logo :)

ponedjeljak, 7. ožujka 2016.

STARRY EYES AND GOLDEN GLOW MAKE UP LOOK


Bok svima, 

danas vam donosim malo drugačiji post. Naime shvatila sam da se dugo nisam šminkala "samo za blog" , što meni podrazumijeva da nakon fotkanja za blog piječ čaj pred televizorom i igram se s mačkom dok nosim full glam look. Jako fancy i kao što vidite, vodim super uzbudljiv život. 

Da ne dužim, ako me pratite na Instagramu ( ako ne, ELVIRA.N_MAKEUP za dnevnu dozu šminke i mog već spomenuto uzbudljivog života. ) znate o kakvom se looku radi. A nije mi bila namjera. 












Htjela sam se našminkati u stilu moje svakodnevne šminke , dakle nešto jednostavno , ali šminka je za mene igra , umjetnost , moj hobi i ogromno veselje tako da sam završila daleko od svakodnevnog looka ali sam rekreirala Gigi Hadid make up , onaj poznati gdje je imala zalizanu kosu i sva sjala od zlata po licu.

Ni to mi nije bila namjera ali nastao je jako shimmerast, sjajni look, prikladan za proljetne noći, za izlaske, večere, piće u gradu, meni je to i dalje vrlo jednostavan look jer nisam koristila lude boje, sve je u zlatnom i nude tonu.

OČI

Kao bazu sam koristila Essence 2in1 longlasting olovku u Peach perfect te sam je izblendala u pregibu oka s dvije neutralne nijanse iz Morphe Brushes 35w palete ( krem nijansa pa latte nijansa) . Potom sam četkicom na koju sam poprskala MAC Fix + uzela MUG Starry Eyed foiled eyeshadow i nanijela ga preko Essence baze. Vanjski kut oka sam vrlo nježno istaknula s MUG Cocoa Bear sjenilom a uz rub trepavica sam povukla liniju Essence Teddy olovkom u čokoladnosmeđoj boji i zalijepila Red Cherry Whispies trepavice Aura prozirnim ljepilom. Na donjim trepavicama sam koristila Loreal Miss Manga maskaru.

Obrve sam kao i uvijek uredila ABH Dipbrow Pomadeom u Taupe nijansi.



LICE

Za primer sam iskoristila Loccitane Božur uljepšavajuću kremu koju sam dobila uz kupnju u testeru a za podlogu sam nanijela famozni EX1 puder u F100 nijansi , za koji znate ako pratite Nikkietutorials ili Chloe Morello ili Youtube :D. Korektor ispod očiju je MAC Prolongwear u NC15 a matirala sam sve MAC Studiofix puderom u NC20. 

Lice sam zagrijala nanoseći hrpu Catrice Mineral bronzera koji ima divan satenski finiš i daje onaj sjaj iznutra licu Rumenilo je MAC Dainty a highlighter je Laura Geller Gilded Honey, prekrasna zlatna nijansa.



USNE

Usne sam obrubila Essence In the nude olovkom i nanijela MAC Velvet Teddy ruž ali vrlo nježno, utapkala sam ga . Potom sam napravila ombre na usnama koristeći Laura Geller Gilded Honey highlighter.



Lice sam poprskala MAC Fix + sprejem i to je to. 

Kosu sam za slike malo natapirala da dobije dojam volumena.






Kako vam se sviđa look? Ispričavam se što je blic na nekim slikama bio malo bam in your face ali kad se slikaš sama u mraku zna se to dogoditi , ima i gorih stvari .

Nisam gola nego u potkošulji za slučaj da se netko zabrine ali nije ni važno jer se dalje od mog vrata s divnim osipom by moja hirovita koža ništa ne vidi.

Ostavljam vas ponedjeljku, budite brže od njega, i prevarite ga pozitivom i dobrim mislima.

Ja vam šaljem pusu i pričajte mi koji ste look vi nosile ovaj vikend i gdje ste išle?

p.s.bar se niste našminkale u pidžami i slikale :D ali ja sam se jako zabavila kreirajući look koji je proslavila prelijepa Gigi i nadam se da će vas inspirirati makar da se poigrate zlatnim sjenilom :)

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar