logo :)

četvrtak, 23. srpnja 2015.

NJEGA STOPALA LJETI + MANIKURA&PEDIKURA


Hello muffins!

Danas ću vam pokazati kako ja uređujem stopala, pokazat ću vam jednu veselu ljetnu manikuru i pedikuru koju imam trenutno. Iako obožavam lakove za nokte nisam prespretna s izradom nekih specijalnih efekata pa vam zato ne predstavljam postove o tome.

Ljeti su naša stopala stalno izložena u sandalama i potrebno je posvetiti im više njege. Kod mene osobno je to jednako kao i zimi jer uvijek imam nalakirane nokte i volim dobro njegovati cijelo tijelo općenito ali za sve vas koje se tek sada trudite urediti noktiće i stopala evo nekoliko mojih savjeta.

1. Kupka za stopala 

Bilo kakve radove, uklanjanja suhe / mrtve kože s peta, skraćivanja noktiju itd. puuuno je jednostavnije raditi kad se koža i nokti namoče. Iako je na tržištu jako puno kupki u ponudi, osobno smatram da je to stvarno bacanje novaca jer sve imamo doma sastojke za napraviti kupku. Treba vam plastična posuda iliti lavor kako ja znam reći , puno tople (ne vrele ) vode te po izboru ili krupna morska sol ili šećer za istrljati stopala. U vodu možete nakapati ulje za hidrataciju npr.maslinovo, jojobino, ulje marelice te par kapi eteričnog ulja za ljepši miris, dobar odabir je čajevac jer ima antiseptičko djelovanje pa vam stopala neće imati neugodan miris ako se uznojite. Možete i bez svega toga ako baš nemate ništa pri ruci , samo nakon 15ak minuta namakanja dobro istrljajte solju/šećerom, isperite, posušite ručnikom i idemo daaaaalje.




2. Rašpica za stopala

Za ukloniti suhu kožu s peta imate puno opcija , Scholl ima odličan valjak koji na akcijama možete nabaviti za oko 250 kuna u svim drogerijama ali ja ga nemam pošto nemam problema sa suhom kožom stopala zahvaljujući redovnoj njezi. Svoju rašpicu sam kupila u Mulleru za 23 kune , jako je praktična jer je dvostruka, jedna strana ima zupce za struganje a druga je kao ploha za poliranje što je jako praktično. Odličan omjer cijene i kvalitete, jako sam zadovoljna. Naravno lak za nokte skinem još prije kupke ali možete i u ovom koraku. Kožice poguram sa štapićem za manikuru/pedikuru a nokte skraćujem grickalicom. Da , kriva sam . Ne znam baš rašpati i nemam ni živaca za to :D. Nakon toga poravnam i oblikujem nokte staklenom rašpicom koju sam dobila na poklon u Lisci. 





Za njegu stopala uvijek koristim Oh So Heavenly proizvode koji su dostupni u Kozmo drogerijama i Konzumu. Izvrsno njeguju, jako su bogate teksture i dobrih sastojaka i odlično miriše. Cijene se kreću oko 30 kuna. Trenutno koristim maslac za stopala s miriom metvice te sa shea maslacem koji ugodno hladi stopala i pruža kvalitetnu njegu. Najbolje ga je koristit noću kada spavamo jer se tada  najbolje upije , malo je problem nanijeti po danu osim ako se ne mislite klizati u obući.
Kremu od nevena sa slike koristim za njegu kutikule jer je izrazito hranjiva, proizvodi se u benediktinskom samostanu na Hvaru a sastojci u maslinovo ulje, neven i kamilica iz vrta samostana i eterična ulja. Savršen proizvod za koji sam presretna da mi je došao u ruke.

3. Lakiranje

Kao što sam već napomenula, obožavam lakove za nokte, a biram ih isključivo prema raspoloženju iako ljeti naravno volim kričave, žive, vibrantne boje što ne znači da neću posegnuti za klasikom poput crvene ili neke lijepe nude nijanse. Ovog puta sam se poigrala pa sam koristila glitter nadlak od Essencea koji je stvarno kao modni dodatak, predivno izgleda na noktima. Za pedikuru sam odabrala Maybelline klasičnu crvenu s toplim podtonom a nokat na palcu sam posula šarenim kuglicama za nail art od Essencea. Lakovi su : na rukama Catrice (S)wimbledon + Essence Pool Party zeleni glitter a na nogama je Maybelline crveni lak (provjerim nijansu ) + nail art kuglice od Essence. Za manikuru i pedikuru sam koristila bazni lak Eveline 8 u 1 a za nadlak Essence  The Gel Top Coat. Odstranjivač je uvijek Aveo iz Mullera s mirisom berry. Obožavam ga i potrošila sam hrou bočica do sada. Ponekad koristim i neki sprej za osvježavanje stopala , najčešće od Balee ili Avea.





Nadam se da vam se svidio post ovakvog tipa pošto do sada nisam radila ovakve postove. Kakve vi lakove volite nositi ljeti? Da li usklađujete lakove na rukama i nogama ili ih nosite prema raspoloženju?

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar