logo :)

petak, 24. srpnja 2015.

WISH LISTA


Shvatila sam da sastavljanje ovakvih lista pomaže kod problema impulzivnih kupnji khm khm . Da, lako se povedem za lijepim ambalažama i bojama i često shvatim da sam potrošila novac na nešto što mi ne treba dok za ono što mi je uistinu potrebno nemam. Da to spriječim odlučila sam napraviti jednu wish listu, svakako napišite u komentarima što si vi baš jako želite i da li imamo možda neke iste želje. Možda mi date ideju za još nešto na wish listi ;)

1. MAC SOFT&GENTLE


 


Mjerkam već jaaaako dugo ovaj divni highlighter , a moj voljeni Mary Lou je na izmaku snaga. Tako da se tješim da ova investicija nije samo želja već i potreba. Pogledala sam brdo recenzija o ovoj divoti i probala je u MAC storeu tako da se nadam da će ovo biti kupnja na sigurno. 

2. CLARISONIC DEEP PORE



Pošto sam uređaj koristim već preko godinu dana, trebam samo novu četkicu a ova mi se čini stvarno odlična, nadam se da bi mogla pomoći kod proširenih pora i općenito držati lice u dobrom stanju. Dakle još smo kod potrebnih stvari.

3. MAC NEW ROMANCE



Ovo rumenilo mi je jednostavno predivno, nijansa je čisto savršenstvo a obožavam sjajni finiš i šljokice nekako izgleda zdravije lice tako da ni s time nemam problema. Ova će želja pričekati pošto rumenila imam dovoljno ali jako se veselim ovom proizvodu , imam osjećaj da će mi odlično odgovarati.

3. MAC JAPANESE MAPLE 



Pola želja mi je iz MACa , vidite koji mi brend jako odgovara i do sada nisam naišla na ništa što mi se ne sviđa, a ruževe obožavam, nema nijedan brend s tako velikim izborom i tako finim mirisom i okusom ruževa :) Želim ih sve, doslovno ali ovaj mi je tako lijep pa će biti među prvima kad ruževi dođu na red.

4. NYX BUTTER GLOSS



Imam ga u nijansi Creme Brulee i uvjerljivo je najbolje sjajilo koje posjedujem a imam i Chanel, Dior , Lip Fushion itd. Sjajila su mi dugo vremena bila omiljeni kozmetički proizvod dok ih se napokon nisam zasitila ali probate li ovo sjajilo nećete požaliti, savršeno je. Želim ove dvije nijanse sa slike koje mi nedostaju.

5. MAC FIX + COCONUT



Volim kokos , želim Fix + jako , detaljno sam proučila recenzije i tutorijale u kojima se koristi a kad sam čula da će kroz osmi mjesec u Zagrebu biti dostupan i ovaj s mirisom kokosa, znala sam da moram biti moj! Čekam osmi mjesec da ga kupim i iznesem dojmove.

6. VICHY IDEALIA SKIN SLEEP



Odlična noćna njega, lice mi je ujutro tako lijepo regenerirano i nahranjeno da mislim da sam našla idealnu noćnu kremu. Trenutno imam testere ove kreme ali kad ih potrošim želim full size.

7. NUXE REVE DE MIEL



Potrošila sam već jednu ovakvu teglicu i trebam novu. Omiljeni balzam za usne, obožavam osjećaj nahranjenosti i miris meda i citrusa. Nadam se da još ima ovih preslatkih teglica s rozim poklopcem.

8. ARTDECO CAMOUFLAGE



Isprobala sam ih u Mulleru i želim si dvije nijanse, jednu jako svijetlu za podočnjake i nepravilnosti i jednu sa sivkastim podtonom za konturiranje,

9. NUXE CONTOUR DES YEUX PRODIGIEUX


Savršena krema za okoločno područje. Vichyeva Idealia me pekla užasno a mini tester ove kremice me oduševio. Svakako želim investirati u ovako dobru kremu.

10. LUSH BUBBLEGUM


Piling za usne moram raditi jer su suhe i često se ljuskaju , znam da ih mogu istrljati i šećerom ali ovaj piling mi je preslatki.

11. REAL TECHNIQUES BLUSH BRUSH



Što reći osim da jako jako želim ovaj kist, nemam dobar kist za rumenilo a svaki dan ga koristim tako da smatram da je i ovo jedna dobra investicija.

Naravno da ću ove proizvode kupovati narednih mjeseci, tako da je ovo i mali uvid u ono što ću (valjda) ako me ne ponese pokoja impulzivna kupnja , kupiti.
*slike su preuzete s neta

Pišite mi o vašim željama  :)

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar