logo :)

srijeda, 29. srpnja 2015.

ESSENCE FUN FAIR


Essence je izbacio ljetnu limitiranu kolekciju Fun Fair, koju karakteriziraju pastelne boje i nježan sjaj. Meni je ovo jedna od najlješih njihovih kolekcija ikada!






Kolekcija se sastoji od dva rumenila, tri sjenila za oči, dva tinted balama, četiri laka, highlightera u kuglicama, glittera za nokte i preslatke lizalice s gumicama za kosu. Možda je to zato što apsolutno obožavam pastelne boje ali iz ove kolekcije bi voljela sve posjedovati. Highlighter sam preskočila jer ne volim takve proizvode u kuglicama, neprecizno ih doziram i namučim se za pokupiti željenu količinu.

Iz kolekcije sam izabrala rumenilo u nijansi 02 Sweetheart s Sweet Tooth koja je prekrasna nježno ružičasta - blago peachy sheen nijansa. Točno takvo rumenilo si već dugo želim. Boja je predivna za svijetli ten i srednje svijetli ali na tamnijem ne bi došla tako lijepo o izražaja već bi je preporučila za highlighter. Rumenilo je prilično dobre pigmentacije, lako se nanosi, nadogradivo je što je odlično jer sigurno nećete pretjerati pri nanošenju a ja se uvijek držim pravila da je puno lakše nadodati make up nego lijepo i ravnomjerno skinuti višak. Tekstura je stvarno divna, vrlo meka pod prstima, lako se blenda i daje licu zdravi sjaj. Nema šljokice ni shimmer ali nije ni mat, naime baš ima sheen finiš, daje licu lijepi dewy sjaj, izgledate kao da sjajite iznutra, stvarno prekrasan efekt, thumbs up za Essence, pun pogodak !





Swatch je napravljen bez baze naravno i slikan na danjem svjetlu. Vidite na što mislim kad kažem da jednostavno sjajite s njime? Nema šljokica , samo predivan glowy , dewy look kada ga nosite. Otkad sam ga kupila ne odvajam se od njega i ostala rumenila sam potpuno zanemarila.Čisto savršenstvo. 
Dolazi u čvrstoj plastičnoj kutiji , u količini od 4 grama za koju ćete morati izdvojiti 25,90 kuna. Svoj sam primjerak ulovila u Mulleru , i ova nijansa je bila zadnja! Nevjerojatno brzo se kolekcija rasprodala a ne čudi ne s obzirom na ljepotu proizvoda. Kvaliteta je stvarno dobra i dobit ćete izvrstan omjer cjene i količine, pogledajte u još koji Muller , možda vam se posreći pa ulovite ovu ljepotu! ;)




Jeste ulovile koji proizvod iz ove kolekcije? 

xoxo










Nema komentara:

Objavi komentar