logo :)

utorak, 23. kolovoza 2016.

Catrice Prime and Fine Multitalent Fixing Spray


Hello kittens!


Danas donosim recenziju jednog Catrice noviteta. Radi se o spreju za fiksiranje make upa, a kako sam ja opsjednuta s njima, morala sam dati šansu i ovom. 
Nisam do sada imala jako dobra iskustva s drogerijskim setting  sprejevima, probala sam Maybelline verziju ( za koju sam imala dojam da apsolutno ništa ne radi po pitanju settinga , stapanja puderastih proizvoda na licu, produživanja trajanja make upa... razočarenje). Slično iskustvo sam imala i s Essence setting sprejem , neugodan miris kao i kod Maybelline spreja , izuzetno mala količina proizvoda (samo 30 ml).

Već sam se pomirila da nikad neću naći drogerijski sprej koji koliko toliko obavlja svoju funkciju a onda sam naišla na Catrice verziju. Osim što dolazi u malo većoj količini - 50 ml za 34 kune , pravo je osvježenje u moru drogerijskim promašaja. Miris je stvarno ugodan i svjež, ali ishlapi odmah što je odlično. Catrice tvrdi da se može koristit za pripremu kože za make up, kao završni korak odnosno setting te kao osvježivač šminke tokom dana, Krasi ga epitet dugotrajan što nam ukazuje da bi uz sve trebao zadržati make up na licu u najboljem izdanju što je duže moguće. 


Pakiranje mi je preslatko, bočica je ljubičasta i blago zamagljena a sam setting sprej je potpuno proziran i raspršuje se u maglicu te nećete imati osjećaj kao da vas je deva pljunula :D . Nećemo se lagati, ja koja ga koristim svakodnevno na sebi i drugima ne mogu reći da mi traje mjesecima, štoviše potrošim ga za otprilike 2 tjedna ali netko tko bi ga koristio samo nekoliko dana u tjednu sigurno bi ga imao mjesec dana ako ne i više. Za tu cijenu i kvalitetu, odlično.


Sve što sprej obećava to i ispunjuje - osvježavajuć je, produžuje trajanje make upa, hidratizira, uklanja cake face odnosno čini da se svi proizvodi na licu stope u jednu lijepu cjelinu. Jedina mana je što se ne može još kupiti na svim mjestima gdje možete pronaći Catrice proizvode. Ja sam svoj kupila u Mulleru prije nekoliko tjedana. 


Meni nijedan sprej neće zamijeniti MAC Fix + ali volim eksperimentirati s novim proizvodima i uvijek sam u potrazi za novim drogerijskim opcijama. Nećete pogriješiti ako se odlučite na kupnju ovog Catrice noviteta. Preko ljeta sam testirala više setting sprejeva i mogu odgovorno tvrditi da je ovaj najbolje prošao na testu vrućine, višesatnog nošenja make upa itd.



Proizvod ne peče pri nanošenju, ne izaziva nered na licu niti mi je izazvao bilo kakvu realkciju. Štoviše, moja koža je bila elastičnija i više hidratizirana nego inače nakon što bi skinula make up a pritom krz dan koristila ovaj sprej jednom ili više puta.


Od mene ima tople preporuke i izvrstan je izbor za curke koje žele probati setting sprej a ne žele dati novac za Fix + ili neki drugi sprej. 
Ukoliko ga probate ili ste ga već isprobale, svakako mi pišite u komentarima, jako me zanima vaše mišljenje o ovom proizvodu!
xoxo

4 komentara:

  1. Odgovori
    1. Nisam probala njihov, osim MAC Fix + , probala sam Maybelline Super Stay setting spray, Alverde fixing spray (koji je imao preloš miris i svega 30ml a meni koja se kupam u tome to je puno premalo) i sad je na red došao Catrice koji mi se stvarno svidio jako. Nažalost i on ima samo 50 ml ali je odličan kvalitetom, divan miris, učinkovit , ma super! NYX sprejeve nisam iz principa kupila jer kad se usporedi količina njih i MACa, Art Decoa itd ispadaju skuplji!!!! U SAD-u su stvarno pristupačni ali kod nas su cijene do neba s NYXom. Šteta jer je brend super, ima ogroman asortiman i stvarno kvalitetne proizvode. Ali napumpat cijene za gotovo 100% više nego u SADu je stvarno bezobrazno. Ipak kupujem Butter Glossove jer ih obožavam i njihove Soft Matte ruževe, moji all time favoriti :)))

      Izbriši
    2. Nisam probala njihov, osim MAC Fix + , probala sam Maybelline Super Stay setting spray, Alverde fixing spray (koji je imao preloš miris i svega 30ml a meni koja se kupam u tome to je puno premalo) i sad je na red došao Catrice koji mi se stvarno svidio jako. Nažalost i on ima samo 50 ml ali je odličan kvalitetom, divan miris, učinkovit , ma super! NYX sprejeve nisam iz principa kupila jer kad se usporedi količina njih i MACa, Art Decoa itd ispadaju skuplji!!!! U SAD-u su stvarno pristupačni ali kod nas su cijene do neba s NYXom. Šteta jer je brend super, ima ogroman asortiman i stvarno kvalitetne proizvode. Ali napumpat cijene za gotovo 100% više nego u SADu je stvarno bezobrazno. Ipak kupujem Butter Glossove jer ih obožavam i njihove Soft Matte ruževe, moji all time favoriti :)))

      Izbriši
    3. Jansam ovaj dobila na poklon a inace dok njega nisam probala nisam ih ni koristila. Tek sam nedavno i saznala za njih haha
      Ali ja volim isprobavati sve, pa cu nakon Avonovog uzeti neki drugi i tako stalno.

      Izbriši