logo :)

četvrtak, 16. lipnja 2016.

Maybelline Vivid Matte Liquid Lip Colour


Hello my loved ones! 

Vani je diiivan dan , malo ću uživati u njemu ali naravno kasnije. Iako smo već na polovici lipnja , ja tek sad stvaram plan za ovaj mjesec, ne brinite bit će pravo obilje tekstova a slijede i favoriti na kraju mjeseca. Ah, prava blogerica! 

Danas za vas imam recenziju tekućih mat ruževa iz Maybellinea za koje moram priznati da su me iznenadili. Ne znam u kojem smislu, u svakom slučaju ja sam priličo začuđena teksturom ovih ruževa. 





Zovu se mat ali nemaju karakteristike mat ruževa. Prenose se čak i kad se osuše a nikad se ne osuše do kraja. Što reći, koju poruku poslati? 

Za mene je ovo tekući ruž ali nipošto mat. Ukoliko stavimo vrlo tanak sloj , djeluje mat ali u tom slučaju se gubi jako puno od same boje i ljepote nijanse. 

Predaleko sam otišla, ajmo curice moje na početak. 

Dakle, Maybelline je izbacio ove bombončiće i moram priznati da što se tiče izbora boja nemam prigovora, od nude preko neon do tamnih nijansi , sve su tu. Nisu nešto posebno originalne ali smatram da originalne nijanse ipak možemo pronaći samo kod high end brendova, U svakom slučaju zapeli su mi za oko čim su stigli u drogerije. Cijena je 60 kuna za pretpostavljam 5 ml, nisam naišla na oznaku militraže a pakiranje je slatko i jednostavno. 



Lijepih, čistih linija, crnog poklopca i prozirne bočice kako bi se vidjele nijanse što je odlično po mom mišljenju! 

Miris je prilično neutralan, ne bi trebao smetati osjetljivima na mirise , meni osobno ne smeta. Gubi se nakon nanošenja. Aplikator je duguljast a ja preferiram kraće i srcolike aplikatore koji ljepše klize po usnama ali eto ja sam stvarno zahtjevna pa don´t mind me. 

Odabrala sam lijepe neutralne nijanse, Nude Thrill i Nude Flush. Prva je bež nude nijansa a drug ružičasto nude boja mesa. Obje su stvarno lijepe i nosive u svakoj prilici. 

Tekstura je prilično čudna, ruž je gust ali nikako pjenast i sadrži hrpu pigmenata što je odlično! U samo jednom prijelazu preko usana u potpunosti će prekriti vašu boju usana.



Nude Thrill

Nude Thrill

Nude Flush



Trajnost je prosječna, kao što sam rekla, ovo za mene nisu mat ruževi , ne suše se u mat finiš, nisu neprenosivi i ne traju do trena kada vam masna hrana napravi butthole hahah. 

Recimo oko 3 sata bez jela i pića, ukoliko radite nešto od toga ili se pak ljubite, trebat ćete popravak. I hrpu vlažnih maramica za očistiti lice partneru. Ipak nakon proteka nekog vremena ( oko sat vremena) , postaju nešto trajniji ali to me više podsjeća na princip lip staina nego na mat ruž.

Meni se osobno sviđaju i želim još 2 nijanse ali da se neki must have ne bih rekla, imate puno bolje ruževe koji su uistinu mat od NYXa, ali ako ste u lovu na dobar i kvalitetan tekući ruž s malo sočnog odsjaja, vaša potraga je završena.

Maybelline je moj omiljeni drogerijski brend ali i doista rado isprobavam njihove novitete , kako se vama sviđau ovi ruževi i želite li neki u svojoj kolekciji možda ?

xoxo

2 komentara:

  1. Sviđaju mi se nijanse, ali prefereiram mat tekuće ruževe, tako da moja potraga još traje :D Al nije loše imat koji i tekući ruž s malo odsjaja :D Super recenzija..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se svidaju obje formule, veliki sam ljubitelj proizvoda za usne pa je kod mene tesko failati :D
      U svakom slucaju lijepo je katkad dobiti malo hidratacije uz puni pigment boje :)
      Neke cure pisu o tome da se osuse , meni se nisu skroz ali nakon nekog vremena izgube sjaj , to da :)

      Izbriši