logo :)

ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

GET READY WITH ME - NIGHT OUT *WEEKEND*



Pozdrav svima, nadam se da ste spremne i odmorne za ovaj sunčani tjedan pred nama, već se osjeti lagano ljeto u zraku i time dolazi i do promjena u našim make up lookovima. Ako se sjećate, u posljednjem postu sam vam obećala veliki get ready with me nakon vikenda i evo ispunjavam obećanje :D.

Ovaj vikend sam nosila dva različita looka, prvi je nešto hrabriji i možda neće biti izbor većine vas jer je jako šaren, pravi ljetni tropical look, s puno intenzivnih boja. Za vas koje volite šareno, ovo će biti super insipracija a ukoliko ovo i nije baš vaš stil, možete sigurno promijeniti u nešto blažu varijantu i učiniti ga nosivim. Ljeto je doba kad se možemo igrati s jarkim bojama, sve je šareno, lepršavo, osunčano, veselo. Ja osobno volim nositi ovakve lookove, nekako su mi zabavniji i svaki je priča za sebe a najviše volim to što kad počinjem nisam sigurna kako će to sve izgledati. 

Obrve sam uredila Catrice 040 olovkom i setom za obrve, a kao bazu za sjenila sam odabrala ovog puta Max Factor Pan Stick u najsvjetlijoj nijansi. To je moj omiljeni korektor i baza koju sam najčešće i najviše koristila i do sada joj nisam našla zamjenu. Pregib kapka sam istaknula Calvin Klein duo sjenilom , mislim da je Beach naziv sjenila, radi se o setu zemljanih , toplih tonova. 

Potom sam krenula nadograđivati pregib s ljubičastom nijansom iz Acid Brights palete od MURa, i blendati te dvije boje. Na sam kapak sam stavila kričavo narančastu boju iz Acid palete a obrnuto v sam iscrtala s ljubičastom iz pregiba. Highlight obrve je obavilo Catrice sjenilo The Beautx and The Beige, jednako kao i unutarnjeg kuta oka, kasnije sam još izvlačila prema sredini donjeg kapka to sjenilo kako bi ublažila prijelaze.






Na donji kapak kao bazu sam stavila Colour Tattoo od Maybellinea u bijeloj boji koja je inače odlična podloga za istaknuti tako jake boje. Na donji kapak sam stavila tirkizno plavo sjenilo iz Acid Palete  a u vanjski dio donjeg kapka tamnoplavu iz iste palete i blendala te boje kako bi minimalizirala prijelaze.






Preko narančastog sjenila stavljam MAC pigment u nijansi Antique Gold koji se presijava i divno lomi svjetlost a ovisi dosta o podlozi na koju ga stavljamo, funkcionira odlično u smokey kombinacijama kao i u ovako šarenim varijantama. Potom izvlačim crtu tušem kao i inače, Essence tuš je u pitanju naravno, stavljam Ardell trepavice br.105, na donje Essence False Lashes Effect a na waterline Maybelline gel liner.





To je to! Obožavam ljeto jer podnosi baš sve , i jedva čekam staaalno nositi šarene kombinacije na očima! Na licu sam nosila Vichy Teint Ideal u nijansi 25 sand, i to za suhu kožu, a matirala sam lice Vichy Dermablend Setting Powderom. Konturirala sam MUR Vivid Baked bronzerom u nijansi Golden Days, nosila sam Essence kremasto rumenilo u ružičastoj nijansi a za highlight lica sam koristila Mary Lou od The Balma, Na usnama sam nosila samo Misslyn ruž u nijasni 168, što je kričavo roza barbie boja. Uočljiva u mraku, izrazito svjetla , idealna za ljeto kad potamnilo (ili koristimo Vichy mlijeko za samotamnjenje hehe ).









To je to što se tiče šminke , a nosila sam kratki šareni topić iz Beyonce za H&M kolekcije koji sam kupila u Amsterdamu prije 2 godine i kratku usku crnu suknju iz H&Ma te crne štikle sa zlatnim lancima i torbicu od tila iz H&Ma. 






Vidite na gornjoj slici otpilike kako je to bilo a na donjoj sam morala podijeliti moje oduševljenje Vichy mlijekom za samotamnjenje, slijedi posebna recenzija ali vidite da se radi o super proizvodu , ostaje samo brončana boja i ja osobno nisam imala problema s flekama.


Na redu je subota, išla sam na večeru i u planu je bio izlazak ali kako to obično bude drugačije je sve ispalo. U svakom slučaju htjela sam pokazati kako izgleda moj klasični večernji make up u zadnje vrijeme. Nisam slikala pojedinačne korake jer nema potrebe, radi se o Iconic 3 paleti, koristila sam najsvjetliju mat za pregib kapka i blendanje , najtamiju, ljubičastu sa šljokicama za obrnuto v i ispod oka , Ardell 105 trepavice, tuš Essence i preko cijelog kapka sam stavila Illamasqua Static pigment. On daje pravi holografski efekt, bijeli je sa pregršt ljubičasto rozih i plavičastih šljokica koje se jednostavno ne mogu uhvatiti na umjetnom svjetlu i potrebno je svjetlo u klubu ili barem noć da vidite efekt koji se dobije korištenjem tog pigmenta. Ja sam ipak slikala make up na očima , da vidite kako je to izgledalo. Isprike na lošem svjetlu, nije više bio dan, i nisam imala dobro osvjetljenje.







Ako malo bolje pogledate prvu sliku, možete vidjeti o kakvom svjetlucanju govorim, na donjem kapku, prema kutu oka sam ulovila lom svjetlosti na tim šljokicama iz pigmenta i nadam se da imate dojam kako to zaista izgleda - riječ je o fenomenalnom hologrfskom efektu !! 

Imala sam svježe opranu , ispeglanu kosu s kojom sam jaaako sretna otkad koristim Kerastase i ne mogu je prestati mirisati , stvarno, miris se zadržava do idućeg pranja a ja kosu perem najviše 2 puta tjedno. Uglavnom nosila sam H&M haljinicu na prugice koje su hit ovog proljeća i iste štikle od prošle večeri. 








Pogađate odakle su naušnice - H&M :D Vidim da mi je potpuno neplanirano ovo bio vikend H&Ma  hahah . Tokom vikenda sam objavljivala slike na mom Instagramu ELVIRICA_ELVIRA pa ste make up možda i vidjele. Eto tako je protekao moj vikend , više sam se umorila nego odmorila ali što je tu je, bit će vremena za odmor. Jednom. Bar se nadam. Ovaj tjedan vam svašta spremama a idući ponedjeljak dolazi novi get ready post , moja najbolja prijateljica slavi rođendan pa ćete se spremati sa mnom i malo ću vam pokazati i njen make up i outfit i lijepo ćemo se družiti. Veselim se tjednu pred nama jer nas čeka svašta nešto, recenzije, lookovi itd. Do tipkanja drage moje :*





Nema komentara:

Objavi komentar