logo :)

ponedjeljak, 1. kolovoza 2016.

Anastasia Beverly Hills Glow Kit in Sun Dipped



Hello kittens,

Danas ću vam malo pričati o proizvodu koji je definitivno obilježio moje ljeto i koji uistinu obožavam. Radi se o predivnoj paleti highilightera poznatog brenda Anastasia Beverly Hills.

Dolazi u predivnom brončano zlatnom tvrdom kartonskom pakiranju koje je posutno zlatnim šljokicama , na vrhu palete je zlatnim slovima ugravirano Glow Kit Sun Dipped a na stredini logo ABH bredna.
Na pozadini palete naći ćete opis highilightera - četiri baršunasta pudera koja trenutno stvaraju sjaj iznuta look. Komplementarne boje se mogu miješati za posvijetliti jagodice i dekolte ili se nositi posebno kao sjenikla, posvjetliti područje ispod obrva  s njima te unutarnji kut oka. Rezultati su besprijekorno dekadenti.








Moram priznati da opis zvuči očaravajuće i jako obećavajuće.

Svaki highlighter sadrži 7,4 grama što je prilično dobra količina. 

Summer - ovo je ujedno najsvjetlija nijansa palete. Žućkasto zlatnog je podtona , prava svijetlo zlatna nijansa s finim sjajnim satenskim odsjajem. Sviđa mi se što nema vidljivih komadića glittera ni u jednom od nijansi.

Moonstone - moram priznati da je ovo moja najdraža nijansa iz palete. Malooo nalikuje na Soft&Gentle samo ima više zlatnog u sebi. Predivna neutralna bež zlaćana nijansa koju želim nositi po cijelom tijelu svaki dan i noć koliko je volim. Ima blago srebrnkasti odsjaj na koži, pretpostavljam odatle naziv Moonstone.





Tourmaline - najneobičnija nijansa palete zasigurno. Mješavina bronačno taupe tonova ali i primjesu antiktnog zlata. Nije možda za svakoga ali za nas koje volimo eksperimentirati s make upom je savršena. Ostale je mogu koristiti kao sjenilo, divno reflektira svjetlo na očima.

Bronzed - kako i naziv govori , ovo je klasična brončana nijansa, prilično toplog podtona i jakim zlatnim odsjajem. Predivna je kada je se lagano nanese preko mat bronzera za all over glow ili kao sjenilo za jako svijetle djevojke.

Paletu bi trebale potrošiti u roku 12 mjeseci od dana otvaranja a ABH je brend koji ne testira svoje proizvode na životinjama a mislim da je i veganski ( ispravite me ako griješim ali mislim da sam u pravu :) ) .


s lijeva na desno: Bronzed, Summer, Tourmaline, Moonstone


Sve u svemu, naziv ove palete je fenomenalan, sve nijanse su prave ljetne i okupane ljetnim suncem i mjesečinom. Ova paleta je svaki dan na mom licu i nema prilike za koju je highlighter neprikladan po mom mišljenju :D .

Tekstura ovih pudera je izrazito kremasta i puterasta , klize po koži i izuzetno jako su pigmentirani. Nikad nisam imala iskustva s ovako profinjenom teksturom highlightera, Mary Lou i SOft & Gentle su moji omiljeni da se razumijemo ali tekstura i pigment ABH je nešto posebno. Ja sam je dobila na poklon ali znam da je ima za naručiti na Beauty Bayu i cijena je bila oko 43 eura. Što i nije tako strašno s obzirom na cijelu paletu vrhunske kvalitete. Ako naručujete s njihove stranice, dostava je besplatna za narudžbe preko 20eura i nema nikakvih dodatnih troškoa carine itd.

Puderi nemaju nikakav specifičan miris, barem ga ja ne mogu osjetiti / definirati.
Voljela bi u bdućnosti imati još njihovih proizvoda , posebno highlightera jer je to moj omiljeni kozmetički proizvod uz proizvode za usne <3.

Evo i dvije slike na kojima ih nosim, i na očima za posvjetljivanje i na obrazima. Ima puno previše slika gdje ih imam tako da sam ubacila samo dvie , inače bi me zamrzile zbog sto slika :D.



I za kraj, sastojci. Nažalost nisam ih uspjela dobro slikati pa sam morala posuditi sliku s neta kako bi vas mogla informirati o njima.


I to je sve za danas, kako vam se sviđa ova paleta i želite li isprobati ABH brend a ako jeste, koje proizvode imate? 

Želim vam ugodan tjedan, puno smijeha i ljubavi <3

xoxo

4 komentara:

  1. Zaista je predivna... Ja obožavam ANB i sve što sam od nje probala je zaista odlične kvalitete.. Imam njene Illuminatore i presavršeni su.Volim highlightere ali imam ih puno pa se sama pitam kad ću ih potrošit...heheh...dok sam živa...sad trenutno isprobavm njenu Modern Renaissance paleru...ajme san....Al nikad se nezna kod mene šta će mi puknuti u glavu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da , predivna <3 ! Vjerujem, ja sam htjela So Hollywood ali je stalno bio rasprodan. I ja ih imam puno ali stvarno ne znam reći ne kad su oni u pitanje haha :D
      Ajme, blago ti se za paletu!!!! Predivna mi je. Jedino sam čula malo u recenzijama da se truse sjenila , ali da je pigmentacija odlična.
      Ali za te nijanse bi sve oprostila!
      Koristim i ABH Dipbrow već dvije godine svaki dan i ne mogu se odvojiti od njega <3
      Da bar ima Sephora kod nas ;(

      Izbriši
    2. Da,da je bar Sephora kod nas...uživale bi...možda jednog dana...i ja već trošim drugo pakovanje pomade,i kupujem ga opet jer je najbolji...a paleta se trusi i to dosta ali meni je to najmanje bitno kad je savršeno pigmetirana i blenda se kao san...ma savršenstvo. Ionako god svake palete ima trušenja..to je potpuno nebitno...bar za mene...ne smeta mi to niti malo..

      Izbriši
    3. Da! Bila je prije u Avenue Mallu sjećam se, kakva šteta da su je zatvorili... Stvarno je najbolji proizvod za obrve pogotovo ako kao ja imaš puno mjesta gdje ti ne rastu oobrve :D
      Slažem se da ne smeta previše kad se trusi i sve se truse. Ako se vrati na Beauty Bay moram ju kupiti, vjerujem ti da je savršena.
      Ja ne volim samo kad se baš iznimno jako truse sjenila jer onda trošim automatski više proizvoda a ako nije baš dostupan lako bude mi žao. :)

      Izbriši