logo :)

srijeda, 15. travnja 2015.

KERASTASE ISKUSTVO




Moja kosa je izuzetno suha, bojana te da je zadnjih mjeseci pretrpila velike šokove - iz plave u praktički crnu pa crveno crnu pa nazad prema plavoj! Uz sve ovo navedeno , skratila sam je možda jednom i to za centimetar, dva. Kako to izgleda, vidjet ćete na kraju posta. 

Inače ne pristajem na šišanje uz obrazloženja i nagovore tipa : Ali kosa će ti biti zdravija! . Neće. Moja kosa je suha , takva je jednostavno njena struktura i ja je mogu skratiti ali ono što ostane nakon tog skraćivanja i dalje će biti suho. Zato biram radije klasičnu dugu kosu i trudim se pronaći proizvode koji će je najbolje držati pod kontrolom. S obzirom da sam u ovom zadnjem periodu zaista oštetila kosu, shvatila sam da je vrijeme da uložim u zaista kvalitetne proizvode ako želim održati zdravlje kose. Odlučila sam se za Kerastase zelenu liniju za njegu izuzetno oštećene kose (po njihovoj ljestvici 3 i 4 nivo oštećenja). Prvo sam kupila šampon i masku za kosu koja se inače koristi svako peto pranje kose ali pošto ja kosu perem jednom maksimalno dva puta tjedno i s obzirom na oštećenost, ja sam je koristila pri svakom pranju kose. 

maska za kosu i šampon

sastav šampona
Počnimo ukratko s dojmovima o šamponu. Riječ je o šamponu Kerastase Resistance Force Architecte, koji dolazi u količini od 250ml , u slatkoj debeljuškastoj bočici koja je od iznimno čvrste plastike. Miris šampona je osvježavajuć i stvarno poseban, potrebna je mala količina za pranje i mislim da će mi trajati nekoliko mjeseci. Kosu očisti jako dobro ali je pritom i njeguje i obnavlja a to je ono što trenutno tražim od šampona. Uz njega vam čak nije potreban regenerator ukoliko koristite masku za kosu. U salonima se prodaje po cijeni od 170kuna ali na stranicama LookFantastic i FeelUnique ga često možete uloviti na akcijama za cijenu nižu za nekih 25% otprilike. Zadovoljna sam učinkom i mislim da ću ponoviti kupnju jer mi kosa još nije u dovoljno dobrom stanju za neku drugu liniju. Po meni je svakako isplativa investicija ukoliko ne perete kosu baš svaki dan. U sastojke i njihovu štetnost se baš ne razumijem ali mojoj kosi odgovaraju, nakon pranja je stvarno lijepa i lepršava i to je ono što me u krajnosti najviše zanima :D

Sastojke maske nažalost nisam slikala jer su bili na kutiji u kojoj dolazi a nju sam bacila s obzirom da ovu liniju koristim već neka dva mjeseca. Ona dolazi u količini od 200 ml i  ne mogu reći da će mi trajati dugo kao šampon s obzirom na moju dugu kosu a i činjenicu da sam je koristila pri svakom pranju , ali pošto sam stvarno oduševljena učinkom, ponovo ću je kupiti. U salonima je 320kn ali je preko gore navedenih stranica možete uloviti i po 100 kuna manjoj cijeni. Znam da je i to puno za masku za kosu, ali s obzirom na učinak , smatram da vrijedi. Već nakon prvog pranja vidjela sam značajnu razliku, kosa je podatnija, mekša, ljepše pada i naočigled je manje oštećena. Jedva čekam isprobati još neku Kerastase masku ! Mogu sa sigurnošću reći da su ovo prvi proizvodi za kosu nakon kojih sam stvarno primjetila razliku u kvaliteti kose , a vjerujte da sam probala stvarno mnogo proizvoda i u najboljem slučaju ostala ravnodušna , a većinom nažalost razočarana. Kerastase mojoj kosi stvarno odgovara i unatoč visokim cijenama nastavit ću korisitit njihove proizvode.

Iz ove linije sam isprobala još dva proizvoda , to je leave-in mlijeko za kosu koje štiti od topline prilikom sušenja i oblikovanja kose te smanjuje vrijeme potrebno za sušenje i mirisno ulje za oštećenu kosu. Oba proizvoda sam naručila sa stranice LookFantastic tako da se ne sjećam točne cijene ali znam da je ulje 260 kuna u salonima a za mlijeko nisam sigurna.

pakiranje ulja, malo je mutna slika, isprike

ulje i mlijeko za kosu

sastav ulja , koliko se može vidjeti

cijela linija
Dakle, Ciment mlijeko dolazi u količini od 150 ml, nanosi se na mokru , ručnikom prosušenu kosu i ubrzava sušenje kose istovremeno ju štiteći od štetnog utjecaja fena i pegle za kosu/figara. Ovo je defintivno must have proizvod za sve nas s dugom kosom jer uistinu prepolovi vrijeme sušenja a jako je isplativo jer će stvarno trajati mjesecima. 

Ulje Elixir Ultime za oštećenu kosu je zvijezda cijele linije , definitivno. Znate onaj osjećaj kad nanesete silikon/ulje za kosu/serum a on ostane nekako "stajati" na kosi i samo ju ukruti? Toga nema s ovim uljem! U potpunosti se upija u vlasi kose i ostavlja ih nahranjenim, lepršavim i laganim te ih obavija divnim mirisom. Sadrži visoko vrijedna ulja, između kojih je i arganovo, poznato po svojim ljekovitim svojstvima. Znam da sadrži silikon ali to se po strukturi ne može ni primjetiti jer je ovo ulje izuzetno lagano i rijetko i upija se u trenu kao što sam već rekla. Ja sam i dalje oduševljena činjenicom da postoji ulje koje se uistinu upije u kosu i ne otežava ju nimalo!!! Količina ulja je 125ml, što vam može trajati mjesecima a ja ga koristim na dnevnoj bazi, Može se koristiti kao tretman prije pranja kose , na mokroj kosi prije sušenja ili kao proizvod za stiliziranje i dodatno hranjenje. Kosu ostavlja svilenom i nježnom na dodir te mirisnom. Zvuči kao reklama ali moj dojam je stvarno takav, što drugo reći :)

Maska mi je nažalost pri kraju pa ću morati naručiti novu :D Inače , zaboravila sam slikati ali kao povremeni tretman koristim Orofliudo te Syoss suhi šampon za kosu. Što se tiče suhih šampona, nisam izbirljiva, mislim da ću isprobati Aussie kad potrošim ovaj Syoss koji imam. Koristim Macadamia No Tangle četku koju obožavam, jer stvarno ne čupa i kosa mi puno manje ispada otkada ju koristim i Invisibobble gumice za kosu , koje ne ostavljaju tragove na kosi i ne čupaju je. 

To je više manje sve , sada ću vam pokazati kako moja kosa trenutno izgleda :)

rendom slika moje ljubimice <3


jučer oprana, pa malo leti :D
Nisam ju uspjela baš dobro poslikati ali svakako će biti prilike, uzmite u obzir da sam je noćas prala i da sam se tako probudila jer imam sutra ispit i ne znam di mi je glava uopće pa nisam imala vremena malo ju stilizirati ali eto članak ne bi imao smisla bez da sam barem neke slike ubacila :)
Slijedi mali new in , stay tuned :)
xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar