logo :)

utorak, 18. kolovoza 2015.

LA ROCHE POSAY HAUL


Pozdrav svima ,

baš sam sretna što vam brzo pišem ponovo i nadam se da vam je tjedan dobro počeo. Danas vam donosim ponešto drugačiju priču od dosadašnjih na blogu, naime radi se o tome da sam vam svaki od proizvoda iz današnjeg posta htjela zasebno predstaviti ali shvatila sam da su svi od istog brenda te da bi baš bilo zanimljivo napraviti jedan haul i predstaviti ih zajedno.


Radi se o La Roche Posay brendu, jednom od mojih omiljnih. LRP je francuski brend koji često preporučuju dermatolozi diljem svijeta a u sastavu svakog proizvoda nalazi se ljekovita termalna voda LRP. Ovo je brend koji je posebno podoban za osobe s problematičnom, osjetljivom kožom kao i osobama koje pate od dermatitisa. S vremenom su razvili mnoge linije kako bi se što kvalitetije prilagodili željama i potrebama potrošača te konstantno rade na poboljšanju svojih formula.


Ako me čitate od početka, znate da jako volim Vichy, LRP, Avene te neke proizvode od Nuxea. To su moji omiljeni brendovi i uistinu me rijetko kad razočaraju. Obožavam njihove novitete , obožavam klasike bez kojih ne mogu a danas ću vam pokazati koja je moja trenutna postava LRP proizvoda.






LRP Lipikar Baume AP +

Krećemo od ovog fenomenalnog balzama za njegu tijela. Ovo je moje prvo pakiranje ali zasigurno ne i zadnje. Radi se o balzamu koji sadrži termalnu vodu LRP te vraća koži lipide djelujući protiv iritacije i svrbeži. Trenutno umiruje kožu te pomaže da se faze pogoršanja suhoće kože rjeđe pojavljuju. Koristi se kod izrazito  suhe kože beba , djece i odraslih. Primjeren je i za osjetljivu, vrlo suhu, iritiranu kožu , kožu sklonu svrbežu koji može dovesti do češanja. Mogu ga koristit i osobe sklone atopiji i alergiji (prema kontaktnim alergenima iz Standardnog europskog testa za kožne alergije). Ne sadrži parfeme ni parabene. Pakiranje od 400 ml ima pumpicu koja olakšava doziranje a samo pakiranje je jednostavno, bijelo s plavim detaljima. Potrošiti ga morate u roku 6 m






Ovaj sam balzam kupila oko 2 ujutro u dežurnoj ljekarni nakon što sam otpuštena s hitne na koju sam došla jer sam se osul po cijelom tijelu osipom koji je doslovno gorio a izgledalo je kao da mi je cijelo tijelo prekriveno ubodima komaraca promjera 20ak cm. Utvrdili su kako je to neka vrsta alergijske reakcije. S obzirom da ni nakon injekcija nije nestao, morala sam uzeti nešto za njegu nakon Synopena i izbor je pao na ovaj balzam. Uistinu trenutno umiruje kožu, odmah po nanošenju sam osjetila trenutno olakšanje, smanjenje pečenja i zatezanja. Hrani i smiruje kožu te joj vraća vlagu. Sada se bližim kraju ovog prvog pakirannja i definitivno ću ga kupiti ponovo jer mi stvarno odgovara. 

Radi se o vrhunskoj njezi za suhu kožu, ovaj će vam proizvod pružiti i trenutnu i dubinsku hidrataciju. Koristim ga jednom dnevno, obično nakon tuširanja kada mi je potrebna jača njega. Sviđa mi se što ne sadrži pafeme pa ga možete nositi bez obzira na dezodorans, parfem, mirisnu vodicu itd. Ukoliko imate problema sa suhom kožom, preosjetljivi ste na proizvode za njegu tijela i sl. ovo je prava stvar za vas! 


Tekstura balzama je predivna, gusta i njegujuća ali nema osjećaja težine, lako se nanosi i prilično brzo upija s obzirom da je riječ o proizvodu za intenzivnu hidrataciju.

Svakako ima moje preporuke, kupit ću ga ponovo , mislim da će biti idealan za njegu kože zimi.

Cijena je 168 kuna za 400 ml proizvoda. 

LRP Effaclar H Mousse Dermo-Apaisante


Ovo je umirujuća pjena za dubinsko čišćenje lica. Čisti i umiruje masnu kožu, oslabljenu isušujućim terapijama. Tolerancija ispitana na masnoj koži sklonoj aknama. Bez mirisa. Sadrži termalnu vodu LRP.

Ova pjenica za umivanje dolazi u pakiranju od 150 ml , također u bijelo plavom izdanju samo što se ovdje radi o limenci pod pritiskom. Ne sadrži parabene.





O ovoj pjenici imam podijeljeno mišljenje. Svoje čišćenje lica obavljam Clarisonicom Mia 2 i moram priznati da mi je ovo bio promašaj. Ako koristite neki od soničkih čistača lica, mislim da pjena nije dobar izbor, puno kvalitetnije taj posao obave gelovi npr. Vichy Normaderm. Poslije Clarisonica se obično još jednom umijem ili s ovom pjenicom ili s Loccitane Bademovim sapunom. 
Pjenica je izuzetno lagana, prozračna i mislim da čišćenje obavlja prosječno dobro. Ono što je važno, nije mi izazvala nikakve prištiće.

Ako imate većih problema s licem ili pak koristie soničke čistače, ne preporučujem je jer ćete imati osjećaj kao da ništa nije učinjeno njenom upotrebom. 

Za slučajeve izbijanja prištića volim imati Vichy Normaderm gel koji je moj HG a za svakodnevno čišćenje i dalje tražim svoj idealni gel. Mislim da bi mogla isprobati Reve de Miel, pošto mi je koža dosta suha .

Nemam osjećaj hidratacije ni čišćenja kod ove pjene , mislim da je dobra za normalnu kožu ali za cijenu od oko 100 kuna možete sigurno pronaći i bolji proizvod. U ovom slučaju neću ponoviti kupnju.


LRP Effaclar Duo +


Jedan jedini i neponovljivi Effaclar Duo + . Nikad me nemojte ostaviti bez ove kreme , nikad. Riječ je o korektivnoj njezi za problematičnu kožu sklonu aknama koja odčepljuje pore i istovremeno djeluje protiv ožiljaka. Nema parabena te sadrži LRP termalnu vodu. 






Krema je pakirana u duguljastu tubicu koja ima uski otvor za precizno doziranje proizvoda. Pakiranje je klasično bijelo plavo , a krema sadrži 40 ml koje morate potrošiti unutar godinu dana od otvaranja proizvoda. 

Neko vrijeme sam mislila da nema više nekog efekta na mojoj koži i onog trena kad sam je prestaa koristiti uvidjela sam koliko griješim. Naime moja koža je jednostavno takva, imam problema s hormonima i uvijek će mi prištić ili dva izbiti ali ova krema općenito drži situaciju na mom licu po kontrolom i stvarno je minimalizirala probleme s licem kao i ožiljcima nakon prištića koji se eventualno pojave.


Jedno pakiranje mi obično traje oko 2 mjeseca a koristim ju samo kao jutarnju njegu. Tekstura je izuzetno lagana, nekako je gelasta i prozračna, ima blagi miris , kako ja kažem po ljekarničkim kremama haha, ne znam kako ga opisati ali u svakom slučaju on nestaje s lica jako brzo tako da ukoliko ste osjetljivi na mirise nemojte se bojati, nećete imati problema s ovom kremom. Odlična je kao podloa za make up iako ja uvijek koristim i bazu za lice. 


Ljeti preko nje koristim kremu s SPFom (do sada sam Biodermine koristila). I u toj kombinaciji dobro funkcionira. Ovoj sam se kremi vratila prije 4 mjeseca i presretna sam da jesam jer mi je vratila lice u dobro stanje i nije ga pritom previše isušila. Noću obično koristim hranjivu njegu upravo iz tog razloga da ne dođe do isušivanja ali kao dnevna mi je idealna i neću ju nikad više mijenjati jer čim je izbacim iz rutine, lice poludi. 


Cijena je oko 120 kuna.


LRP Hydreane Riche 


Ovo je hidratantna krema za osjetljivu kožu , ne sadrži parabene a sastav je obogaćen LRP termalnom vodom. Ovu sam kremicu dobila na poklon od drage prijateljice, ali je stigla kao naručena jer mi je kronično nedostajala hidratantna krema.







Do sada nisam imala nekih iskustava s hidratantnim kremama pošto sam imala problema s aknama pa sam uvijek se pretežito informirala o kremama koje su odgovor na moje probleme ali s vremenom sam shvatila da je svakoj koži potrebna hidratacija i tako sam počela istraživati ovo područje. 

Ova krema dolazi u količini od 40 ml, trebate ju potošiti u roku godine dana od otvaranja i ima blagi , ugodan miris. 


Iako je riječ o hidratanoj kremi, ova krema nije ni teška ni gusta, lako se razmazuje i brzo upija. Možete ju koristiti kao podlogu za make up, kao jutarnju ili noćnu njegu. Ja je trenutno koristim kao noćnu njegu a ponekad je malo umiješam u LRP Effaclar Duo + ukoliko osjećam da mi lice traži hidrataciju. 


Pošto sam prilično nova u ovom području, ne znam što sve očekivati ali mogu reći da me ova kremica riješi osjećaja zatezanja, ne izaziva nikakav nered na licu , lagana je i ugodna za nositi te dobro funkcionira ispod make upa. 


Svidjela mi se ali pošto bi voljela istražiti područje hidratantnih krema, mislim da ću isprobati još neke a tko zna, možda joj se i vratim pošto je ostavila prilično dobar dojam na mene.


Preporuke za ovu kremicu pošto je pogodna za osobe s osjetljivom kožom!



moja dva omiljena LRP proizvoda

Ovo je bio moj haul LRP proizvoda, nadam se da vam se svidio i da ste možda pronašle nešto za sebe , recite mi koristite li vi neke proizvode ovog brenda i koji su vam omiljeni ako koristite?

Također bi mi dobro došle preporuke za dobru hidratantnu kremu.


xoxo

2 komentara:

  1. LRP proizvodi su odlični, ali i dobre su cijene :D sigurno si se istrošila! :)
    Jedan savjet, stavi boju slova u crno ova boja baš pika u oči i teže je čitati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jednu sam kremicu dobila na poklon a ostalo sam kupila uz 20% popusta, s obzirom da se kupuju svaka dva mjeseca nije tako strasno. Hvala ti na savjetu , svakako cu poslusati za boju i hvala sto si komentirala i citala :)))

    OdgovoriIzbriši