logo :)

četvrtak, 16. lipnja 2016.

NYX Lip Lingerie Lipstick


Pripremite se na lavinu oduševljenja jer ovako će izgledati cijeli post: S A V R Š E N O !!!!

Nemam riječi koliko su ovi ruževi lijepi i savršeni, obožavam ih i želim ih sve. Ovo se zove pravo savršenstvo . Ženstveni, tajnoviti, zavodljivi, seksi, nazivi koji asociraju na luksuzno intimno rublje , ova linija ruževa je divota koja se mora doživjeti i isprobati! Ja sam zaljubljena u svako nanošenje ovih ruževa , stvaraju ovisnost koliko su dobri.



Dolaze u duguljastom pakiranju, zavodljivom koje uistinu asocira na ljepotu nude niansi svile i satena u kombinaciji s crnom čipkom! 

Nijanse koje sam kupila su Bedtime Flirt ( yaaaas babe ) i Lace Detail . Bedtime Flirt je zagasita muted ružičasta koja podjeća na boju putenih usana tek lagano zarumenjenih , dok nijansa Lace Detail asocira na divan rukom šivani ukras na ekskluzivan i zavodljiv crni grudnjak iz nekog skupog butika u srcu Pariza.




Riječ je o kolekciji mat ruževa koja dolazi u 12 nijansi divnih maštovitih nziva a dostupna je u Danijel Cosmetics dućanu te Diviana Web Shopu i dućanu  Rijeci. 

Cijena je 75 kn za oko 5 ml proizvoda ako se ne varam.

Tekstura je božanstvena, gusta i kremasta blagog mirisa vanilije koja tako nježno klizi po usnama. Nadogradiva je a kad se kroz minutum dvije posuši traje beskonačno. Ne baš beskonačno ali shvaćate me. Neće se prenijeti na ruku ili razmrljati dok se ljubite ili pijete. Masna hrana naravno razgrađuje svaki ruž pa ni ovi nisu iznimke. 





na gornjih fotkama nosim Lace Detail

Ja sam ogromna obožavateljica nude ruževa , živim za takve nijanse posebno od mog povećanja usana, ne mogu ih se zasititi. Ovim ruževima ne mogu naći zamjerku, meni se osobno ne truse jer uvijek jako dobro hidratiziram usne i radim piling usana svaku večer . Pri nanošenju ovih ruževa je jako važno ne pretjerati s količinom, uvijek je lakše dodadti proizvod nego oduzeti ga a preporučujem korišetenje olovke za usne čisto da se onemogući pomicanje ruža s usana.




ovdje nosim Bedtime Flirt

Malo je reći da su ovi ruževi čista ljubav . NYX je brend koji godinama iznimno volim, poštujem i cijenim njihov trud i napor da budu u korak s gigantskim beauty brendovima. S ovom kolekcijom pokazali su na koju razinu je moguće dovesti drogerijski make up i mislim da bi trebali biti uzor ostalim brendovima. Pakiranje, kvaliteta tekstire, lako nanošenje, meoća na usnama... Sve su to karakteristike ove ljepote.

Ne isušuju usne ništa pretjerano što je još jedan veliki plus. Može ih se kombinirati s balzamima za usne ili sjajilima ukoliko se osjeti lagana suhoća što je rijetkost. Po meni je ovo proizvod dostojan svačije pažnje i predstavlja sinergiju svih trenutnih beauty imperativa. 

Bravo NYX!!!!

Jeste li probale ove ruževe i kako vam se sviđaju?


xoxo

4 komentara:

  1. Meni se jako svidjaju nijanse; isprobala sam u Novom Sadu neku tamnu, bordo boju i dobro se ponaša na usnama. Žao mi je što ju nisam kupila, ali zadnji novac sam dala na par vrsta ardell trepavica. :(
    Inače ne volim na sebi nude ruževe i uvijek biram tamne, zagasite nijanse, ali mi se sviđa kako stoje curama s punim usnama. Moja prijateljica je takoder korigirala usne, ali silikonom i nude nijanse joj super stoje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago da dijelimo misljenje, ovi ruzevi su za mene stvarno nesto posebno i apsolutno se slazem s tobom da curkama s manjim usnama ljepse stoje tamnije nijanse a onima s punijama i nude i kricave ;)
      Ali ovi ruzevi su pravo savrsenstvo, uzitak ih je nositi <3

      Izbriši
  2. Probala sam...oduševljena sam kao i ti... https://sandrasteve.wordpress.com/2016/05/06/nyx-cosmetics/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeeeeej !
      Mislim da ovi ruzevi nikog ne mogu ostaviti ravnodusnim :)

      Izbriši