logo :)

srijeda, 10. lipnja 2015.

FAVORITI U SVIBNJU



Drage moje pošto se već bliži sredina lipnja , posvetila sam nekoliko minuta razmišljanju koje sam to proizvode najviše koristila i voljela proteklog mjeseca. Kako sam pratila dosta komentara čitateljica na blogovima, empties postovi vam i nisu najinteresantniji jer obično se tu nađu proizvodi koji se općenito najbrže troše - gelovi za tuširanje, šamponi, blazinice itd. da sad ne nabrajam. Za omiljene proizvode je već drugo razmišljanje prevladalo - pokažem li vam koji proizvodi su mi obilježili protekli mjesec, istaknut ću najzanimljivije i najkvalitetnije istovremeno vam dajući mini recenziju svakog od njih.

Glede preparative , tu je linija za njegu kose Kerastase Discipline , s time da sam sprej naručila i stiže pa ću detaljnu recenziju cijele linije pisati kad ga malo isprobam, ali svakako je ova linija moj favorit prošlog mjeseca a bit će i cijelog ljeta ! Obožavam Kerastase i znate da kod mene neće nikada imati konkurenciju, čak ne bi pristala isprobati neki drugi brend za njegu kose jer me strah da ne pokvarim rezultate koje je Kerastase postigao na mojoj kosi ! :)




Promijenila sam potpuno rutinu njege lica , o tome vam također još ne mogu pisati i vjerojatno neću još sigurno mjesec dana jer želim vidjeti konačan rezultat te promjene. Ono što vam mogu reći je da se moj ten drastično popravio i lice očistilo od akni zahvaljujući Avene Triacnealu , izuzetno jakom tretmanu za borbu protiv nečistoća na licu . U početku korištenja prolazite fazu čišćenja odnosno na površinu izlaze akne, i lice se čisti dubinski. Djeluje i na hiperpigmentacije zbog glikolne kiseline u svom sastavu , i mene je oduševio. Trenutno ga koristim 1-2 tjedno a ono što morate imati na umu da bez 50 SPFa ili bar 30 ne ilazite uopće ukoliko koristite tretmane s retinolom uključujući i ovaj. Znam da je bolje ljeti ih zaobići ali ne mogu si pomoći jer mi je lice grozno bez toga.



I zadnji proizvod iz preparative koji obožavam su termalne vode, prošli mjesec sam potrošila veliku Vichy i dvije male bočice te jednu malu Avene :D . Malo je reći da ih obožavam, koristim ih kroz dan za osvježenje, za fiksiranje šminke, hidrataciju kože, smirivanje crvenila , osipa, uboda komaraca ... Jučer sam kupila Avene od 300 ml, nadam se da će biti dosta za mjesec i pol haha . Ako niste, svakako probajte termalne vode, posebno ljeti su spas za lice.




Dekorativa, tu uvijek imam puno toga i teško mi se odlučiti ali svela nabrajanje na nekoliko proizvoda koji su mi stvarno bili u konstantnoj uporabi, gotovo pa na svakodnevnoj bazi.
Prvi od njih je Iconic 3 paleta od Make Up Revolutiona, imate detaljnu recenziju na mom blogu naravno, obožavaaaam rose gold tonove, ružičasto, bež, tamnoljubičasto... I sve to sa zlatnim odsjajem, izuzev mat taupe nijansi. Paleta je divna, i svaki dan mi je u rukama. Ne mogu se zasititi Iconic paleta, stvarno su fenomenalne.


Na usnama sam najčešće nosila MAC Whirl olovku jer tako lijepo poveća usne i jako prirodno izgleda, slaže se s nude , mauve i ružičastim ruževima, ja je najčešće nosim s MACovim Angel. Planiram kupiti stvarno kvalitetan nude ruž a pošto MAC ima ogroman izbor mislim da ću se namučiti dok odaberm. Imam ih dosta ali svi su pri kraju i neke osrednje kvalitete pa mislim da je vrijeme da uzmem jedan divan koji će zamijeniti sve njih i koji ću moć nositi na Whirl , da nije samo ružičasta kombinacija svaki dan na meni. Olovka je odlične kvalitete, mislim da će dugo trajati, jako je pigmentirana, ne isušuje usne, fino miriši i moj je favorit za dnevni make up ili uz jači make up na očima.



Što se lakova za nokte tiče, nosila sam Essence Indian Summer , divnu breskvasto - ružičastu bleach neon nijansu u koju sam se zaljubila isti tren kad sam je ugledala i Essie Lapiz de luxury, prekrasnu plavu boju, koja podsjeća na ljeto i more a dio je njihove ljetne kolekcije.




Tu je naravno i parfem Escada Turquoise Summer , miris koji sam dobila na poklon i koji obožavam kao uostalom više manje sve njihove ljetne limitirane kolekcije. Miriši slatkasto, po tropskom voću i cvijeću, a sve koje dijelite moju ljubav prema Escada ljetnim mirisima, možete vjerojatno čitajući ovo osjetiti slatkoću i lakoću Escada parfema. 

To je više manje sve, nisam vas htjela previše zamarati već sam htjela izdvojiti proizvode koji su mi obilježili dane proteklog mjeseca. Nadam se da ste i vi prošlog mjeseca uživale u  proizvodima koje bi uvrstile u ovakvu listu i da ste otkrile nešto novo i lijepo :)

Uživajte i do idućeg posta xoxo 

Nema komentara:

Objavi komentar