logo :)

utorak, 16. lipnja 2015.

MINI BEAUTY NEW IN



Dobro jutro, ne mogu vam reći koliko me veseli svakog dana vidjeti sve više pregleda bloga, bližimo se brojci od 10.000 pregleda i onda ću organizirati jedno lijepo darivannje, tako da svakako pratite postove :) . 

Unazad nekoliko dana sam kupila 3 proizvoda koja su mi se jako svidjela, lako su nosivi, cjenovno pristupačni i idealni za kombiniranje ljetnih lookova bez previše truda.

Ovo godišnje doba ne možemo zamisliti bez bronzera i rumenila u vedrim, jarkim bojama pa je Essence izbacio novitet Sun Club 2in1 bronzing powder. Riječ je o bronzeru koji je prošaran predivnom barbie pink nijansom rumenila koja se savršeno stapa s toplim tonom bronzera. Naglašava preplanulu put ili ju fejka reklo bi se, pomoću ovog proizvoda jako ćete jednostavno obasjati lice i dati mu svježinu. Sadrži sitne šljokice što se meni osobno sviđa, volim imati bronzere različitih finiša kako bi ovisno o prilici i stilu te raspoloženju mogla odabrati. Ove šljokice nisu prenapadne , daju jedan lijepi sjaj koji je ljeti poželjan. Nijanse se mogu koristiti odvojeno što je malo teže jer se prelijevaju jedna u drugu ili tako da se pomiješaju kistom što je možda najjednostavnije. Ja ih koristim na oba načina, ovisno o efektu koji želim postići. 






Pigmentacija je jako dobra, nadogradiva, bolja od većine Essence rumenila. Stvarno je riječ o proizvodu vrijednom pažnje , volim multifunkcionalne proizvode jer uvijek pružaju više za uložen novac. Iako sam luda za kremastim rumenilima, već danima koristim samo ovo, jako mi sviđa efekt na licu, Cijena je 31 kuna , a dostupan je u svim Muller drogerijama i većini DM-ova.  Sigurno će ovo ljeto biti neizostavnim dio moje kozmetičke torbice jer je idealan za spremanje u žurbi. 



Nije narančast već je tako pala svjetlost, slijedi na kraju slika kako izgleda na licu , zajedno s ostatkom proizvoda iz ovog malog new ina.

Idući proizvod je Catrice Bronzing Highlighter Pen. Čim je nešto nighlighter, privuče moju pažnju. To su mi među omiljenima kozmetičkim preparatima i koliko god ih imala nikada ih neću imati dovoljno. Kao uostalom svu kozmetiku :D . Zaintrigiralo me elegantno pakiranje, podsjeća na kultni YSL posvjetljivač očiju a Catrice ga preporučuje koristiti ispod obrva, po dužini nosa, na jagodicama... Ja ga koristim i ispod očiju, jako mi se sviđa ovaj proizvod jer je praktičan, u sekundi mogu napraviti highlight lica, četkica je potpuno dovoljna za dio ispod obrva dok na jagodicama preporučujem korištenje beauty blendera ili hello beuaty spužvice. Ono što se meni sviđa je da možete istisnuti nešto veću količinu (npr količinu veličine zrna graška) i umiješati u vašu omiljenu tekuću podlogu ili BB kremu, dobit ćete fenomenalan dewy efekt i lice će vam imati poseban sjaj. Cijena je 31,90 a osim u Mulleru odnedavno u svim DMovima imamo Catrice countere (jeeeej). Postoji i svijetlija varijanta koju ću vjerojatno koristiti zimi pošto je hladnija i ima ružičasti podton. 




Ovo je kao tekući Mary Lou od The Balma i zato mi se i sviđa, nema traga narančastom, tekstura je prekrasna, ni pregusta ni prerijetka, sjaj je suptilan ali jako lijep i pigmentacija je izuzetno dobra. U svakom slučaju, jako dobar proizvod, izrazito praktičan a to nam ljeti svima odgovara. 


Posljednji proizvod koji sam vam htjela spomenti je Maybelline Colordrama ruž u olovci za usne mat finišai baršunastog osjećaja na usnama. Haha ovime sam vam praktički sve rekla ali nije baš tako . Imam nijansu 630 Nude Perfection i to je savršena nude nijansa od koje se ne želim odvajati , lijepo ide uz Essence Nude Love ruž koji je nešto svijetliji pa da još malo sjaja . Zašto me ova olovka-ruž tako oduševila? Pigmentacija je brutalno dobra, jako je precizna, mekana, savršeno prekrije usne u samo jednom potezu , ugodna je na usnama do mjere da zaboravite da isšta imate na usnama, ne uvlači se u borice na usnama, fino miriši i prosečno je dobre trajnosti. Izbor nijansi je odličan, ja sam za probu uzela ovu nude ali već vidim da ću dotrčati po bar još 2 , cijena je 19,90 i za ovu cijenu ne možete dobiti kvalitetniji proizvod. Obožavam ovaj ruž/olovku. Jedva čekam nabaviti još nijansi jer je apsolutno otkriće i divota!





Ovo predivno ogledalo boje rozog zlata je ostvarenje mojih snova o ogledalu za torbicu, to je Vichy ogledalo  (moj najdraži brend + moja najdraža boja) , i još k tome mi ima veliku sentimentalnu vrijednost, ovaj poklon mi je uljepšao današnji dan i nikad se ne želim odvajati od ovog  divnog ogledalca. Kako lagano skrenem s teme , srećom pa nisam umočila kolačić u čaj tipkajući ovaj post i krenula proustovskim prostranstvima :D. Ove olovke će vjerojatno biti jedino što ću nositi na usnama ovo ljeto jer su super ugodne za nositi jednostavne za nanošenje i ima ih u stvarno ludim ljetnim bojama. 




Sve proizvode spomenute u postu imam na sebi danas , i umjetne trepavice s ebaya (ako koga zanima mogu dati link) koje su identične mojim najdražim Demi Wispies i nadam se da ću uspjeti naručiti još jedan paket jer su mi divne i jako lagane na očima. Imam preslatku majicu iz H&Ma, koja je u trenutnoj ponudi a ostatak outfita ovaj put nisam slikala (moguće da vam sutra nadodam al neću obećati :D).

Jesu li vam ovi proizvodi otkriće kao meni ili ih već duže vrijeme koristite? 


Nema komentara:

Objavi komentar