logo :)

nedjelja, 6. rujna 2015.

SISTERHOOD OF THE WORLD BLOGGERS

Pozdrav drage moje,

Znam da me nije bilo neko vrijeme ali nisam imala pristup netu. Godišnji je prošao,osjećam se kao školarka koju je dočekao povratak u klupe. Nisam nigdje otputovala jer je sve bilo neplanirano, tako da sam provela vrijeme doma, uživajući s kćeri i macom , čitajući časopise , gledajući serije itd.





Nominirana sam za izazov koji kruži blogerskom zajednicom (hvala Anciisworld.blogspot.com.), pa ću vam odgovoriti na postavljena pitanja:

1. Zlatni ili srebrni nakit? 

Ovisi o raspoloženju ali moj je favorit rozo zlato posebno glede satova.

2.S koliko godina si počela ekperimentirati s make-upom?

Nekako smatram da je to bilo s 18 kada sam počela stavljati umjetne trepavice, do tada sam se šminkala kao i sve cure mojih godina. Trepavice su bile prekretnica, nakon njih počinjem pratiti Carli Bybel i ostalo je povijest reklo bi se :D

3. Opiši svoj stil odijevanja!

Pošto radim u uredu u velikoj firmi, na posao nosim sakoe, tamne skinny hlače, često potpetice itd. , dakle malo poslovniji look. Privatno volim casual varijante, doma obožavam pidžame iz HMa iz kojih ne izlazim a za izlaske volim trendi haljine i vrtoglave štikle . Dakle miks svega haha.

4. Što te najviše motivira kod pisanja postova?

Činjenica da ću podijeliti svoje mišljenje i oduševljenje s drugima te da će moj post možda pomoći nekome ili pak sačuvati nečiji novac. Već sam primala mailove čitateljica kojima su moji postovi pomogli i to mi je najveća nagrada. <3

5.Kako izgleda tvoj savršeni odmor?

Moja bolja polovica i ja na pješčanim plažama Tahitija ili Bora Bore , izležavanje i uživanje u koktelima, spavanje i duge šetnje , fine večere. Ostarila sam hahah. I definitivno dobar šoping npr u L.A.u ;)

6. Čaj ili kava?

Nescaffe od vaniliije/karamele/lješnjaka. Čaj ponekad zimi, obično voćni (marelica npr).

7. Najdraži komad nakita i najdraži make up proizvod?

Najdraži komad nakita su mi Swarovski naušnice čiji se kristali presijavaju odnosno mijenjaju boju zavisno o podlozi. Nosim ih gotovo svaki dan, bile su poklon moje najbolje prijateljice Lane za moje vjenčanje tako da imaju i sentimentalnu vrijednost.
Najdraži make up proizvod, uf ovo je užasno teško pitanje. MAC ruževi, i highlighter definitivno. 

8. Omiljeni parfem?

Escada ljetna izdanja za ljeto a zimi Chloe , Giorgio Armani Si, Acqua di Gioia Jasmin mi je divan, Chanel Chance , Lancome Tresor, ima ih :D

9. Po tvom mišljenju , u koje se proizvode isplati uložiti?

Ovo po meni ovisi puno o vašem osobnom ukusu, ono što najviše koristite i što vam je omiljeno svakako vrijedi novaca. Po meni je to prvenstveno tekuća podloga , puder i kvalitetno rumenilo. 

10. Misao ili uzrečica koja ti instantno popravi raspoloženje?

Uspjeh ne dolazi preko noći, potrebno je puno muke i truda. 
I još jedna - proći će. :D

Ja ću napisati svoju listu, voljela bi da mi odgovore Dear Skin, Blondtips, Šminkoholičarke, Arkona Make Up.

1. Što vas najviše inspirira u make upu?

2. Omiljene YouTube blogerice?

3. Volite li više čitati postove ili gledati video recenzije?

4. Volite li svoj posao i da li biste ga imale hrabrosti promijeniti u budućnosti?

5. Omiljeni brendovi preparative, dekorative i njege kose?

6. Omiljeni modni brend i zašto ga najviše volite?

7. Kako ste se odlučile na pisanje bloga?

8. Imate li podršku okoline ili vas prozivaju za trošenje na make up / omiljene proizvode?

9. Kako se nosite s eventualnim negativnim komentarima?

10. Što je po vama najbitnije što jedna beauty blogerica mora biti/imati?


Nema komentara:

Objavi komentar