logo :)

srijeda, 3. lipnja 2015.

MOJ TRENUTNI GO TO LOOK


Pozdravljam vas u ovaj vrući dan , definitivno je ljeto u zraku i ja sam super raspoložena ! Što ću , sucker sam za lijepo vrijeme iliti meteoropat. U svakom slučaju sigurna sam da će većina nas iskoristiti ove lijepe dane a možda i produženi vikend ;).

Malo sam razmišljala kako nazvati današnji post i primjetila sam da je jedan ovotjedni look naišao na pozitivne komentare , a igrom slučaja radilo se o looku koji nosim kad sam u žurbi - go to look za posao, kavu u gradu itd. 

Naravno moj go to look se mijenja ovisno o tome čime sam u zadnje vrijeme najviše zaluđena, tako da je ovaj pogađate hibrid Iconic 3 i MAC Whirl olovke za usne. 

Ujutro lice čistim Vichy micelarnom , nanosim Idealia serum te La Roche Posay Effaclar Duo + kremu i onda kreće šminaknje, sređujem obrve uz pomoć Catrice olovke i seta. Na kapke stavljam Maybelline Colour Tattoo u nijansi Pink Gold , sjenilo koje je nosivo i kao baza za sjenila sličnih nijansi (Naked 3, Iconic 3) i zasebno ako ste baš u velikoj žurbi. 

Potom s blending četkicom i najsvjetlijom mat nijansom iz Iconic 3 naglašavam pregib kapka. Preko cijelog kapka stavljam treću nijansu iz Iconic 3, to je prljavo ružičasta shimmerasta nijansa, izuzetno meke teksture. Područje ispod obrve i unutarnji kut oka posvijetlim s Catrice The Beauty And The Beige, stavljam Essence tuš i maskaru Princess False Lahse Effect od Essenca i to je to.

Moja tekuća podloga je Vichyev Dermablend, prvenstveno zbog izuzetno visokog zaštitinog faktora, inače mi je lice trenutno u stanju da može nositi i lakše podloge ali ova mi je stvarno prvi odabir dok za večernje varijante radije posežem za Teint Ideal za suhu kožu. Znam sva sam naopako, ali u mraku mogu imati pokoji nedostatak koji se i dalje nazire dok danje svjetlo ne prašta ništa i svi prištići i hiperpigmentacije su skroz uočljivi kroz laganije podloge.

Matiram Dermablend Setting puderom a strukturu lica naglasim Vivid Baked bronzerom od MURa u nijansi Golden Days. Ono u što sam se stvarno zaljubila su kremasta rumenila i nekako mislim da još jako dugo moju pažnju druga rumenila neće dobiti. Pigmentacija je fenomenalna, trajnost nemjerljivo bolja, neće ni nakon cijelog dana skliznut s lica, jednostavno se blendaju ako imate dobru bockalicu (npr Real Tecniques ) i još možete birati želite li dewy look ili mat (jednostavno nanesite setting puder u transaprentnoj verziji preko rumenila). Naručila sam s Pink Panda.hr paletu kremastih rumenila i jedva čekam da je krenem isprobavati, već vidim da me čeka mnoštvo lookova. 

Za hiighlighter najčešće biram Goddess Of Love , a na usnama je MAC Whirl olovka u kombinaciji s Essence Love Me ružem. Volim kremasti finiš na usnama, daje prirodni i zdravi sjaj. 

I to je moj trenutni go to look, nježan i nosiv u svakoj prilici.





Jučer sam dobila moj paket s LookFantastica, ostatk Discipline linije za pranje kose, šampon i regenerator a sprej ću naručiti već idući tjedan jer ga nažalost nije bilo kada sam ovo naručivala. Uzela sam i predivnu Angel četku u ružičastoj boji, koju ću predstaviti zajedno s cijelom Discipline linijom kada dođe i sprej , svakako ovaj mjesec. Moram priznati da Discipline linija savršeno leži mojoj kosi, izgleda bolje no ikada (nema mjesta lažnoj skromnosti kada je u pitanju Kerastase) , sjaji se i to mi je više ljudi reklo, pada a ne strši ko slama, nema suhih vrhova, meka je , nježna i podatna, ne frčka se i predivno miriši po parfemu dok je ne operem. Znam da samo hvalim Kerastase ali za moju kosu je to jedino što uistinu pomaže, napokon sam ponosna na svoju kosu i nikad više ne želim biti bez divnih Kerastase proizvoda tako da budite sigurne da će u budućnosti biti još hvalospjeva ovom brendu. Poznajem jako dobro potrebe svoje kose i stoga biram samo one linije i proizvode za koje sam gotovo u potpunosti sigurna da će odgovarati mojoj kosi i nadam se da će tako i ostati. Ljubav, ma Kerastase je sve!



Ma predivna mi je četka i jedva čekam napisati više o njoj, usporediti ću je s Macadamia četkom koju koristim već godinu dana otprilike. 

Danas isto imam varijantu mog go to looka samo s Iconic 2 paletom, ali na usnama je opet Whirl i Sleekov tekući ruž, ne mičem se od ove olovke, pisala sam posebnu recenziju i znam da ih moram nabaviti još, isto kao i MAC ruževa, meni su savršeni !

Na sebi imam haljinu iz Manga koja je malo poslovniji stil, barely there sandale u bež boji koje obožavaaaam a na noktima bijeli Essence lak dok je na nožicama Ados kričavo neonsko narančasti, ljetni lak kojeg obožavam. Inače Ados lakove možete nabaviti u Kozmo drogerijama, super su pristupačni cjenovno, a boje su malo je reći savršene, od pastelnih do neonskih i onih klasičnih crvenih i bordo, nema što nema, svakako bacite pogled kad budete u Kozmu idući put. Mislim da su oko 13 kuna i svakako moram još koju boju uzeti .





Na ruci je Dolce&Gabanna sat koji sam dobila 2011e za Božić i Swarowski prsten. Sviđa mi se kombinacija neutralnih i svijetlih bojama na rukama a kričavim na nogama i obratno, baš mi je fora. Sandale obožavam, jako su udobne i bez problema hodam cijeli dan u njima bez žuljeva i bolova. Na prvoj slici vidite kako mi je kosa duga i kako lijepo pada, nikad neću moći dovoljno nahvaliti Kerastase. 

Moram vam skupiti mali new in i par stvari koje sam potrošila ovaj mjesec, to ću sve ubaciti u jedan post, a onda za vikend stiže get ready with me pa pečemo zajedno jednu super laganu ljetnu tortu od ananasa (može i neko drugo voće umjesto ako njega ne volite). Nadam se da vam se sviđa moja go to varijanta i moj današnji look, morala sam vam pokazati sandalice jer ih obožavam a i haljinu i ovo je jedna po meni klasična kombinacija.

Uživajte u ostatku dana i brzo se tipkamo!
xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar