logo :)

srijeda, 21. rujna 2016.

Maybelline Lash Sensational Luscious maskara


Hello kittens!

Danas vam donosim recenziju jednog noviteta iz naših drogerija, ova je maskara toliko nova da je u većini njih nisam ni vidjela a svoj primjerak sam kupila u BIPI.

Odmah na početku moram napomenuti da su Maybelline maskare moje omiljene drogerijske i da imam barem 3 različite u isto vrijeme u kitu i u osobnoj upotrebi. Moje trepavice nisu pretjerano zahtjevne jer su uvijene i prilično duge ali su plave i jednostavno s nekim maskara ne reagiraju najbolje. Ono što tražim u maskari je što veći volumen, lagano produženje trepavica te izuzetno duboku i crnu boju. Još ako maskara njeguje trepavice to je to! 


Maybelline jednostavno ne može pogriješiti s maskarama ako mene pitate, Push Up Drama je moja omiljena maskara, Lash Sensational je slijedi a sada , dolaskom novije verzije Lash Sensational pada na drugo mjesto. 

Radi se o Lash Sensational Luscious maskari s dodatkom ulja za posebno njegujuću formulu koja obećava posebno nježne i meke trepavice čiji je broj vizualno povećan a volumen puniji. Njena četkica ima deset redova mini četkica koje su poredane izuzetno gusto i na taj način šire trepavice poput lepeze zahvaćajući putem svaku pa i najmanju trepavicu.



Sastojci : AQUA / WATER / EAU PARAFFIN CERA ALBA / BEESWAX / CIRE DABEILLE STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER PEG-200 GLYCERYL STEARATE COPERNICIA CERIFERA CERA / CARNAUBA WAX / CIRE DE CARNAUBA BUTYLENE GLYCOL SILICA ETHYLENEDIAMINE/STEARYL DIMER DILINOLEATE COPOLYMER STEARIC ACID CETYL ALCOHOL PALMITIC ACID VP/EICOSENE COPOLYMER LITHIUM MAGNESIUM SODIUM SILICATE CARTHAMUS TINCTORIUS SEED OIL / SAFFLOWER SEED OIL PHENOXYETHANOL DIMETHICONE AMINOMETHYL PROPANEDIOL CAPRYLYL GLYCOL POLYURETHANE-35 ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL SODIUM DEHYDROACETATE TOCOPHERYL ACETATE ROSA CANINA FRUIT OIL DIMETHICONOL SODIUM LAURETH SULFATE DISODIUM EDTA MYRISTIC ACID STEARYL ALCOHOL MYRISTYL ALCOHOL TETRASODIUM EDTA POTASSIUM SORBATE PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE PROPYLENE GLYCOL BHT PROPYL GALLATE CITRIC ACID [+/- MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES CI 77007 / ULTRAMARINES CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE MICA CI 75470 / CARMINE CI 77288 / CHROMIUM OXIDE GREENS CI 77742 / MANGANESE VIOLET CI 77510 / FERRIC FERROCYANIDE ] F.I.L. D181363/1

Ono što mi se posebno sviđa je činjenica da je četkica izuzetno fleksibilna i lako je njome upravljati i zahvatiti trepavicu koju želite ali istovremeno nije labava, ima savršen omjer čvrstoće i fleksibilnosti. Ako pomirišete četkicu maskare , osjetit ćete ugodan miris, kao da i nije maskara, nekako topao miris ulja od kojih možemo naći ulje šafranike, ulje ploda divlje ruže, arganovo ulje te pčelinji vosak koji naravno nije ulje ali njeguje trepavice. 

Posebno me se dojmila kada je već pri prvom nanošenju na mojim trepavicama napravila wow efekt! Obično maskara mora prodisati odnosno mora se malo osušiti da bi mogla dati maksimum ali ne i ova, ostala sam u šoku kada sam vidjela kako je podebljala moje trepavice i da ih je podigla gotovo do obrva! Ono što mi se posebno sviđa je tekstura - nije premokra ni presuha - savršena je i ne preslikava se na sjenilo ako je nanosite malo opreznije, Ne trusi se tokom dana niti razmazuje što je također veliki plus!

Sviđaju mi se sastojci i to što ne uništava moje trepavice a skida se izuzetno lagano , s maramicama za skidanje šminke ili običnim mlijekom za skidanje make upa. 


Za posebnije prigode ja uvijek nosim umjetne trepavice ali moram priznati da mi je ova maskara u sekundi osvojila srce i postala druga najomiljenija , i svakako ću nakon nekog vremena u komntarima napisati vidim li promjenu u trepavicama s obzirom na njene sastojke. Za sada je malo reći da je obožavam!


Za cijenu od 64,90 kn dobijete 9,5 ml proizvoda koji bi trebale potrošiti u 6 mjeseci od dana otvaranja, što je logično, meni ni jedna maskara ne traje duže od 3 mjeseca. Pakiranje je vrlo elegantno, sama bočica je identična Lash Senstional ali je ova mat crna s rose gold detaljima. 





Maybelline je moj omiljeni drogerijski brend i iz sezone u sezonu me oduševljava novitetima! Nadam se da ću uspjeti ugrabiti još koji dragulj iz jesensko zimske kolekcije i predstaviti vam ga uskoro! 


Jeste li probale ovu maskaru? Koja je vaša omiljena Maybelline maskara?


xoxo

3 komentara:

  1. wow :)
    svakako ću je nastojati probati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je odlična! Inače sam fan Maybelline maskara , rijetko kad promaše :)

      Izbriši
    2. Meni je odlična! Inače sam fan Maybelline maskara , rijetko kad promaše :)

      Izbriši