logo :)

ponedjeljak, 17. kolovoza 2015.

NJEGA OKOLOOČNOG PODRUČJA I VICHY AQUALIA THERMAL EYE BALM


Pozdrav drage moje,

Došlo nam je dugo očekivano osvježenje u vidu vremenskih kulisa pa vam danas donosim proizvod koji mene zadnjih nekoliko tjedana osvježava i uveseljava svako pospano jutro ( a i večer ) .
Radi se o Aqualia Thermal Awakening Eye Balmu.






Njega okoločnog područja je od iznimne važnosti,neovisno koje ste životne dobi , bitno je pružiti joj adekvatnu njegu i informirati se o proizvodima koji odgovaraju našim osobnim potrebama. Iako još nisam došla do 25e godine života, počela sam razmišljati o njezi ovog dijela lica zbog mnogih neprospavanih noći i straha da će se veselje djeteta, uzbuđenje zbog posla, živciranje zbog ispita i sl. početi ogledati na mom licu. 

Naravno da vamu trenu kada dođete u 35u godinu i poželite izgledati svježije, malo koja kremica može pomoći. Upravo ovdje uviđamo važnost prevencije dolaska u to stanje. Naime s pravilnom njegom i malim promjenama u načinu života, možemo uvijek biti zadovoljni odrazom u ogledalu.

Prventstveno treba voditi računa o hidrataciji organizma, da bi koža bila nahranjena, podočnjaci manje vidljivi te da bi imali zdrav sjaj važno je piti dovoljno tekućine. S obzirom na postojanje preslatkih bočica kao npr.Equa koje nam olakšavaju ovu zadaću, stvarno nema isprika za izbjegavanje ovog koraka. Možete iscijediti u običnu vodu sok limete, naranče, jagode, lubenice, limuna i tako dobiti napitak koji pomaže u detoksifikaciji organizma. U svakom slučaju, pokušajte svtvoriti naviku unošenja dovoljno tekućine u organizam. Bit će vam zahvalan kasnije .

Dobrom stanju tijela pridonosi i dovoljno sna, pokuišajte ići na spavanje što je ranije moguće, nije fraza beauty sleep smišljena bez razloga. Raznovrsna prehrana, suplementi prehrani su poželjni ukoliko ne unosite dovoljno vitamina i minerala svojom prehranom.

Tjelesne aktivnosti su uvijek dobrodošle, ako nemate volje za njih, pokušajte barem hodati oko 45 minuta dnevno srednjim tempom, i to će dati dobre rezultate kroz duži vremenski period.

Glede njege okoločnog područja , kod odabira kreme morate znati što tražite od njege. Osobno imam podočnjake ali više u vidu diskoloracije ispod očiju iliti ljubičastih kolutova a natečene su mi malo kad se probudim ili nakon plača ;( . S obzirom da svaki radni dan u tjednu nosim make up, područje ispod očiju mi je malo isušeno a svi znamo da je najgora stvar koju možete napraviti korektor na isušenom okoloočnom području.

Dakle, tražila sam okoloočnu njegu koja je dovoljna hranjiva i osvježavajuća a opet lagana na koži. Vichy Aqualia Thermal Eye Balm je sve to.

Ovaj balzam dolazi u slatkoj plastičnoj ambalaži karakterističnoj za Aqualia liniju. a doziranje je na pumpicu koju možete izuzetno precizno dozirati, dakle nema šanse da bacate proizvod što je super jer svi želimo iskoristiti maksimalno plaćeno. Količina je 15 ml, klasika za okoloočnu njegu a sam proizvod je namijenjen i osobama s osjetljivim očima, hipoalergen je, ne sadrži parabene te je obogaćen Vichy termalnom vodom. Trebate ga upotrijebiti unutar 6 mjeseci od dana otvaranja, mislim da bi vam mogao potrajati oko 3 mjeseca ukoliko ga koristite svakodnevno. Ovisi naravno o količini koju koristite.






Balzam je svijeloplave, nebesko plave boje koja je meni predivna i jako mi se sviđa pakiranje ali i sam balzam. Gotovo da nema mirisa odnosno vrlo je blag i odmah po nanošenju nestaje. Osjećaj na koži je divan, uistinu osvježavajuć i lagan, brzo se upija i smanjuje natečenost ispod očiju. 

Svaku drugu noć nanesem i malo kokosovog ulja preko ovog balzama pošto volim izuzetno jaku hidrataciju noću. 

Iako imam jako osjetljive oči (npr. Vichy Idealia Yeux krema me užasno iritirala) , na ovu kremicu nisam imala nikakve reakcije što je odlično! 

Primjetila sam da puno manje naotičem a i podočnjaci su mrvicu manje vidjljivi. Sve je to ono što ja primjećujem, nemam jako velikih problema s tim područjem već sam samo osjetila da je došlo vrijeme da posvetim posebnu pažnju ovom nježnom i osjetljivom dijelu lica. 

Mislim da je za potrebe žena u dvadesetim godinama ovo odličan izbor , jako sam zadovoljna i zasigurno ću je nastaviti koristiti. Ako tražite dubinsku hidrataciju i brisanje borica, mislim da je bolje da je zaobiđete.

Cijena je oko 120 kuna a nabaviti ju možete u svim boljim ljekarnama.




Nadam se da sam vam pomogla ovim člankom , brinete li vi za okoloočno područje ili ne obraćate pažnju na njega?

xoxo

2 komentara:

  1. Meni je ova kremica odlična, drago mi je da si i ti zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesam, naravno da sam skužila ja blesava da sam još prije je uzela ali sad je imam zahvaljujući tebi u zalihi, baš si me razveselila , jako si draga :)) <3

    OdgovoriIzbriši