logo :)

ponedjeljak, 8. lipnja 2015.

MAKE UP REVOLUTION HAUL



Boook, došao nam je i ponedjeljak nakon produženog vikenda, nadam se da ste spremni za radni tjedan na + temperaturama, neću lagati, jedva sam dočekala sam sunčane dane.

Ovaj put sam pripremila svojevrsni new in koji se odnosi na ovaj kozmetički brend. Mogle ste zamijetiti već u mojim tutorijalima da koristim dosta proizvoda ovog brenda pa ako vas zanima malo više o njemu odnosno koje proizvode bi po mom mišljenju trebale imati u svojoj kolekciji a koje svakako zaobići, nastavite čitati.

Na instagramu (ELVIRICA_ELVIRA) sam u petak objavila fotku noviteta i napisala da će iduća recenzija biti presedan. Moje recenzije su bile većinom pozitivne do sada i razlog tome je što više volim podijeliti oduševljenje i pozitivno mišljenje nego kritike  i sretna sam kada vam mogu preporučiti neki proizvod ili napisati pozitivno iskustvo. Nažalost u jednom dijelu ove recenzije dolazimo do mog prvog negativnog dojma na blogu (jeeej ?! haha). Pošto su sve ovo moji iskreni dojmovi ne želim preskočiti ovaj i nadam se da će vam sačuvati koju kunu i da se nećete razočarati kao što sam se ja.

Make  Up Revolution je engleski brend koji je nama dostupan preko njihovog web shopa ili pak preko Pink Pande preko koje ja vrlo često naručujem kozmetiku. Riječ je o cjenovno iznimno pristupačnom brendu koji prati posljednje beuaty trendove i nudi dupee high end proizvoda. Naravno da bi bilo predobro da bude istinitio kada bi svi njihovi proizvodi bili super kvalitete. Ovaj moj mali vodič će vas uputiti koje proizvode probati a koje zaobići u velikom luku.



Uz kupnju sam dobila na poklon Iconic 1 paletu s kojom sam oduševljena , napokon imam sve tri Iconic palete i po mom mišljenju, uz njih tri vam ne treba ništa drugo, stvarno možete nebrojne lookove kreirati , sjenila su jako kvalitetna , stvarno divna. 

Naručila sam paletu kremastih rumenila All About Cream pošto sam u zadnje vrijeme luda za kremastim rumenilima a i ove vrućine podnose kremasta rumenila puno bolje, trajat će vam cijeli dan za razliku od onih u kamenu. Ovo je predivna paleta sa šest rumenila (13grama) , super pigmentacije , divnog dewy finiša koji možete uviejk matirati ako ga ne volite i nemam zamjerke, za 68 kuna sam dobila super proizvod , najbolje je što sad svakom looku i tenu (kada šminkam druge) mogu prilagoditi boju rumenila. Također ga možete nositi na usnama što je jako fora, volim istu boju na usnama i na obrazima. 





Već sam ih koristila, nisam mogla odoljeti :D . Dolaze u crnoj, čvrstoj plastičnoj ambalaži s velikim ogledalom što je jako praktično. Boje su stvarno lijepe, od nježno ružičastih i breskvastih tonova preko barbie pink do ciglastih tonova, svi su tu . Ovu paletu ću koristiti svakodnevno pa ćete moći vidjeti kako izgleda na licu a za sada sam vam pokazala swatcheve na ruci, nažalost nisam baš estetski namjestila fotku (doslovno plačem nad lijepim slikama na blogovima , nemam fotić pa se snalazim kako znam i umijem s mobitelom ali potrudit ću se da se to promijeni vrlo brzo). Bi li vam savjetovala kupnju ove palete? Da, ako znate raditi s kremastim rumenilima. Nije nikakva mudrost naravno, mogu se nanositi i prstima i bockalicom ali pošto su jače pigmentirana od praškastih, lakše je pretjerati pa nekom tko je početnik bih prije savjetovala rumenilo u kamenu. MUR ima i dobra rumenila u kamenu tako da bi vam rumenila, bronzere i highlightere ovog brenda preporučila. 

Par slikica Iconic 1, neću previše duljiti o ovoj paleti, pošto su o njoj i sličnima već napisane litanije i sve jako dobro znamo o čemu je riječ - lijepe neutralne mat i shimmeraste nijanse s kojima možete kreirati dnevne i večernje lookove. Iconic 2 je brončano- zlatno - smeđa edicija , Iconic 3 ružičasto bež a Iconic 1 ima pomalo od svega s tim da ima i plavičasto sivo sjenilo, svijetlije i tamnije. Pigmentacija je jako dobra, vjerujem da nam svima uz bazu može trajati cijeli dan, boje su uistinu vjerne kopije i ove palete sjenila su nešto što po meni ne smijete propustiti. Imaju odlična sjenila po pristupačnim sjenilima i ogroman izbor, svakako možete pronaći nešto za sebe.


CURKA KOJU SAM ŠMINKALA U SUBOTU S ICONIC 2

VEČERNJI LOOK S ICONIC 1 

DNEVNI LOOK S ICONIC 1

Jako mi se sviđa večernja varijanta koju sam nosila u subotu, moram svakako napraviti tutorijal, nažalost nisam stigla onako kako sam zamislila jer sam se jako žurila i bila mi je frendica na šminkanju, jurila sam po dar itd. , isprike, svakako ide tutorijal ovaj tjedan. 

Dolazimo do iduće preporuke a to su palete sjenila. Imam sve tri Icinic palete i Acid Brights paletu i mogu reći da su izvrsne za taj novac, sve su oko 45 kuna , a često i na popustu. 

Napokon presedan. Ruževi. Prvo nisam htjela ništa napisati jer sam mislila da sam jednostavno naletila na lošu nijnasu pa sam odlučila naručiti još nekoliko. Sve ukupno sam probala njih 5. I ne da nisu vrijedni novca nego najgore od svega užasno ćete se razočarati. Ambalaža je jeftina, baš loša i labava, jedan ruž mi se strgao u roku 2 dana, pigmentacija je katastrofa a tekstura čudna. Imam The One nijansu koja je nude boja kremastog finiša i on je jedini ok za 15 kuna. Drugi , ljubičasti je katastrofa, ima onaj jeftini shimmer koji se osjeti na usnama i jako čudan odsjaj, više je kao neko sjajilo. Najgore je što sam naručila iz nove linije Iconic Pro ruž kričavo roze nijanse (cijena 38 kuna) It eats you up matte za koji sam se stvarno nadala da će popraviti loš dojam ali on me dokrajčio i nema šanse da više bacam novac na njihove ruževe. Mat ruž koji to uopće nije - ima finiš kao da je riječ o kremastom ružu, pigmentacija je smiješna s obzirom da je riječ o mat ružu, ne može prekriti usne ni u 4,5 poteza, nanosila sam ga ko balzam i ništa, i ostane glupi sjaj ajme sad sam živčana kad pišem o tome :( . Ambalaža je prejeftina, kopija MAC ruževa po obliku ali tako krhka da vas je doslovno strah držati ga. Za 38 kuna možete kupiti punooo bolje ruževe a za tri takva jedan MAC ruž koji će vam trajati dvije tri godine i biti to die for , ne znam kako bolje izraziti moju ljubav prema MAC ruževima. Joj, Moram u MAC pod hitno da izliječim ovaj šok :D . Dakle, izgledaju lijepo na netu ali su čisti promašaj. Ne vrijede ni tih 15 kuna a a 40ak kuna ipak očekujem ruž srednje kvalitete.

Probala sam i Ultra Velour Lip Cream u nude nijansi (38 kuna), koma. Essence mat sjajilo su puno kvalitetnija. Ovdje je ambalaža nešto ljepša ali pošto Essence prednjači kvalitetom, nemojte ni ovdje riskirati. Nema mat finiš i ne prekriva usne potpuno, s olovkom je nekako nosiv ali žao mi je svake kune koju sam potrošila na ovo jer sam mogla kupiti MAC ruž umjesto toga. 






Nakon ove žalopojke samo ću vam reći - nemojte. Nemojte davati za njihove ruževe jer ne vrijede, radije si uštedite i kupite MAC ili bilo koji drugi. Stvarno ovako loše ruževe već dugo nisam imala. I nije do nijanse jer sam ih probala puno a i moja najbolja prijateljica koja je mat gloss ljubičasti njihov naručila je imala užasno iskustvo - nikakva pigmentacija, nakupljao se po usnama, skinuo u roku pola sata a boja je takva da ju ne možete ne popravljati, užas jednom riječju. Na usnama vam neću ni slikati jer sam poživčanila pokušavajući naći zajednički jezik s njima i većinu ih prosljedila dalje. Ostavila sam jedino ove nude nijanse, potrošit će se. 

Ovaj tjedan vam spremam MAC haul a vjerujem da će njihovi ruževi smiriti strasti hahah.

Ovo je mala priča o Make Up Revolutionu koju je ipak sve u svemu dobar brend ako znate što kupiti. Nadam se da sam pomogla s ovim postom i da ćete uspjeti iskoristiti najbolje od ovog brenda. 

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar