logo :)

ponedjeljak, 20. srpnja 2015.

RUTINA NJEGE KOŽE - UPDATE


Hello my honey bunnies ! 

Hvala vam puno drage moje što ste primjetile značajno poboljšanje moje kože, radi se o borbi koju već godinama vodim a u zadnjih 3 mjeseca napokon sam uspjela dovesti svoju kožu u stanje da mogu izaći van bez pudera (previše volim šminku da bi to actually napravila ali teoretski bi mogla). Nisam htjela ranije početi tipkati ovaj post iz razloga što sam htjela da prođe više vremena kako bi mogla vidjeti konačan rezultat. Sada vam napokon mogu ispričati što sam sve prošla s kožom zadnja 3 mjeseca.





moja koža bez šminke, zanemarite izraz lica, taman sam se probudila xD


Dakle, negdje na zimu moje je lice potpuno poludjelo, imam policistične jajnike pa tome pripisujem većinu problema, nadalje imala sam jako stresno razdoblje u životu, nezdrava prehrana i manjak vitamina u organizmu naprave svoje. Počela sam čitati blogove i tražila recenzije koje bi mi mogle pomoći pošto sam od dermatologa dobila Eritromicin i Klindamicin koji užasno isušuju i ne djeluju nakon nekog vremena a meni osobno nikad nisu pretjerano pomogli.

Krenimo od čišćenja. Clarisonic Mia2 sam kupila prije godinu dana, obožavam ga i mislim da je odlična investicija ako želite lijepu i zdravu kožu. Sada ću kupiti Deep Pore Cleansing četkicu pošto je ova dala svoje pa j učekujte u new in postu. Za umivanje koristim Vichy Normaderm gel za umivanje koji je najbolji gel za čišćenje za kožu s nepravilnostima, pisala sam o njemu recenziju i svakako ga je dobro imati za slučaj da koža "bukne". Za suhu kožu je preagresivan i preporučila bi nježnije sredstvo za pranje, npr La Roche Posay Effaclar H pjenu za umivanje. 





Nakon čišćenja ili ako sam nosila šminku ovaj korak prethodi čišćenju Clarisonicom , lice očistim micelarnom otopinom. Moj odabir je Bioderma Sebium, micelarna za masnu i mješovitu kožu, potrošila sam ih već hrpu do sada i odgovara mi kao nijedna. Osim nje koristim i Vichy Purete Thermale koja je savršena za ojetljivu kožu sklonu iritacijama i osvježenje kože tokom dana. Obje su mi jednako dobre i kvalitetne ali moj izbor je ipak Bioderma u ovom slučaju. Vichy sam dobila na poklon u mini izdanju ali nije isključivo da je kupim u full sizeu jer je riječ o doista dobroj micelarnoj otopini.




Nakon ovoga na redu je serum. Moj jako željeni je Caudalie Vinoperfect za blistavost kože (smanjenje hiperpigmentacija) ali mislim da će još neko vrijeme ostati na wish listi. Trenutno koristim Nuxe Fraiche de beaute serum za dubinsku hidrataciju koji je spas za dehidriranu kožu i jako sam zadovoljna. Dobila sam ga na Nuxeovoj nagradnoj igri, ne vjerujem da bi ga inače kupila ali na ovaj način sam se upoznala malo bolje s Nuxeovom preparativom za lice i naravno zaželjela probati joše neke proizvode. Nuxe serum koristim noću a danju je moj odabir Vichy Idealia serum, Iako su oko ovog seruma mišljenja podijeljena, ja ga obožavam. Fino miriši, optički usavrši kožu, nahrani je i daje zdravi izgled licu. Ako nemate presuhu kožu ovaj će vam serum biti odličan. Ja ga imam u mini testerima ali količni koja odgovara full sizeu.





Kao dnevnu njegu koristim La Roche Posay Effaclar Duo kremu za lice i potrošila sam barem 3 pakiranja. Ovo je izvrsna krema za kožu sa srednjim nepravilnostima i začepljenim porama a uz to spriječava nastanak novih ožiljaka na koži. Odlična je ! Primjetila sam da u periodima kada je nisam koristila da je došlo do značajnog pogoršanja. 

Ipak glavna zvijezda ovog posta je noćni tretman Avene Triacneal. Ovo je sve! Riječ je o tretmanu koji se koristi samo noću, nanosite ga na prethodno olišćenu i dobro posušenu kožu lica na dijelove zahvaćene aknama i ožiljcima. Ova je krema namijenjena ozbiljnim nepravilnostima na licu. Ako je koristite morate štititi kožu visokim zaštitnim faktorom (minimalno 50spf) jer može doći do oštećenja na koži. Ne koristite svaku večer, po mogućnosti svaku drugu. Ja je trenutno koristim jednom do dva puta na tjedan, ovisi o tome kakvo je stanje na licu. O ovom proizvodu ću pisati zasebnu recenziju jer mu dugujem čistu kožu i sve vi koje borite istu bitku zmate koliko to znači kada napokon pobijedite akne! 
Proizvod djeluje tako da ćete 3-4 tjedna proći kroz fazu čišćenja - sve gadosti će izbiti na površinu. Pošto su sada ljetni praznici , možete pokušati izgurati to, uz napomenu da nigdje ne idete bez faktora 50! Ja sam bila toliko očajna već da sam krenula čistiti lice čim sam kupila proizvod. Sada ga koristim tri mjeseca i moje je lice potpuno čisto, ožiljaka imam minimalno i prištići mi izbiju u pms-u i to eventualno 2.

Ukoliko mi izbije poneki prištić, nanesem cinkovu mast (imate JGLovu, DM proizvodi svoju ili Sudokrem) i brzo nestane.

Kada se borite ovako agresivnim proizvodima imajte na umu da vam je hidratacija presudna ! Iako imate masnu ili mješovitu kožu pretjerano isušivanje može dovesti do kontraefekta, počet ćete lučiti jako puno sebuma ukoliko ne hidratizirate kožu. Nedavno sam dobila (na poklon, ne PR uzorak) La Roche Posay Hydreane Riche kremu za lice koja divno hidratizira i super funkcionira kao baza za make up. Riječ je o kremici za osjetljivu kožu i ne sadrži parabene. O njoj će još biti riječi u new in postu i zasebnoj recenziji, tek sam je počela koristiti ali za sada sam zadovoljna. Najvažnije je da nije izazvala nikakav nered na licu. Noćna krema čiji sam tester probala pa je nemam na slikama (mini tester) je Vichy Idealia Skin Sleep , odlična noćna krema, svakako ću kupiti full size kada potrošim La Roche Posay Hydreane. 




Dolazimo do posljednjeg dijela njege a to je Bioderma Photoderm 50+SPF , krema za lice za oštećenu kožu sa ožiljcima koja djeluje preventivno i spriječava nastanak novih ožiljaka, hrani i štiti kožu. Uvijek biram Bioderma zaštitu od sunca za lice iako bi voljela probati Roc fluid protiv mrlja ali ipak će pričekati dok ne potrošim Biodermu. Riječ je o jako dobroj kremi, ne stvara nered na licu, kad se dobro razmaže nema bijelih tragova i koža mi se ne masti ništa brže zbog nje. U svakom slučaju jako sam zdovoljna. 

I posljednji dio njege je termalna voda za lice. Potrošila sam ih jaaaako puno zadnjih mjeseci i probala sam sve koje su dostupne u ljekarnama a  moja omiljena je Avene termalna voda za osjetljivu kožu lica sklonu iritacijama. Ima najfiniji raspršivač i mojoj koži najbolje odgovara. Koristim je puno puta kroz dan, za hidratiziranje i osvježenje, za fiksiranje tj stapanje podloge i pudera na licu, za umirivanje crvenila nakon čišćenja lica, za smirivanje upala ako ih ima, za osip , ma baš za sve. Ako dvojite treba li vam - treba. Znam da nećete možda vjerovati ali lijep izgled kože dugujem uvelike ovoj termalnoj vodi. Jedna bočica je uvijek sa mnom u torbi a doma imam veliku Avene od 300 ml. 



Ukoliko ste ograničene budžetom a želite se riješiti akni i početi njegovati kožu na adekvatan način , od svih proizvoda iz moje rutine neophodni su vam Avene Triacneal , bez njega ništa :D , te kvalitetnu dnevnu njegu (npr La Roche Posay Effaclar Duo). Krema za lice sa zaštitnim faktotom, micelarna, hidratantna krema ne moraju biti ovog cjenovnog ranga ali budite oprezne kod kupovine, pogledajte sastojke i potrudite se odabrati proizvod kojji vam neće uzrokovati prištiće.

Promijenila sam i rutinu pudera, već mjesecima koristim samo Vichyeve koji su savršeni , posebno Dermablend, idealan puder za kožu s nepravilnostima. Ljekarnički brendovi za njegu kože imaju preporuke dermatologa diljem svijeta i imajte na umu da prolaze puno veće kontrole kvalitete i testove nego oni drogerijski. Ako bi na nešto trebale trošiti više novaca to je zasigurno njega lica. Posebno ako imate akne, ožiljke itd., savjetujem vam da se obratite dermatologu ili farmaceutu ukoliko ne želite/ne možete dermatologu i savjetujete se. 

Osim ove njege, važno je piti puno vode , jesti što više povrća, voća, ribe, bijelog mesa i ne pretjerivati u grickalicama i nezdravoj prehrani. Volim slatko, volim fast food i ne uskraćujem si to ali nema potrebe da to jedete svaki dan jer takva se prehrana mora odraziti na izgled vaše kože. Možete kupiti i dodatke prehrani u vidu vitamina za zdravlje kože i kose, cink itd.

Nadam se da sam vam pomogla sa savjetima i da ćete početi primijenjivati neke od njih i dobiti željene rezultate. Na kraju svega važno je naoružati se strpljenjem, moje je čiščenje trajalo mjesecima. Nažalost nema načina da rezultate dobijete preko noći. Nekima pomognu kontracepcijske pilule, nekima oralni antibiotik, neka promjena životnog stila i njege... To je jako individualno ali znam da nakon prestanka uzimanja kontracepijskih pilula problemi s licem se vrate jer zapravo opet dođe do hormonalnog disbalansa u organizmu. Nemojte na to gledati kao na trajno rješenje problema.
Uložite u kvalitetnu njegu, po mogućnosti ljekarničke brendove, ja sam sve isprobala i ovo čudo od Avenea mi je jedino pomoglo. Tu je riječ o metodi pokušaja i promašaja, sve nas to košta i novaca i živaca ali vrijedi uložiti u svoje zdravlje jer akne nisu samo estetski problem već i znak da nešto nije u redu s hormonima. 

Ukoliko se odlučite isprobati neki od mojih savjeta nadam se da ćete mi javiti rezultat i želim vam svima da uspješno izborite bitku protiv akni! 


xoxo
Moja wish lista glede preparative je : Caudalie Vinoperfect Serum, Nuxe Contour des Yeux Prodigieux , Caudalie Deep Cleansing Exfoliator,  Nuxe Termo Actife Desincrustant maska za lice i  Paulas Choice 25% vitamin c treatment.

Jeste li isprobale neki od proizvoda koje koristim ili koje bi voljela isprobati? Kako se vi borite s nečistom kožom?

https://www.youtube.com/watch?v=oswJT0IgQPA 

Link na video na temu ovog posta! :*






Nema komentara:

Objavi komentar