logo :)

utorak, 9. veljače 2016.

BOURJOIS CITY RADIANCE


Ugodan dan svima, brzo sam se vratila jer danas za vas spremam još jedu recenziju a onda krećemo od sutra na lookove za Valentinovo.

Ovaj post posvećen je novitetu iz Bourjoisa, City Radiance tekućem puderu odnosno podlozi. Još otkako sam primjetila da je s polica nestao moj omiljeni drogerijski puder Flower Perfection, naslutila sam da se sprema nešto novo. I poogodila sam ,koji mjesec kasnije stigao je novi član Bourjois obitelji.






















Moram priznati da je moju pažnju ovaj puder osvojio ambalažom u nježno ružičastoj boji kombiniranoj sa srebrnim detaljima. Say no more, moram ga imati. 

S Bourjois puderima imam love - hate odnos, dok mi je Flower Perfection bio apsolutno savršenstvo, Healthy Mix je za moju kožu bio potpuni promašaj, samo je sjedio na njoj što je bilo uistinu užasno.

Kakva bi ja bila beauty blogerica da me noviteti ne privlače ? Zato sam revno u 7:00 u petak ujutro stajala ispred Kozma u pothodniku i čekala da se otvori  kako bi bila sigurna da ću uspjeti kupiti  sve što želim. Od 6 nijansi ovog pudera , moja je najsvijetlija, 01 Rose Ivory koja mi moram priznati savršeno odgovara.




Ovaj puder je osmišljen kao podloga s laganim do srednjim prekrivanjem, i efektom osvjetljavanja umornog ili sivog tena , omogućuje svjež i izjednačen ten a sadrži SPF 30 ( not good ako se volite fotkati blicem ali ok, dolazi  nam proljeće i dobro je misliti na zaštitu od sunca ) , zaštitu od štetnih radikala u zraku i pigmente koji pojačavaju blistavost tena.

Sve u svemu, idealan je za dewy finiš, za lagani no make up look, za prirodan izgled kože ali je i nadogradiv do gotovo jakog prekrivanja ako ga nanosimo u slojevima. To svejedno neće stvoriti nikakav osjećaj težine na licu , naprotiv, ovaj je puder vrlo kremast i ugodan.

Tekstura je gusta i kremasta ali ujedno prozračna i lagana a miriši po svježini krastavaca, to je a mene neki razbuđujući svjež miris. 







Moji problemi su bili s aplikacijom ovog pudera. Nikako ga nisam uspjela nanijeti jednoliko svojim vjernim Beauty Blenderom a ni Real Techniques Expert brush kistom . Na kraju sam uspjela plosatim Vichy kistom i tapkanjem Blenderom. 

Puder daje apsolutno predivan finiš na licu, daje onaj glowing from inside sjaj, koža izgleda odmorna i svježa, uistinu je efekt divan i gotovo da mi je bilo žao matirati ga . Nažalost nosim make up od 6-19h i ne mogu ne matirati puder . Uvijek koristim MAC Studio Fix puder alio čak i kroz njega se na najvišim dijelovima lica i dalje vidio sjaj ( ok, pomogla sam i highlighterom ).

Glede trajnosti, traje cijeli dan uz minimalne popravke za kojima čak ponekad ni nema potrebe. 


SAMO CITY RADIANCE , VIDITE TAJ SJAJ


SLIKANO BLICEM - BIG NO NO , VIDITE O ČEMU SAM VAM PISALA
SLIKANO BEZ BLICA





Rekla bi da je namijenjen normalnoj koži koja želi dewy, strobing efekt i svjež izgled lica te blistavost.
Mislim da bi s masne kože samo skliznuo a suhoj istaknuo suhoću. Ostavlja wet efekt na koži, vrlo lijep i poseban i ističe se svježina lica.
 Ako sam u krivu, molim vas da mi pišete svoja iskustva s ovim puderom, volim čitati vaše komentare i doznati nešto novo :) .

Cijena za 30ml je 105 kn ali ja sam ga kupila za 75 na akciji u Kozmu. Trebate ga potrošiti u roku 12 mjeseci od otvaranja, za što sam sigurna da hoćete.

Nažalost, osobno neću ponoviti kupnju jer mislim da ima toliko podloga koje želim isprobati a ova me nije baš toliko oduševila koliko sam očekivala od nje kao zamjene za Flower Perfection.

Što vi mislite o ovom puderu, jeste li ga probale i ako niste, želite li?

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar