logo :)

ponedjeljak, 15. lipnja 2015.

MONDAY BUSINESS LOOK



Uh što sam danas zagnjavila s postovima ali imam puno toga za pokazati vam ovaj tjedan pa moram malo požuriti. Ovo će biti više fashion post , look of the day stila, koji će vam dati prijedlog što obući na posao po ovim vrućinama pod uvjetom da nemate strogo određeni dress code,

Moj make up danas je opet Iconic 3 paleta i mislila sam se cijelo jutro hoću li staviti umjetne trepavice ili neću i na kraju nisam ali sutra eto baš hoću :D . Uglavnom, na očima sam kombinirala Iconic 3 paletu , Essence tuš za oči i Essence Princess False Lashes efekt maskaru. Trenutno mi se jako sviđaju nude ruževi i pošto nisam uspjela uzeti u MACu poneki, zadvoljila sam se s dva Essence primjerka koja ću vam prikazati sutra u jednom manjem new inu. Nisam konturirala kremastim proizvodima jer nisam imala vremena već samo Vivid Baked bronzeromi Mary Lou highlighterom i pošto mi je svježe oprana kosa samo sam ju raspustila. Na rukama imam crni Essence Latex Matt lak za nokte a na noga,a Catrice mint vibrantnu nijansu (S)wimbendon. 





















Imam H&M bluzu bez rukava sa zanimljivim volanima, crnu H&M suknju do koljena i crne antilop ravne sandale koje su u zanimljivom kontrastu s lakom za nokte. Od nakita nosim Guess ogrlicu koju sam dobila od moje Lane za 21.rođendan ako se ne varam, sat Dolce & Gabanna te Swarowski prsten. Nosim i Escasa Turquoise Summer parfem i Olival čarobno zlatno ulje. Uz mene je stalno bočica Vichy termalne vode za osvježenje i Essence papirići za matiranje koji su puno bolja opcija od dodavanja tona i tona pudera.

Sva odjeća je pamučna i jako udobna a mislim da nam je to svima trenutno najvažnije. Svi dućani su polako počeli sa rasprodajama pa ako ste već nešto pikirali vrijeme je da se napokon počastite :) 

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar