logo :)

srijeda, 1. lipnja 2016.

Povećanje usana - moje iskustvo

Bok svima,

Moram odmah na početku ovog posta napomenuti da ukoliko imate negativno mišljenje o estetskim zahvatima ovo nije post za vas. 

Velike , pune usne su ideal ženske ljepote oduvijek jer asociraju na zdravlje i plodnost. Iako je to tako već stoljećima , ovaj trend su donijele Kylie Jenner i ostatak klana Kardashian te Angelina Jolie nekoliko godina prije. Osobno na to "patim" godinama, mislim kad bi zbrojila sva sjajila i lip plumpere koje sam kupila u nadi za makar trenutnim povećanjem usana , tu bi se našlo za još jedan filer :D

U ovom postu želim progovoriti o svom iskustvu i na taj način biti pomoć svima koje možda razmišljate o tome ili vas jednostavno zanima ova tema.






Zašto tako ponosno pričam o tome? Kao prvo to je nešto što želim zadnjih 11 godina otpilike i ostvarenje moje velike želje, izrazito mi je popravilo samopouzdanje i osjećam se fenomenalno, naravno da želim pričati o tome. Ukoliko se sramite priznati tako nešto, zapitajte se da li to želite iz pravih razloga ili je vaša želja posljedica trenutnih trendova. 

Nakon što sam odlučila provesti želju u stvarnost, došao je red na istraživanje materijala za povećanje usana, liječnika, pa i načina plaćanja itd. 

Mislim da je izuzetno važno kod estetskih zahvata imati liječnika od povjerenja s kojim imate otvorenu i iskrenu komunikaciju jer ćete tako postići bolji rezultat. Na preporuku jedne prijateljice te potom na osnovi životopisa odlučila sam se za prof.dr.Ljiljanu Hlupić. Doktorica je izuzetno stručna i predivna žena koja mi je pristupila smireno i objasnila mi proceduru i razjasnila svaku nedoumicu. 

 Rezultat je meni osobno fantastičan i znam da ću s doktoricom biti u kontaktu. Update svakako slijedi a svoje dosadašnje iskustvo ću podijeliti u skupine najčešćih pitanja.

Kako izgleda sama procedura? Koliko boli?

Po dolasku kod liječnika u pravilu iznosite svoje želje i očekivanja, stoga je važno pripremiti se za ovaj korak. Morate barem otprilike znati što točno želite i kakav rezultat očekujete, prirodniji izgled ili nešto naglašenije , koju usnicu više želite istaknuti itd. Nakon toga se stavlja krema koja umrtvi osjet i da prodjeluje treba oko 15ak minuta. Potom vam doktorica ubrizgava Juvaderm u mom slučaju koji je hijaluronska kiselina. Nju svi imamo prirodno u svom organizmu i starenjem je gubimo. Unošenjem u usne ona potiče gradnju vezivnog tkiva i puni usne. S vremenom je naravno potrebna nadopuna ukoliko se želi zadržati takav izgled jer je to proces starenja jednostavno a ne neka umjetna tvar. Pravilo je da što je više uboda, to će biti prirodniji i ujednačeniji rezultat . Pripremite se na 15 ak udoba. 
Za vrijeme postupka usnice malo krvare na mjestu uboda ali ništa strašno. Gotovi ste za ukupno pola sata , od čega je ubrizgavanje pola vremena. 

Izgled usana nezom nakon zahvata


Nakon toga možete nositi ruž ako baš želite, meni osobno nije bilo do toga. Doletila sam doma i stavljala obloge hladne da splasne oteklina.

Mene nije bolilo , nema oštre boli, imala sam sreću da je doktorica imala jaku kremu za anesteziju i da je stvarno išla polako i pažljivo. 

Bit ćete natečene nekoliko dana, to nije jako natečeno, meni npr na poslu nitko osim jedne osobe nije ni primjetio. Normalno sam nanijela balzam za usne navečer. 

Oporavak i njega nakon zahvata

Toga sam se već dotakla u prošloj točci , po mom mišljenju, nekoliko dana. Ali sve normalno možete, ja sam pila na slamnku ali ja sam mimoza pa nisam baš mjerodavna. Ruž sam nosila kroz dva dana već, nije bolilo samo je bilo malo natečeno. Nisam imala probleme s modricama. Usne su se oljušile jer se koža rastegnula i ja sam napravila piling Lush Bubblegum pilingom za usne. Njegovala sam Nuxe Reeve de Miel balzamom. Možete led stavljati ako vas boli i kad bol popusti važno je masirati usne na način koji vam liječnik pokaže da izbjegnete mogućnost stvaranja grudica. Ništa strašno ako se to i dogodi ali bolje je izbjeći.

nekoliko dana nakon


Cijena i plaćanje

Općenito u Zagrebu se cijena hijaluronskog povećanja usana kreće između 2500 - 4000 kuna. 
Ovisi sve o mjestu i liječniku te o količini koju želite. Moja doktorica je izuzetno draga i moguće je s njom dogovoriti plaćanje na rate što mi je osobno znatno olakšalo a u cijenu ulazi pregled prije zahvata, zahvat i kontrola za 10 ak dana. 
Ukoliko vas zanima , slobodno mi se javite na stranicu bloga na fejsu za više detalja ili kontakt doktorice. 
Ja sam platila oko 2000 kn, znam da ukoliko ste njen pacijent cijena vam je svaki put ista bez obzira na količinu što je odlično. 
Nemojte ići stomatolozima koji će vam možda nuditi nešto za 1500 kn  a niste 100% sigurni ni što je točno to što stavljate i kako će ispasti. Danas mnogi nude ovaj zahvat ali ja osobno ne bi na ovako nečem tražila samo najpovoljnije jer mislim da je nečija stručnost i izvrsnost ipak garancija da će ovo završiti pozitivno i kvalitetno za mene.



Reakcije okoline

Ovog ću se dotaknuti vrlo kratko, većina ljudi nije ništa ni primjetila, oni koji jesu ili su pak znali unaprijed su mi dali punu podršku i sivđa im se rezultat kao i meni .

Sve u svemu, ja sam super zadovoljna , zahvaljujući prvenstveno mojoj prof.dr.Ljiljani Hlupić i njenom strpljenju koje je pobijedilo moj strah. 
Vjerojatno ću ovu veličinu održati ( mooožda mrvicu veće , ne znam još) , u svakom slučaju vas čeka update.

Nadam se da je vam je bilo zanimljivo pročitati o ovom iskustvu iz prve ruke i da sam razjasnila neke nedoumice.


I na kraju , ovo . Netko će uvijek imati nešto negativno za reći. Takve ljude treba izbjegavati i ignorirati. U svijetu ima dovoljno lijepih stvari i pozitivne energije za one otvorene prema tome.
 Na kraju, imam i video za one koje žele škicnuti , na hrvatskom :)


xoxo

Broj komentara: 9:

  1. Bravo na ovom postu.
    Ne treba se sramiti svoga tijela i njegovih dijelova.
    Nisi zadovoljna nečim? Ako možeš i zelis- popravi to.
    Tako barem ja gledam na to
    I sama bih išla na dva zahtjeva ali nemam trenutno sredstava haha
    Iako meni muž kaže da ne trebam ništa korigirati- ja to želim. Želim to zbog sebe a ne drugih. Zato podržavam tvoj zahvat i meni je to sasvim u redu. 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na ovim rijecima! Stvarno si draga , jako lijepo od tebe 😘 Upravo to, i ja isto tako mislim, ako to radis iz pravih razloga i ako ces sebi biti ljepsa i imati vise samopouzdanja to je odlicno! Nekoliko djevojaka koje poznajem je radilo ili planira raditi neke zahvate i meni je to stvarno u redu,pogotovo ako je s mjerom i ukusom. To je uostalom tudi zivot i novac i sreca i ne treba vrijedati zbog toga. Super si stvarno, bas vidis poantu toga- zadovoljstvo samom sobom 😃😘😘
      Hvala ti jos jednom na komentaru, volim ovakve smislene komentare 😃

      Izbriši
  2. U ovom videu si mi najljepša do sad..baš se vidi da si sretna i nekako zračiš i extra ti stoje nove usnice..nego zubi su ti savršeni.jel to ima neka tajna..aparatić, ljuskice..baš baš su ravni..puhno si mi draža na hrvatskom, totalno druga osobnost nekako, keepin it real, a ne cici mici ko većina naših video blogerica..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru! Stvarno je divno procitati ovako nesto, uljepsala si mi dan! Zbog ovakvih rijeci se sve isplati :)
      Moram priznati da sam uzivala snimati ovaj video, bas sam pricala kao da s frendicom razgovaram i takav odnos i zelim sa svima koji posvete malo vremena za pogledati video :)
      Za zube isto hvala na komplimentu, nisu ljuskice nisam cak nikad izbjeljivala zube,nosila sam mobilni aparatic kao dijete, od negdje 6e godine svaku noc do srednje skole. Inace koristim Signal White Now zubnu pastu , i sad sam kupila elektricnu cetkicu inace sam Curaprox kupovala godinama.

      Izbriši
  3. Koliko dugo ce trajati,odnosno za koliko ce se zahtjev trebati ponoviti?hvala puno

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko traje odnosno za koliko se treba zahtjev ponoviti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvi put traje oko 3 mjeseca i zapravo sluzi tome da se usne priviknu na Juvaderm a drugi put dobijes 100% ucinak. Drugi put traje oko godinu dana s tim da je dio trajan nakon tih godinu dana i svaki iduci put radis za godinu dana ali samo 3 puta otprilike onda ti je trajan efekt. Nakon toga pratis izgled usana pa mozes doratiti ali kazem, ovisi i o tvom organizmu.

      Izbriši
  5. Nemam ništa protiv kad netko korigira nešto na sebi što mu se ne sviđa. I sama bi možda neke stvari promjenila al nemam hrabrosti pod nož :D Volim punije usnice i kad se ruž ima na što nanijeti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Ja sam godinama govorila da ću povećati usne kad ću imati priliku i onda me samo jedan dan puklo želim to sad! I bukirala termin odmah isti dan i eto :) Ne bi se ni ja vjerojatno usudila neki veći zahvat ali ovo je stvarno neinvazivno, traje pola sata i imaš nove usne :D

      Izbriši