logo :)

utorak, 13. listopada 2015.

NYX SOFT MATTE LIP CREAM

Pozdrav svima,

danas ću vam malo pričati o ruževima koje obožavam u zadnje vrijeme. Općenito smatram da su NYX proizvodi za usne većim dijelom pun pogodak i da za taj novac ne možete kupiti ništa bolje ni ljepše. Osim možda hrane ali sada nećemo o tome, malo sam ogladnila u ovo već kasno poslijepodne ali članak čeka.

Mislim da su vam Soft Matte Lip Cream ruževi dobro poznati ali za vas kojima možda nisu, evo kratak opis. Riječ je o izuzetno dugotrajnim ruževima mat finiša a raspon dostupnim boja je uistinu impozantan. Pigmentacija se razlikuje od boje do boje moram priznati ali uz malo istraživanja po netu i gledanja swatcheva bez problema ćete uspjeti izabrati ruž u koji ćete se zaljubiti i koji će učiniti da se svi redom zaljube u vaše usne ;) .










Ovo su ruževi koje trenutno posjedujem i obožavam. Svaka nijansa nosi ime nekog grada a sami ruževi dolaze u količini od 8 ml koje morate potrošiti u 18 mjeseci od dana otvaranja. Osobno mislim da su nazivi preslatki i jako mi je fora u trenu pomisliti na grad čije ime nosi ruž.

Svi ruževi mirišu po vaniliji što je za mene ogroman plus jer obožavam njen miris u proizvodima za usne. Nanose se spužvastim aplikatorom koji je praktičan i omogućuje nanošenje i bez olovke za usne ukoliko ste dovoljno strpljive i spretne. Trajnost je odlična, ne skidaju se s usana i ne razmazuju do trena kad ih same ne odlučite skinuti s usana. Ja ih skidam micelarnom (Bioderminom). Bez problema će preživjeti piće a najvjerojatnije i jelo ako malo pripazite.

Da li isušuju? Radi se o ruževima predivnog mat finiša i on je sam po sebi zahtjevan i tež
ak za usne. Ne isušuju ništa posebno, ako su usne dobro pripremljene moći ćete ga nositi dan i noć, samo adodajte malo bezbojnog balzama tu i tamo da nahranite usne. Balzam će se za par minuta upiti i usne će opet biti mat ali bez osjećaja zatezanja, meke i hidratizirane. Preporučujem Eucerin ili Nuxe balzam za usne a idući tjedan nam stiže u Loccitane karite balzam s medom pa vrijedi baciti pogled ;).

Sada kad sam vam ispričala sve zajedničke karakteristike i što možete očekivati, predstavljam vam moje tri nijanse.

1. AMSTERDAM





Ovo je moja omiljena nijansa, moj najdraži grad i crvena koja mi najbolje stoji. Ja sam svoju potragu za savršenom crvenom završila. Ovo je predivna žarka crvena , idealna za blagdanske lookove kao i za ljetne noći, rekli bi - bezvremenska boja. I ona to uistinu je! Obožavam kako privlači poglede, moguće ju je nanijeti savršeno u dva nanosa, potpuno će prekriti boju usana i za minutu dvije se osušiti do mat finiša. Ako želite jači intenzitet , samo nanesite još jedan sloj.

Ovo mi je najdraži ruž u posljednje vrijeme, jako ga često nosim i mislim da ću kupiti još barem jedan da imam zalihe ;) .

Nijansa je savršena, nije pretopla ni prehladna, mislim da bi lijepo pristajala jako puno cura i ako tražite crvenu koja traje, ne preslikava se i ima divan baršunast finiš, dajte šansu ovom ružu, iznenadit će vas!

2.COPENHAGEN




Jesen i zima su godišnja doba kad posežemo za tamnim , zagasitim nijansama na očima , usnama i noktima. Ovo je prekrasna tamno crvena koja , duboka burgundy boja koja ovisno o pigmentaciji vaših usana varira od tamno crvene boje vina do duboko crveno - smeđe , prava vamp nijansa koju će odabrati nešto hrabrije cure ali mislim da je ova kiša kao stvorena za nošenje ovakvih ruževa svaki dan.

Pigmentacija je odlična, u jednom nanosu imate tamno crvenu s hladnim podtonom a ako želite uistinu dramatičnu nijansu, pričekajte dvije minute da se prvi sloj osuši i nanesite drugi sloj. Ja sam luda za ovim ružem i jako često je moj odabir. Idealna je za date night ili izlaske.

3.TOKYO


Prethodne nijanse su postavile ogromna očekivanja od ovih ruževa tako da sam u ovu polagala tolike nade ali jednostavno moram priznati da sam malo razočarana. Sama nijansa je divna, ružičasta s hladnim podtonom, svijetla boja , a opet upadljiva, idealna za nas svijetle cure. Ali pigmentacija je nešto slabija što čak ne bi bio toliki problem pošto su ovi ruževi izuzetno nadogradivi ali ova nijansa se nekako čudno nakuplja u boricama usana , što recimo nije slučaj s prethodnim nijansama.

Šteta jer je ova boja stvarno predivna. U svakom slučaju, nosit ću je ali prethodne dvije su me baš osvojile izgled i kvalietetom.

NYX proizvodi dostupni su u Danijel Cosmetics web shopu, dućanu u Zagrebu ( Petrinjska 31 ) , dućanu u Rijeci te Osijeku (ako se ne varam).

Cijena ovih ruževa je 50ak kuna , što je izuzetno povoljno za ovako kvalitetan proizvod.

Mislim da ćete se zaljubiti kao i ja!!

Jeste li već probale ove ruževe, sviđau li vam se nijanse koje sam odabrala i da li želite nabaviti nešto od NYX kozmetike?


xoxo

Broj komentara: 6:

  1. Nijansa Copenhagen mi je predivna :) planiram investirati u ove ruževe ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Savršena je, jako je slična MAC Diva ružu, planiram ih usporediti u idućoj recenziji , ovo je svakako it boja ove jeseni i zime, bit ćeš zadovoljna stvarno su kvalitetni a boje tako divne da sam ja po 45 min stajala i birala :D :D

      Izbriši
  2. Amsterdam je jako lijep, ali Copenhagen je savršenn. :D Samo mi nekako na swatchu izgleda kao da se neravnomjerno nanosi, jesam li u krivu? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Amsterdam je divan na usnama! U krivu si mojoj krivnjom :D :D Naime malo sam neuredno swatchala ruževe ali ako odvojiš minutu dvije , možeš savršeno nanijeti Copenhagen . Ja ga upravo nosim na usnama ;)

      Izbriši
  3. Taman sam naručila 7 komada :D Jedva čekam probati ih! Super ti stoje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) <3 I ja planira proširenje svoje NYX obitelji mat ruževa :D nijanse su hit or miss ali sve u svemu fenomenalan proizvod za malo novaca a to sve mi volimo ;)

      Izbriši