logo :)

petak, 5. lipnja 2015.

OLIVAL ČAROBNO ZLATNO ULJE SA ŠLJOKICAMA



Pozdrav svima koje uživate u produženom vikendu i puno strpljenja nama koje čekamo njegov početak haha. Idući tjedan vam mogu napokon pokazati new in , mali empties i novi get ready a sada imam za vas kratku recenziju proizvoda koji me osvojio na prvu i koji čak nosim u torbici gdje god krenem. 

Radi se o novitetu iz Olivala koji dolati u običnom izdanju i verziji sa zlatnim šljokicama. Radi se o čarobnom ulju za tijelo, lice i kosu.

"Čarobna kombinacija prirodnih sastojaka za kožu, pet prirodnih ulja (lješnjak, badem , jojojba, ruža i makadamija) oji čine kožu mekom i svilenkastom. U trenu se upija u kožu te je ostavlja sasvim suhom ali neodoljivo mekom i nježnom na dodir. Svojim zlatnim sjajem ovo suho ulje daje koži nijansu tamniju boju te posebno naglašava preplanulost a kosi naglašava sjaj."

Ovo ulje dolazi u predivnoj staklenoj bočici sa zlatnom pumpicom za doziranje i samo pakiranje djeluje elegantno i luksuzno, baš je lijep dodatak svakoj ljetnoj kolekciji njege kože. Pumpica je velika prednost jer uvelike olakšava doziranje ulja i svatko tko je imao Nuxe zlatno ulje u bočici od 50 ml zna vječitu borbu s doziranjem i curenjem ulja po prstima, bočici i svuda uokolo. Ova pumpica se brine za lako i jednostavno te najvažnije od svega, kontrolirano i uredno doziranje.

Dolazi u količini od 50 ml  a cijena u DM-u je 109 kuna, s time da uvijek možete iskoristiti popust od 25 % ako skupljate bodove za kupnju pa se tada još više isplati. Sastojci mi se jaaako sviđaju, riječ je o uljima koja stvarno obožavam i najbolje od svega je što je lješnjak na prvom mjestu , a to je ulje koje je namijenjeno masnoj i mješovitoj koži. Badem i makadamija njeguju i hrane dubinski, ružino ulje regenerira i smanjuje ožiljke, a jojba je dobra za liječenje akni kao i za njegu suhe kože ili u kombinaciji s lješnjakovim mješovite i masne. Ovo ulje dakle odgovara apsolutno svakom tipu kože i stvarno ne možete promašiti ako ga kupite. Ja ga koristim samo na tijelu pošto za lice imam ustaljenu rutinu a na mojoj kosi ne funkcionira. 

Verzija sa šljokicama daje za nijansu tamniju kožu i daje divan sjaj koži a šljokice su sitne ali opet krupnije i uočljivije nego one u Nuxe ulju.




U sastojcima je ulje lješnjaka, makadamije, argana , ruže, badema , ulje absinije i ulje jojobe, uz dodatak parfema i još nekih sastojaka koje vidite na gornjoj slici. 

U početku sam bila skeptična jer ne podnosim miris Nuxe ulja ali me članak na Dear Skin (hvala <3) ipak uvjerio da mi treba i to isključivo zbog činjenice da potamnjuje suptilno kožu i ima uočljiviji glitter.

Ne samo da nisam požalila nego već vidim da ovo neće biti posljednja bočica koju ću kupiti ovo ljeto. Ulje me apsolutno oduševilo, koža je savršeno mekana, užitak je dirati ju, čak se na momente uhvatim da sama sebe diram :D hahah. Upija se prilično brzo, ne bih rekla trenutno ali kroz nekoliko minuta će se upiti. Osjećaj na koži je divan, ulje klizi i  nestaje, ostavlja za sobom nježan trag ističući preplanulost ako je ima ili je bar djelomično stvara. Sjaj je odličan, puno uočljiviji nego kod Nuxeovog ulja. 

I sad tn tn, ono zbog čega sam gotovo ostala bez ovog super iskustva. Miris. Meni Nuxeovo ulje ne miriši fino i Da, ima sličan miris kao Nuxeovo ulje ali moguće da zbog male razlike u sastavu glede ulja, meni ovo fino miriši! Dobro reagira s mojom kožom i stvara fini , ugodan i suptilni miris na koži koji traje i traje. Miris je prirodan, slatkasti i nježan i meni se jako sviđa. Osjeti se kad baš pomirišite kožu i nije nimalo napadan. 

Ovaj proizvod možete nabaviti u DMu i ljekarnama, za Bipu i Kozmo nisam sigurna. 





Ulje je srednje gustoće i ne ostavlja masni osjećaj već svileni film na koži , baš uljepšava kožu i optički ispravlja manje nedostatke. Stvarno sam nahvalila ovaj proizvod ali meni je zbilja savršeno sjeo, i u moru ovakvih sličnih proizvoda koje koristimo ljeti svakodnevno , sastojci ovog su uvjerljivo najpogodniji za moj tip kože , miris mi je dobar, sviđa mi se što tako diskretno potamni kožu odnosno naglasi preplanulost i oduševljena sam kako se lijepo presijava. Naravno i prihvatljiva cijena je plus a i hrvatski je proizvod. Vrijedi probati :)

Nadam se da sam vas zainteresirala za ovo super ulje a sada vas prepuštam odmoru / čekanju vikenda .

xoxo

Broj komentara: 5:

  1. Drago mi je da si i ti usporedila Nuxe i Olival jer kako sam i ja zaključila, ulja su slična ali nikako ista. Drago mi je da si zadovoljna, ja bez ovakvih šljokičavih mazalica ne mogu zamisliti ljeto :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesam, kupilo me isti tren kad si mi rekla da je jako sljokičasto i da lagano potamni kožu ! Pomislila sam ajde za to čak vrijedi istrpiti težak miris, ali stvarno mi ugodno miriši, u svakom slučaju pun pogodak ! Hvala :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesam, kupilo me isti tren kad si mi rekla da je jako sljokičasto i da lagano potamni kožu ! Pomislila sam ajde za to čak vrijedi istrpiti težak miris, ali stvarno mi ugodno miriši, u svakom slučaju pun pogodak ! Hvala :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam obje verzije, a ovo sa šljokicama svakako čuvam za ljeto. Divota su im ulja, kao i Nuxe - ova. Iako mi je Olival cjenovno pristupačniji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja planiram kupiti verziju sa šljokicama uskoro , super je ulje! Meni osobno miriši bolje nego Nuxeovo iako je sličan miris :)

      Izbriši