logo :)

srijeda, 9. rujna 2015.

SLEEK BLUSH PALETTE PINK LEMONADE

Pozdrav,

Danas vam donosim recenziju jedne palete rumenila. Radi se o Sleekovoj paleti Pink Lemonade čiji naziv i izgled doslovno obožavam. 

Ako ste pratile moj blog u zadnje vrijeme znate da sam počela skupljati Sleek palete i vidim da gotovo svako jutro posežem za Oh So Special a za večernje varijante za Vintage Romance. Oduševljenje sam iskazala u recenzijama a lookove ste mogle pratiti na mom Instargram profilu (elvira_novosel).

Kako sam uvijek u potrazi za kvalitetnim, dobro pigmentiranim rumenilima, odlučila sam dati šansu Sleek paleti.







Dolazi pakirana u klasičnoj Sleek ambalaži a količina rumenila je 17 grama što je stvarno poprilična količina proizvoda. Pakiranje je mat crno, čvrsto i elegantno a unutra su smještena tri predivna rumenila i veliko ogledalo. Ogledala nikad dosta :D. Dva rumenila su u kamenu a jedno je kremasto. 

Boje su komplementarne i stvarno predivne, moram priznati da sam dobrih pola sata samo buljila u rumenila, blilo mi ih je žao swatchati !

Lijevo rumenilo naziva Pink Mint je barbie roza satenskog finiša sa sitnim zlatnim šljokicama koje se lijepo presijavaju. Nisu vidljive na licu, već samo daju zdravi sjaj ali rumenilo nije mat. 

Ipak ova paleta ima nijansu koja će odgovarati ljubiteljicama mat finiša jer je srednja nijansa , Macaroon, potpuno mat. Riječ je o dusty rose nijansi, dakle zagasito ružičasta , jedna predivna nude ružičasta. Ovo je ujedno moja omiljena nijansa iz palete, nosiva je uz svaki look, obožavam nude roze nijanse rumenila a ovo je stvarno neodoljivo. I naziv je divan i asocira na tres chic francuske kolačiće. Savršena!

Treća nijansa naziva Icing Sugar je peachy nijansa sa zlatnim shimmerom. I za ovu vrijedi činjenica da nije riječ o napadnim šljokicama već o takvoj teksturi koja stvara divan, zdrav sjaj obraza. Volim i breskvaste nijanse i ova je idealna za brončane lookove, crveni ili narančasti ruž te kad su oči manje naglašene.









Sada ću navesti nekoliko zajedničkih karakteristika ovih rumenila. Sva tri su prilično dobro pigmentirana, neću i ne mogu govoriti o ludoj pigmentaciji i moram priznati da sam na prvu očekivala nešto drugo. Ja ih nanosim Real Techniques kistovima i nećete ih pokupiti jednim malim dodirom kista. 

Ne želim reći da nisu pigmentirana, naprotiv, riječ je o kvalietnim rumenilima ali moguće ih je nadograditi. Što je zapravo fenomenalno, jer ne želimo za svaki look jednaki intezitet rumenila pa je ovo zapravo poželjno.

Kvalitetom po meni nadmašuju drogerijska rumenila , meni su među boljima koje sam probala do sada. 

Najjače je pigmentirano upravo kremasto rumenilo i kod njega je stvarno potreban oprez jer je jedan dodir kista uistinu dovoljan za jači intenzitet ali sve se to može lijepo izblendati.

Cijena je na Pink Pandi 100 kuna što je više nego odlično za čak tri rumenila izvrsne kvalitete.

Trajnost im je jako dobra ali s druge strane nemam osobno problema s time, osim Essence rumenila u kamenu , nemam potrebe za nikakvim popravcima rumenila općenito.

Sleek me opet ugodno iznenadio i znam da ovo neće biti moja posljednja kupnja njihovih proizvoda.

Ako tražite kvalitetna sjenila i rumenila po povoljnim cijenama, ovaj će vas brend apsolutno oduševiti.

Macilie je odobrila rumenila !!!





na obrazima imam Pink Mint nijansu


 Imate li vi koji Sleek proizvod i sviđa li vam se ova paleta kao meni?

xoxo

2 komentara:

  1. Lijepa paleta :) Imam njihova pojedinačna rumenila, a Rose Gold mi je najdraže.

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se draga, iako moram priznati da me pigmentacija malo razočarala glede prve nijanse a možda je samo do mog primjerka, ne znam...

    OdgovoriIzbriši