u potpunosti upije u kosu, obožavam što je ččini mekom i sjajnom, obožavam njegov divan miris ! Definitivno je zauvijek osvojio mjesto na mom kozmetičkom stoliću ;)

Možete ga nabaviti u ovlaštenim frizerskim salonima, nisam sigurna ali mislim da se cijena kreće oko 260 kuna ili preko web shopova npr. LookFantastic gdje cijena s raznim popustima ispadne drastično manja. Kerastase uvijek kupujem preko LookFantastica jer uz kupnju često ubacuju darove (npr sad sam dobila Kerastase set kistova u lijepom etuiu). 

Na kraju ću vam pokazati slike moje kose, ovo mi je treći dan nakon pranja i samo je posušena fenom.



Kako vam se sviđa ovo ulje? Koja ste sve ulja isprobale i koje vam je omiljeno ?

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar