logo :)

ponedjeljak, 17. kolovoza 2015.

KIKO WATER EYESHADOW 200 CHAMPAGNE


Bok sviiiima,

Nedavno je moja draga prijateljica Karla bila u Italiji i dobila sam na poklon KIKO Water Eyeshadow u željenoj nijansi 200 Champagne. Water Eyeshadow je široko poznata linija KIKO sjenila a koriste se u suhoj i mokroj verziji. Mokrom se postiže izuzetno intenzivan efekt folije i visokog sjaja te prelamanja svjetla. 





Sjenilo dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži s kojom ste sigurne, nema neželjenog otvaranja a glede pada ne znam kako funkcionira ali vjerujem da bi preživjelo ;) . Unutra je i maleno ogledalce koje je ugodan dodatak no osobno ga baš ne koristim.

Količina je 3 grama a uzorak na površini sjenila je divan , kao maleni val. Unatoč svim divnim recenzijama o ovim sjenilima, nisam bila sigurna što očekivati, u svakom slučaju jako me iznenadila pigmentacija ovog sjenila. Doslovno ga je potrebno nježno dodirnuti i ostavit će intenzivan trag. Puteraste je stukture, mrvicu se trusi pošto sadrži i nešto krupniji glitter uz sitno mljeveni shimmer. 

Nijansa je predivna, neutralna boja šampanjca za kojom ludujem u zadnje vrijeme, potpuno me osvojila. Predivno izgleda na očima ali jednako se uspješno može koristit za highlight lica. 







Ovo je doista jedno od najljepših sjenila u mojoj kolekciji ! Njegova je tekstura iznimno ugodna za nositi , lako se kombinira s drugim sjenilima, nijansa je multipraktična i nositi je možete baš svaki dan. 
Trajnost mu je izvrsna, iako ja s tim nemam nikad problema pa nisam po tom pitanju dovoljno stručna procijeniti nešto ali uz bazu za sjenilo vjerujem da bi izdržalo cijeli dan bez problema. 

Kao što sam rekla već puno puta, pigmentacija je zadivljujuće dobra. Jednostavno to morate vidjeti da bi razumjeli moje stalno spominjanje istog. Sam dodir sjenila je dovoljan za pokupiti količinu dovoljnu za cijeli kapak. Fenomenalan proizvod, svakako ću razmisliti o tome da napravim narudžbu na njihovom web shopu uskoro. 

Sva sjenila iz ove kolekcije su shimmerasta, metalik sjajnog finiša odnosno efekta folije ukoliko ih nanosite mokrim kistićem. Ja ga nanosim tako da poprskam MAC Fix + po kistiću za sjenilo i potom pokupim željenu količinu i stavim na kapak.








Swatch sam radila bez ikakve baze, dakle vidite sad ono "pokupila sam prstom samo". Znate kakva je muka čak i sa skupljim sjenilima postići pigemntiranost kad je riječ o nježnim neutralnim bojama? Kod ovog sjenila zaboravite na to ! Prilično je sličan MACovom Sof&Gentle highlighteru, osim što MAC ima bolju teksturu i ljepšeg je finiša jer nema većih glittera. Sutra vam donosim usporedbu ;) .

Ako ste zaljubljenica u ovakva shimmerasta sjenila s kojima se možeš igrati s različitim efektima, ovo je proizvod za tebe i razmisli o nabavi ove ljepote. KIKO kozmetiku možete kupiti na web shopu KIKO Cosmetics ili u Italiji. Cijena ovog sjenila je oko 5 eura a i ostale cijene su im pristupačne.




Ovo je da vidite kako izgleda na očima, na licu imam MAC Soft&Genle. Na slici nisam morala precrtat usta jer me jučer ubola osa pa sam sva naotečena i jadna još od jučer. 

Sviđa li vam se ovo sjenilo? Što ste probale od KIKO asortimana?

xoxo

Broj komentara: 7:

  1. Nisam nista probala od Kiko proizvoda, ali bas imam zelju :) Ovo sjenilo me jako podsjeca na Catrice Liquid Metal Eyeshadow u nijansi 020 Gold n' Roses s kojim sam bas zadovoljna. Volim ga mijesati s drugim sjenilima i konacan rezultat su predivne nijanse :) .

    OdgovoriIzbriši
  2. Nakon ovog sjenila i ja želim probati još neki proizvod :)
    Da, slično je ali je Kiko puno bolja pigmentacija, i ovo je baš boja šampanjca, odnosno više je bež nego rozo zlatno kao ovo Catrice na koje misliš. Na gornjem kapku imam Kiko a ispod trepavica donjih imam nijansu iz Sleek palete, ta je po boji sličnija ovom Gold n Roses :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, jako kvalitetno sjenilo, imam ga i ja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemam ništa od Kiko proizvoda, ali ovo sjenilo izgleda predivno!! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, da stvarno je super, svakako ga preporučujem isprobati ! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Preeeekrasno je! Da ih je bar malo lakše nabaviti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam ta njihova sjenila, a ova nijansa je pre pre. Moram obnoviti zalihe čim prije :))

    OdgovoriIzbriši