logo :)

četvrtak, 14. svibnja 2015.

VICHY DERMABLEND RECENZIJA





Danas ću vam predstaviti moju trenutno omiljenu podlogu za lice. Radi se o tekućem puderu Vichy Dermablend u nijansi 15 Opal koja je ujedno najsvjetlija nijansa koju možete pronaći u ponudi. Promijenila sam rutinu njege lica što ujedno znači da će idućih tjedana sve ono pod mojom kožom izaći na vidjelo. Da bih se lakše nosila s neugodnom situacijom u nastajanju, malo sam se uputila u istraživanje podloga koje nude farmaceutski brendovi jer njima nekako najviše vjerujem kada je njega kože u pitanju. Naišla sam na mnoge pozitivne recenzije o ovom proizvodu i odlučila mu pružiti šansu. 


Vichy kaže : Za žene koje žele prekriti lagane do umjerene kožne nedostatke (nepravilan ten, podočnjaci , crvenilo , ožiljci itd.) Savršeno prekrivanje 16 h , osjećaj "gole kože" . Hipoalergena formula visoke tolerancije ispitana je pod dermatološkim nadzorom na osjetljivoj koži . Nekomedogeno, bez mirisa , SPF 35. 24-satna hidratacija. Formula korektivnog tekućeg pudera Dermablend spaja visoku koncentraciju pigmenata za optimalno prekrivanje i vrlo razmazivu teksturu , toliko laganu da se stapa s kožom za vrlo prirodan rezultat i savršen osjećaj ugode tijekom cijelog dana. U kontaktu s epidermisom tekstura postaje još više tekuća za maksimalnu disperziju boje u svrhu savršenog prekrivanja nedostataka na koži bez mjestimičnih nakupina i učinka suhe maske . Puder nudi trostruko djelovanje : visoku moć prekrivanja 16h + 24-satna hidratacija te izvorni rezultat ljepote. 

Moje mišljenje je da je Vichy ispunio sva obećanja ! Ovaj puder je apsolutno savršen, ne mogu mu pronaći nijednu zamjerku i mislim da ga do daljnjeg neću mijenjati. Pošto se radi o korektivnoj podlozi, ona implicira visoku koncentraciju pigmenata ( čak 30%) a to znači savršeno prekrivanje nedostataka. Jedino što bih ispravila u njihovom navodu je za kakvu kožu je namijenjen, naime ovaj će puder bez problem prekriti i jače hiperpigmentacije i akne, bez ikakve potrebe za korektorom. Otkad sam ga počela koristiti, ne stavljam korektor čak ni na podočnjake jer ih on bez problema prekrije, Osjećaj na koži je uistinu iznimno ugodan, zaboravim da uopće imam puder na licu. Glede trajnost, mogu reći da je zadovoljavajuća, ja ga nanosim ujutro oko pola 8 a skidam navečer oko 21 sat i bez problema mi izdrži na licu. Moja je koža mješovita, ne znam kako bi se ponašao na masnoj koži, ali sigurna sam da bi uz dobar setting puder (npr.Vichy Dermablend) trajao jednako dugo kao na mom licu. Zadovoljna sam jer mi štedi vrijeme ujutro, prije sam morala nanositi i korektor pa ujednačavati prijelaze i slično a sada jednostavno nanesem puder , fiksiram ga , konturiram lice na brzinu i gotova sam. Činjenica koja me najviše oduševljava je zaštitni faktor 35 ! Noću koristim kremu s retinolom i glikolnom kiselinom te sam u nekoliko navrata upozorena da pazim na zaštitu kože od sunca. Kad ne nosim puder, koristim Bioderminu Photoderm kremu s 50 SPFom ali kod pudera je problem da ili nemaju uopće zaštitni faktor ili imaju ali je zanemariv ili pak imam tu nesreću da i tekući puder sadrži zaštitu i onaj u prahu . U svakom slučaju, zavrzlame. Mislim da je ovo puder s najvećom zaštitiom od sunca ( možda griješim, pošto high end pudere i ne koristim, više sam sklona farmaceutskim ) . Nijansa 15 je dovoljno svijetla da se lijepo stopi s mojim tenom i daje prirodan izgled kože, baš kako i obećaje. Iako je dewy finiš trend zadnjih godina, ja volim matirati podlogu i to isključivo da bi trajala cijeli dan. T zona će se naravno blago zamastiti nakon 5 sati otprilike ali ništa što malo pudera u prahu ili listića za matiranje ne može spasiti. Nanosim ga BH kistom za podlogu, plosnatim i ravno rezanim pošto mi lice nije u stanju za bockalicu trenutno. Rubove stopim Hello Beauty blenderom koji prethodno namočim i ta kombinacija mi daje najljepši finiš. 





Na prvoj slici vidite pakiranje pudera, meni se sviđa jer je higijensko, lako kontrolirate koliko pudera izlazi i možete pakiranje iskoristit do kraja. Količina je 30 mililitara a potrošiti bi ga trebale u roku godinu dana od prvog otvaranja. 

Na drugoj slici sam htjela prikazati moć prekrivanja ali on toliko dobro prekriva da izgleda kao da je samo swatch u pitanju , na kraju sam nacrtala i treću crticu kemijskom da vam pokažem kako zapravo izgledaju ove koje su prekrivene :D . Malo je reći da obožavam ovaj puder kao uostalom i većinu Vichy asortimana. Drago mi je da me ponovno Vichy oduševio i sigurna sam da će i vas ako kao ja imate problema s hiperpigmentacijama, aknama itd.

Pošto nam je ljeto na vratima a temperature na dane već jesu ljetne, unatoč odličnoj tajnosti koju pruža, odlučila sam nabaviti i Vichy Dermablend Setting puder koji produžuje trajnost tekućeg i obećaje zadržavanje na licu unatoč znojenju , kupanju, i trljanju lica. Također je hipoalergen proizvod. Dolazi u količini od 28 grama što je dovoljno za godinu dana valjda :D . Što reći osim da sam i njime oduševljena, dugo već tražim dobar setting puder, koji će podlogu lijepo fikirati, produžiti trajnost ali da nema u sebi zaštitni faktor, da ne zabijeli tj zabrašni lice ili još gore da ne promijeni boju podloge u žućkastu. Dermablend je zadovoljio sve te zahtjeve . Nanosim ga Hello Beauty kabuki kistom, kružnim pokretima i stvarno lijepo sjeda na lice, ne mijenjajući boju podloge. Transparentan je ali nemojte se bojati da ćete izgledati kao da ste posute brašnom, ovaj puder je baš transparentan a ne bijeli kao neki u drogerijskoj ponudi. Kada završim s nanošenjem oba pudera i konturiranjem lica, poprskam lice Vichy termalnom vodom u spreju koja fino stopi podlogu i  setting puder i istovremeno njeguje kožu lica. Pošto malu bočicu uvijek nosim sa sobom, kroz dan kada god osjetim da mi se koža lagano zamastila, nakon što to popravim, obavezno poprskam lice termalnom vodom kako bi stopila puder s podlogom i osvježila ten. Matirajući puder možete naručiti na Look Fantastic po cijeni od oko 28 eura ali često imaju akcije i sniženja pa je najbolje čekati jednu od njih. Tekući Dermablend možete nabaviti u svim boljim ljekarnama po cijeni od oko 171 kunu, ali i on je često na akcijama koje Vichy nudi u sklopu svih promocija.








Kao i obično u sklopu posta, pokazat ću vam moj današnji look, na usnama je Shockwave Lip Lava od I <3 Make Up , koji možete naručiti na Pink Panda web shopu po trenutnoj cijeni od 26.90 kuna. 

Na licu imam Vichy Dermablend tekuću podlogu i Setting powder. Ukoliko tražite dobar setting puder, svakako kupite ovaj, trajat će vam jako, jako dugo a fenomenalno produžuje trajnost podloge i fiksira, ne morate brinuti da će vam make up skliznuti s lica tokom ljetnih izlazaka ili šetnji gradom. 
Oba proizvoda su uistinu vrhunske kvalitete ali manje nisam ni očekivala od Vichya.
Do tipkanja, xoxo





Nema komentara:

Objavi komentar