logo :)

srijeda, 4. svibnja 2016.

Crazy Bold Spring Make Up


Pozdrav djevojke!

Znam da vani i nije baš proljeće i svima nam se teško prebaciti u taj proljetni način života ali ja sam jučer kreirala prilično razigran make up look za koji smatram da je idealan za proljeće i vrlo jednostavan za rekreirati. Pa počnimo!




Obrve sam uredila uz pomoć Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade pomade ( kako ovo glupo zvuči haha) te fiksirala L´oreal Brow Artist gelom za obrve.

E sad , oči , meni najljepši dio make upa.



Kao bazu sam koristila MAC Paint Pot u Soft Ochre, koju sam fiksirala krem mat bojom iz Carli Bybel palete. U pregib kapka sam nanijela MUG Frappe sjenilo da malo zagrijem cijeli look a potom na tu boju nadodala ali malo dublje u sam kapak jarko rozu iz MUR Acid Brights palete. Preko cijelog kapka nanosim pigment MAC Naked na neki polu cut crease način ali ne potpuno jer sam ipak blago raspršila rubove. 

Od vibrantno ljubičaste iz iste MUR palete sam uz pomoć MAC Fix + a apravila vlastiti eyeliner i njime izvukla lijepi flick, uz pomoć selotejpa. Ispod uz donje trepavice sam prvo stavila MUG Frappe a potom ljubičastu uz sam rub trepavica i to ljubičastu iz Morphe Brushes 35W palete (svijetliju). 

Dodala sam nekoliko slojeva maskare Maybelline Push Up Drama te trepavice s ebaya.





Na licu je EX1 podloga pomiješana s Bourjois City Radiance u najsvjetlijoj nijansi , obje. Korektor ispod očiju je MAC Prolongwear u NC15 a sve sam fiksirala Rimmel Stay Matte u Peach Glow. 
Konturirala sam Hoola by Benefit bronzerom a zagrijala ten MAC Give Me Sun! bronzerom.
Highlighter koji sam koristila je Mary Lou by The Balm. Sve sam fiksirala MAC Fix + sprejem .

Na usnama nosim MAC Retro Matte Liquid Lipstick u Divine Divine.










To je to! Bojite li se boja ili volite ponekad razbiti svakodnevicu neutralnih boja? Ja obožavam jarke boje u make upu i žao mi je da ih mogu nositi samo u privatno vrijeme ali uistinu mi idu uz proljeće i ljeto. 

Ako vam je ovakav look previšem uvijek možete dodati barem jarki ruž ili neki ludi eyeliner uz rub donjih trepki! Sigurno će vam istaknuti oči i naglasiti vašu ljepotu.

Kratki video o ovom looku se nalazi ovdje:



Hvala vam što ste svratile do mene i malo čekirale što nosim za večernje izlaske ovih dana, nosim vam uskoro i new in te obavezno favorite prošlog mjeseca!

Pišite mi o vašem mišljenju o jarkim bojama u make upu, volim pročitati vaša razmišljanja! 

xoxo

Broj komentara: 6:

  1. Volim kombinirati razne boje makeupa i tebi ova ružičasta super stoji,baš Barbie look,po mom ukusu ja bih malo smanjila rumenilo tako da bude nježnije, suptilnije naneseno i boja obrva mi vuče na sivo-sijedu nijansu tako da bi drugu nijansu ,možda je do fotića ali eto kažem po svom ukusu ,jarke boje na usne ,oči.. why not ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam rumenilo, fotic je kriv :( bronzer je samo na licu, nisam htjela naglasiti i obraze uz oci i usne.
      Meni su fora za ljeto te lude boje, zabavno je :) sminku ne treba shvacat preozbiljno mislim :)

      Izbriši
  2. makeup bi izgledao malo nježnije i po meni prirodnije uz malo manje highlightera, shimmera, cijelo lice ti se sjaji, šljokice na sve strane, ne znam da li si to i htjela postići ili ti je pobjeglo malo? i možda kad bi se probala slikati na prirodnom svjetlu to nebi toliko došlo do izražaja. ali naravno, ukoliko si to htjela i postići moj komentar nema smisla

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije mi pobjeglo, rado bi se slikala na prirodnom svjetlu ali svi ovi postovi tj slike za njih nastaju oko ponoci, kad mi prode radni dan, skola za vizaziste, kad beba zaspi itd. Nazalost nemam priliku slikati se na dnevnom svjetlu :)
      Mozda na ljeto , i ja bi rado ali neizvedivo je nazalost. Moju i ocito svaciju koje blic tako bode u oci :D

      Izbriši
  3. Mene zanima koja boja kose je u pitanju, tj. koja farba jer mi se bas bas svidja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme hvala ti puno puno! Ovak, nije boja, pramenovi i preljev (miks sive i zlatne). Radila sam ih u Frizerskom salonu Marcela u Hvarskoj (na savici) ako si slucajno iz Zagreba. Oni imaju upisano tocan preljev i sve. Odlican salon i curke a pramenovi , preljev, sisanje i frizura su 180 kn prva 3 puta, onda 10 kuna vise. Ako te zanima, mogu ti broj proslijediti :)

      Izbriši