logo :)

srijeda, 24. lipnja 2015.

SHIMMY SHIMMY BY LUSH



Ako me pitate bez kojeg proizvoda ne mogu ljeti , moj odgovor će bez razmišljanja biti Shimmy Shimmy. Sve cure koje su ovisne o glitterima, sjaju, šljokicama, svemu što svjetluca i sjaji , ovo je post za vas. 

Radi se o proizvodu koji je u obliku pločice i zapravo je namijenjen njezi tijela. Sastojci su isključivo prirodnog porijekla, izuzetno hranjivi - kakao maslac, shea maslac, apsolut vanilije, eterična ulja lavande i kadulje. Miriši po vaniliji, jako ugodno i blago slatkasto. Ja vaniliju obožavam, kao miris u proizvodima za njegu tijela i usana, kao sladoled, u svim mogućim oblicima tako da mi je ovo samo dodatni plus kod ovog proizvoda.

Koristim ga već peto ljeto za redom i nikad nikad neću prestati. Pločica je u krutom stanju a zagrijavanjem u rukama ju nježno topite i tako nanosite na tijelo. Trajat će vam jako dugo, ja za jedno ljeto potrošim jednu ili dvije, ovisi koliko čest imam priliku staviti te šljokice. 




I sam oblik je preslatki, zar ne? Oblik srca i predivna zlatna boja. Nema proizvoda koji će intenzivnije i ljepše naglasiti preplanulu put od Shimmya. Moja ljetna ljubav koja traje iz godine u godinu :) .

Ponekad ga navečer stavim na jagodice umjesto highlightera ali tu treba biti dosta oprezan jer je jako lako pretjerati.



Desno je swatch Shimmya a lijevo MAC Naked pigmenta. Vidite milijun prelijepih zlatnih šljokica kako se presijavaju i sjaje? Kako se ne zaljubiti u ovu ljepotu? Ja sam u ekstazi kad je riječ o ovom proizvodu, lijepo hrani kožu , predivno miriši po vaniliji, ostavlja ljepši sjaj od bilo kojeg suhog ulja sa šljokicama ili shimmera. Ovo je ljetni must have za svaku od nas koja voli šljokice i ovaj sjajni finiš na koži. 

Ako ga nosite na nogama, zbog odbijanja svjetlosti optički će ispraviti sitne nedostatke i stvorit će dojam savršene kože, koža se blago sjaji jer je izrazito kremast i hranjiv a šljokice su to die for, morala sam ubaciti ovaj izraz jer zaista ne znam kako bolje opisati efekt. Inače nisam stavljala nikakav filter niti uređivala sliku, slikana je u mojoj sobi uz umjetno svjetlo a ja sam potamnila (jeeeej). 

Naglašavam da biste vidjele kako je ovo diiiiivno. Nabavite ga možete u Lush dućanima naravno, a u samom centru Zagreba su dva a imaju i web shop. Cijena je 49 kuna. Imam i odličan kruti parfem Vanillary a planiram pomirisati i tekuću verziju jer sam luda za tim parfemom i stalno dobivam komplimente kako fino mirišem ;) Cijena je 84 kune a inače varijaju ovisno o mirisu. Planiram ga predstaviti u postu o parfemima koje volim ljeti :) . Dodat ću u post i sliku kako izgleda na nogama ali mislim da vam i ovaj swatc dovoljan da vidite o kako se lijepom proizvodu radi. 

Lush inače jako volim i cijenim, imaju divne proizvode , volim njihove balzame za usne, krute parfeme, pločice za masažu, kugle za kupanje i losione za tijelo. Brend koji proizvode bazira na prirodnim sastojcima, ne testira na životinjama, brine o okolišu, prodavači su simpatični i rado će vam pomoći pronaći nešto što će vam odgovarati. 

Shimmy je moja dugogodišnja ljubav i stalna postava u kozmetičkoj torbici tokom cijele godine, a nadam se da ćete ga isprobati i vi.

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar