logo :)

srijeda, 29. srpnja 2015.

MAC DAZZLESHADOW - LE DISKO 2015


Hello my loves!

Danas ću vam predstaviti limited edition Le Disko by MAC za ljeto 2015. Riječ je o stvarno predivnoj kolekciji, u kojoj se nalaze dazzleshadow sjenila kreirana posebno za ovu kolekciju, sjajila Dazzleglasses , četkica za nanošenje sjenila te dva eyelinera, zlatni i srebrni.




Malo je reći da sam se zaljubila u kolekciju, svaki od ovih proizvoda bi voljela imati , obožavam šljokice , posebne efekte presijavanja a ova kolekcija je sve to i više od toga. Dostupna je u zagrebačkom MAC Storeu iako je većina kolekcije rasprodana a moja malenkost je jučer ugrabila posljednji primjerak Say It Isn t So sjenila. MAC boju opisuje kao sivu s ljubičastima glitterom a meni se čini da se glitter presijava na rozo i ljubičasto, ovisi iz kojeg kuta gledate tj. kako se prelama svjetlost. 

Sjenilo je pakirano u klasičnu MACovu crnu ambalažu a dolazi u količini od 1 grama. Pošto je riječ o sjenilu koje sigurno nećete koristiti na dnevnoj bazi , trajat će vam dugo. Cijena je 121,90 kuna. Boja je apsolutno predivna, savršena za dramatični eye look kada se koristi na način da kist poprskate MAC Fix + sprejem ili ukoliko je nanosite suhim kistom za smokey eye look s posebnim efektom. Meni je tako divna da sam odmah danas napravila look s njom jer nisam mogla čekati posebnu priliku da ovu ljepotu isprobam. Na dodir nije pretjerano puterasto , trusi se minimalno, ja ga koristim uz Artdeco bazu za sjenila i odlično se ističe glitter. Sjenilo je puno rozo - ljubičastog glittera koji nije najsitnijij ali vam se neće mrviti niti se osjetiti razlika u teksturi. Pigmentacija je klasična za MAC, više od odlične a trajnost uz bazu je cijeli dan/noć. Sjenilo se ne nakuplja u pregibu kapka ali ja taj problem nemam ni inače.





Swatch je slikan bez baze, na danjem svjetlu. Meni je ovo najljepše sjenilo koje sam kupila u zadnjih godinu dana valjda i morala sam ga pokazati prije new in posta koji kasni zbog paketa s LookFantastica ;(.
Možda sam subjektivna jer mi je MAC omiljeni brend ali ovo je stvarno posebno sjenilo i taaaako mi je drago da sam ugrabila posljednji primjerak :).
Ljepši i bolji je naravno wet efekt ali nisam baš htjela pretjerati za dnevni make up. Inače jako volim boje koje odskaču od prosjeka i koje ne možete definirati a ova kolekcija je pun pogodak !







Nadam se da vam se sviđa ovo sjenilo, volite li ponekad eksperimentirati s ovakvim bojama ili ste klasičarka po tom pitanju?

xxxx

Nema komentara:

Objavi komentar