logo :)

četvrtak, 6. kolovoza 2015.

ROSE GOLD SMOKEY EYES & BARBIE PINK LIPS + *giveaway*


Pozdrav drage i dragi moji,

Nadam se da mi uživate u zasluženom odmoru a vama koji kao i ja isti još željno iščekujete želim da izdržite još malo ! <3

Napokon sam snimila svoj prvi tutorijal, on je na engleskom ( kad smo kod toga, molim vas drage cure, napišite da li bi voljele da snimam i na hrvatskom tutorijale) , a sutra idem napokon kupiti novi fotić koji će mi omogućiti HD kvalitetu videa tako da primite ovom prilikom moje isprike zbog loše kvalitete videa, već idući koji ću objaviti u ponedjeljak će biti najviše kvalitete! Strašno sam uzbuđena zbog kupnje novog fotića, jedva čekam snimati videa <3

Povodom mog prvog make up tutorijala pripremila sam malo iznenađenje za sve čitateljice, riječ je o malo neobičnom daru ali sigurna sam da će nekoj od vas biti koristan. Odnosi se samo na čitateljice iz Zagreba nažalost jer se radi o BESPLATNOM ŠMINKANJU ! 
Jednoj od vas poklanjam šminkanje za prigodu koju ona odabere a pravila su vrlo jednostavna:

1. Ako već niste, lajkajte moju stranicu na Fejsu, Meow Meow by Elvira

2. Pratite na na Instagramu : elvira_novosel (nemorate ali bilo bi poželjno)

3. Subscribe na moj YouTube kanal Elvira Novosel 

U inbox moje stranice na Fejsu pošaljite svoje podatke i napišite mi za koju bi priliku voljele iskoristiti ovu nagradu te kakav look najviše volite.

Prva od vas koja mi pošalje poruku i ispunjava sve navedene uvjete osvaja besplatno šminkanje, detalje ćemo dogovoriti međusobno.

Sretno svima i pusa!




Ovo je look koji sam kreirala za tutorijal koji možete pogledati na ovom linku : https://www.youtube.com/watch?v=iTphMi7giZk

U opisu videa su svi proizvodi koje sam koristila , a ako imate neke želje i ideje za videa, pišiti ovdje ili na YouTubeu i čitamo se vrlo brzo !
Želim vam svima lijep i ugodan vikend pred nama, uživajte u ljetu bile na moru ili u gradu i svakako budite sa mnom u ponedjeljak s novim videom i postovima uz novi fotić!

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar