logo :)

četvrtak, 30. srpnja 2015.

BIG HAUL / NEW IN *VIDEO*


Bok dragi svi, 

jučer sam snimila video o mojim novitetima, pošto ih se nakupilo previše za običan post, nadam se da ćete odvojiti malo vremena i pregledati ga ! 

https://www.youtube.com/watch?v=8cnhJgIOG7k

Klik na link i uživajte!

Za one koje ne vole videa evo popis proizvoda koji se spominju:

MAC Soft&Gentle
MAC Japanese Maple Lipstick
MAC Dazzleshadow 
Sleek Vintage Romance
Real Techniques Blush Brush
Real Techniques Miracle Sponge 
Nuxe Reve de Miel balzam i stick 
La Roche Posay Effaclar Duo + 
Loccitane odlični badem sapun
Loccitane Badem krema za ruke
Loccitane pročišćujući gel za ruke
Clarisonic Deep Pore četkica
Avene Termalna voda
Wet&Wild 2 ruža
nekoliko testera
Artdeco Camouflage Cream
Artdeco Fixing Powder
Essence The Gel Top Coat
Essence lipliner 
Essence rumenilo Fun Fair
MAC Studio Fix 
La Roche Posay hidratantna krema za lice
Macadamia Healing Oil Treatment
Kokosovo ulje


Napominjem sve ovo sam skupljala oko četiri mjeseca pošto ne volim raditi new in postove s dva proizvoda, iako sam nakon muke s videom shvatila da ne želim ni s ovoliko puno proizvoda new inova. Naći ćemo dakle zlatnu sredinu a za sada najdraže moje molim vas subsribe na moj kanal, bacite pogled na video i uživajte mi!
Vidimo se brzo s Get Ready with me videom i postom!

Ono što bi voljela da mi kažete je , koji vas od ovih proizvoda posebno zanima na način da bi voljele čitati post o njemu ili gledati video? 

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar